Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 13 [ 315 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Siropen van Bolero

 
Profiel   

Wie drinkt er nog meer de Siropen van Bolero en welke smaken vind je het lekkerst?

Het zijn zakjes poeder die je op moet lossen in water om siroop te krijgen.
Er zijn 66 smaken verkrijgbaar.
Ik heb het deze week voor het eerst gedronken en ben nu al verslaafd(mijn zoon ook)
Ik heb een kennismakings pakket genomen,dat is 1 zakje van elke smaak, 66 zakjes dus.
1 zakje moet je verdunnen met 1,5 liter water, dat is alleen erg zoet, ik doe het met 4 liter(wat ik op facebook lees gebruikt bijna iedereen meer water).

Wie drinkt dit ook?
Ik ben benieuwd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 21:39 



 
Profiel   

Ik heb dit vorig jaar besteld en er een aantal uitgevist, maar nu staan ze eigenlijk maar in de kast te staan... Ik mengde het ook met 3à4 liter water. Zal nog eens een poging doen om er eentje te openen haha.
Ik ben zoiezo fan van rode vruchten

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 22:04 



 
Profiel   

Hier alle smaken in de kast staan. Een paar geprobeerd, maar krijg het niet weg :+
Het heeft een chemische/te zoete smaak. Dus als iemand een paar smaken wilt proberen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 22:06 



 
Profiel   

Ik heb er ook een aantal besteld een poosje geleden, maar wat ik zo jammer vind is dat het 0 gram suiker is maar wel bol staat van de zoetstoffen...
Zo erg dat ik zelfs met bijna 6 liter water alsnog een hele nare nasmaak houd terwijl de smaken zelf gewoon heel lekker zijn maar op deze manier drink ik ze liever niet jammer genoeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 22:10 



 
Profiel   

ik vind siroop nooit lekker, altijd te chemisch en zoetstoffen lust ik niet.
Deze vind ik echt lekker:
https://www.ah.nl/producten/product/wi2 ... mon-siroop

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 22:25 



 
Profiel   

Lees even mee.

Voor mij een onbekend product.
Maar ik ben ranja verslaafd :+ dus dit heeft mijn aandacht gewekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 22:32 



 
Profiel   

Hier heel enthousiast geprobeerd. Heb echt veel zakjes open gemaakt en uiteindelijk vonden we er 1 of 2 wel oke. De rest ging na een paar slokken hoppa de gootsteen door. Heel chemisch bah. T ergste vond ik nog wel dat we kannen maakten en sommige gewoon voor serieuze verkleuring van de kannen zorgde.. heeft heel wat vaatwasbeurten gekost voordat we van de kleurtjes afwaren..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 23:04 



 
Profiel   

Niet veel tevreden gebruikers hier lees ik :D
Ik vind 1 zakje op 1.5 ook niet lekker, veel te zoet.
Ik maak dus met 1 zakje 4 liter, dan vind ik hem wel lekker.
Ik heb nu 5 smaken gehad en vind ze tot nu toe nog allemaal lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 01:52 



 
Profiel   

Ik heb de zakjes ook sinds 2 weken.
Ik verdun ze zelfs nog meer. Met 1 zakje doe ik zeker 5 liter als het niet nog meer is.
Met een klein zakje maak ik al tuasen de 2 en 3 liter ipv 500 ml.
Ik heb nu 6 smaken in kleine potjes staan zodat ik makkelijker kan doseren.

[ img ]
De potjes zijn van de action en het lepeltje ervoor is van de ikea (zit met meerdere aan een ring)

Ik heb tot nu toe de volgende smaken gehad :

[ img ]

Exotic moet ik echt zwaar verdunnen. Anders vind ik hem echt niet lekker. En munt heb ik na een paar slokken weg gegooid (was een proefzakje van 500ml)
De rest vind ik tot nu toe best lekker.

Een tip:
Tel goed na of je alle zakjes hebt gekregen. Ik had bij het pakket van 24 smaken 1 smaak te kort. Die hebben ze me later opgestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 04:58 



 
Profiel   

Ooh, ik kreeg juist extra zakjes, 3 van die sticks en 1 sportdrank.

Die kaart hou ik ook bij, ik zal straks even een foto maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 10:11 



 
Profiel   

Ook geprobeerd en veel smaken niet lekker en of chemische bijsmaak...alleen watermeloen vond ik lekker..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 11:29 



 
Profiel   

Ja ik drink het wel maar lang niet alle smaken en absoluut niet in de verhouding die op het zakje staat. Ik verdun het veel meer. Anders is het echt veel te zoet en veel te chemisch. Maar verdund vind ik het dan wel lekker. Banaan aardbei vind ik bijvoorbeeld erg lekker, maar ook peer en watermeloen vind ik lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 11:35 



 
Profiel   

Trouwens, voor mensen die vandaag of morgen nog willen bestellen: met warmtekorting15 krijg je 15% korting op je bestelling. En vergeet niet de 4 gratis zakjes toe te voegen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 13:26 



 
Profiel   

Dit is mijn kaart tot nu toe
(Sorry, ik krijg hem niet goed scherp)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:06 



 
Profiel   

Handig! Toen ik bestelde hadden ze die kaarten nog niet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:22 



 
Profiel   

Hoe zit dit in de suikers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:24 



 
Profiel   

Mmm, zit er over na te denken om dit te gaan bestellen. Ik moet meer drinken, maar water en thee krijg ik slecht naar binnen en heb nu meerdere flessen siroop open omdat ik snel uitgekeken raak op een smaak. En heel eerlijk. 3 a 4 euro voor 1 fles siroop vind ik toch best prijzig.

Hoe lang zijn die poeders pakweg houdbaar. En ik zie dat jullie niet 1 zakje op 1,5 liter doen maar het ruim verdubbelen. Maken jullie dan die hoeveelheden in 1 keer of bewaren jullie die poeders?

En mengt het een beetje makkelijk of moet het bij wijze van spreken een dag staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:27 



 
Profiel   

Ik mixte gelijk 2 flessen. Bleef gewoon goed :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:36 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar enkele zakjes besteld. Weet nu uit m'n hoofd niet meer precies welke, maar de appel en watermeloen vond ik wel lekker. :)
Twijfel al een tijd om weer een bestelling te plaatsen. Met die kortingsactie wordt het wel verleidelijk. :=

Ik verdun het ook veel meer, net als jullie. Anders is het gewoon smerig. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 18:55 



 
Profiel   

arabella2000 schreef
Trouwens, voor mensen die vandaag of morgen nog willen bestellen: met warmtekorting15 krijg je 15% korting op je bestelling. En vergeet niet de 4 gratis zakjes toe te voegen ;)

Dank je, ik wilde juist weer wat bestellen :D

Ik drink dit alleen als het zo vreselijk warm is, dat ik gewoon water zat ben. De meeste smaken hoef ik niet, maar ginger, lemon en Waldmeister zijn hier favoriet. En ja, ook ik verdun het meer dan op de zakjes staat :j
Vaak in zo'n grote 4 L fles met zo'n kraantje onderaan, of in een kan van ruim 2 L (dat alleen de Waldmeister). Misschien dat ik lemon en lime eens probeer dit keer.
En voor wie het vroeg, de zakjes zijn behoorlijk lang houdbaar, zolang je ze droog weglegt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 19:38 



 
Profiel   

Ik bewaar die poeder in [ img ]
Deze potjes. Tot nu toe heb ik geen smaakverschil. De ice tea citroen is nu al 2 weken open (waarvan 1 week in het zakje en 1 week in het potje).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 19:50 



 
Profiel   

Ik ga eens fftjes kijken wat ik ga doen. Aan de ene kant lijkt 1 van de proefpakketten mij wel wat. Aan de andere kant weet ik welke smaken ik bij alle merken lekker vind, dus zal ik dan gelijk die kopen....twijfelkont ben ik toch....

Gewoon een paar dagen over nadenken, site bekijken en dan eens beslissen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 08:22 



 
Profiel   

Na vandaag kun je de code bolero10 gebruiken voor 10% korting ;)

Ik heb het proefpakket gepakt zodat ik vanalles wat kan proberen en niet de hele tijd maar 1 smaak heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 09:02 



 
Profiel   

Ik heb zojuist het pakket besteld met alle smaken. 66 dus, ben heel benieuwd!
Volgens mij drink ik er over een paar jaar nog van. En dat voor nog geen 25 euro. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 09:37 



 
Profiel   

Haha mijn ouders hebben vorig jaar een proefpakket op de huishoudsbeurs gekocht. En hebben de hele zomer met 1 of 2 zakjes gedaan en gebruiken dat pakket deze zomer weer ( al heb ik ondertuasen de ice tea eruit gehaald)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 09:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 13 [ 315 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen