Siropen van Bolero

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tyleysmiley

Berichten: 1898
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 14:51

Duhelo, misschien meer water erbij? Of vindt je de smaak gewoon niet lekker?

Duhelo

Berichten: 28589
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 15:02

Die aspartaamachtige smaak vind ik niet zo lekker.
Mijn pakket is inmiddels ook geleverd, ik heb de cassis gemengg (3/4 de schepje van 2.5 ml op 33 cl ijskoud water) en dat is wel redelijk goed drinkbaar, de cassis smaak zelf is superlekker, maar die aspartaamachtige smaak erdoor wat minder. Maar kouder dus beter drinkbaar :P.
1 zakje op 1.5 l vind ik dus ook veel en veel te sterk...

tyleysmiley

Berichten: 1898
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 15:46

Nou hè, als je je aan de aanbevolen hoeveelheid houdt om te mengen, moet het glazuur toch spontaan van je tanden vliegen. Ik lees dus echt overal dat mensen het met liters meer verdunnen dan wordt voorgeschreven

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 15:50

Ik heb het grootste proefpakket eergisteren ook besteld!
Ben erg benieuwd, hoop dat er ook zo een leuke kaart bij zit waar je kan aangeven wat je er van vond :D

Maddy_Paola

Berichten: 1339
Geregistreerd: 19-04-17

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 16:45

Ik heb nav dit topic vrijdag besteld, 24 smaakjes en nog 4 gratis uitgekozen, zaten nog 3 extra proefsticks bij in nog andere smaken, en hij klopte helemaal het pakket.

Gelijk een stick van lemon lime in een flesje, ongeveer de helft van de stick en flesje is 600 ml, maar smaakte al dikke prima, alleen dus echt veel verder verdund dan wat zij zelf aangeven 8)7

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 16:52

tyleysmiley schreef:
Nou hè, als je je aan de aanbevolen hoeveelheid houdt om te mengen, moet het glazuur toch spontaan van je tanden vliegen.

_O- :')
Dit ja.
Dan voel je de gaatjes haast ontstaan. :')

Op de website staat volgens mij wel dat het voor minstens 1,5 liter is. Weet niet of dat ook op de zakjes zelf staat eigenlijk.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:46

Ik doe ongeveer 2/2,5 gram op 1,5l

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 11:43

Ik heb naar aanleiding van dit topic een proefpakket van 4 smaken besteld. Aardbei & banaan, kers, honing meloen en watermeloen. Ik ben benieuwd :)

VenoSnorlax

Berichten: 4527
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 17:45

Ik heb net door dit topic mn proefset van 66 smaken binnen maar hoe meten jullie jet af? Heb nu een half zakje in anderhalve liter gedaan maar vind het nog te zoet

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 18:04

Ik heb thee schepjes (voor losse thee) en die zijn 2 gram.
Die doe ik ongeveer 3kwart vol

VenoSnorlax

Berichten: 4527
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 18:08

Oehh super slim! En dan 3 kwart op hoeveel water?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 18:12

1,5 liter (ontkalkt) water

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 18:12

Ik was fan vanwege de smaak en de claim van suikervrij, maar het is mij te chemisch helaas. Als het een natuurlijker product was geweest had ik het nog wel gekocht. Scheelt een hoop opbergruimte vergeleken met andere dranken, en Bolero heeft heel veel smaken!

colunder

Berichten: 3547
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-19 22:13

Vandaag was de gember smaak aan de beurt, ik lust geen gember maar dacht laat ik het maar proberen.
Toen ik het zakje openscheurde, kwam me al een stank tegemoet, dat ik het niet eens meer durfde te proberen :r

Nu de wortel/sinaasappel smaak,die vind ik erg lekker.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 22:20

Ik vrees dat mijn lijf deze limo niet trekt. Eergisteren de hele dag rennen naar de wc. Gisteren verstopt en vandaag knallende koppijn. Heb veel gedronken (alleen deze limo) en geen gekke dingen gegeten.

Ik ga nu een paar dagen deze limo laten staan en daarna weer drinken. Gaat het weer mis heb ik heel veel limo liggen die niet op gaat. En reageer ik niet dat was het toch iets anders.
Zou jammer zijn als mijn lijf het niet trekt, want ik vind het echt heel lekker en makkelijk.

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 22:27

Oh wat gek zeg! Zou wel zonde zijn. :\

colunder

Berichten: 3547
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-19 22:34

Dat is naar Chamion.
Ik ben benieuwd of het echt daar aan ligt.

Duhelo

Berichten: 28589
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 22:44

chamion schreef:
Ik vrees dat mijn lijf deze limo niet trekt. Eergisteren de hele dag rennen naar de wc. Gisteren verstopt en vandaag knallende koppijn. Heb veel gedronken (alleen deze limo) en geen gekke dingen gegeten.

Ik ga nu een paar dagen deze limo laten staan en daarna weer drinken. Gaat het weer mis heb ik heel veel limo liggen die niet op gaat. En reageer ik niet dat was het toch iets anders.
Zou jammer zijn als mijn lijf het niet trekt, want ik vind het echt heel lekker en makkelijk.

Ik heb het gisteren binnen gehad en uiteraard meerdere glazen geprobeerd (heel sterk verdund) en vandaag ook barstende koppijn.
Nu heb ik sowieso wel vaker koppijn dus het kan toeval zijn, maar ik hou het ook wat in de gaten ..

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 22:52

Ik heb het inderdaad vaker gehpord dat mensen er niet goed tegen kunnen. Ik moet er een beetje mee uitkijken. Ik kan ervan aan de dunne raken. Echter is dat de ene dag wel en de andere niet. Dus kan ook weer iets anders zijn (iets met spastische darm. Elke keer weer iets anders).

Ik heb net mijn laatste fles met red orange aangemaakt, dat potje wordt morgen gevuld met kers-kola. Aangevraagd door mijn vader :') hij wilt die zaterdag graag proeven.

En toennet nog even de naampjes op de potjes geplakt ipv erin geduwd (nageaapt van iemand hier volgens mij)

Afbeelding

Elise_K

Berichten: 3803
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 22:57

Anke98 schreef:
Ik heb net door dit topic mn proefset van 66 smaken binnen maar hoe meten jullie jet af? Heb nu een half zakje in anderhalve liter gedaan maar vind het nog te zoet



Ik mix het zakje in een beetje water in een maatkan, dit mengsel verdeel ik dan over 2 1.5 liter PETflessen, die ik vervolgens afvul met water.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:04

We zullen het zien. Nu kan het zomaar wezen dat ik wat grieperig wordt want dan heb ik dit soort dingen ook. Daarom dat ik het vandaag en morgen maar even laat staan. Als ik dan ook nog klachten heb weet ik het zeker. Dus nu lekker aan de thee.

Trouwens ik zie op de site ook recepten staan waar ze dit bij koken gebruiken (oa in cakes) hebben jullie dit al eens gedaan?

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 18:10

Ik heb de 4 smaken binnen :). Ik heb zojuist aardbei&banaan open gemaakt en echt letterlijk maar 1 gram van de 9 gram gebruikt om een hele kan te maken. Uiteindelijk heel erg verdund want het was echt mierzoet. En omdat ik het niet laten kon heb ik een beetje poeder geproefd. Het leek net alsof ik van 5 die zure matten in mijn mond had gedaan. Maar het staat nu koud te worden in de koelkast en ik ben benieuwd!

Zou echt een uitvinding zijn als dit lekker is. We gaan met de auto op vakantie en dan is het makkelijk om wat poeder in een flesje water te stoppen en dan heb je toch lekker drinken ipv frisdrank onderweg te halen.

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 18:44

Ben ik dan zo’n zoetekauw of ligt het aan de smaak. Ik heb op 1,5 liter water 3,75 gram gebruikt met ananas. :=

Duhelo

Berichten: 28589
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 18:47

Dat is alsnog minder dan de helft dan ze aanraden :+

Froukje_J

Berichten: 2223
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 20:47

Anoniem schreef:
Ben ik dan zo’n zoetekauw of ligt het aan de smaak. Ik heb op 1,5 liter water 3,75 gram gebruikt met ananas. :=

Ik vind de ene ook veeeel zoeter als de ander...
Verschild dus ook per smaak