Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 12 [ 288 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bijzondere restaurants.

 
Profiel   

Rongyos schreef
Restaurant de Haan in Groningen. (klein maar heel fijn)

"Restaurant de Haan heeft geen bediening. Je kunt zelf brood, dranken, koffie en thee pakken. Bij elk gerecht is een passende wijn uitgezocht maar er is ook een wijnkaart met 8 witte en 8 rodewijnen. De wijnen en glazen staan klaar bij de wijnbar. Op tafel ligt een voorgedrukte menu- en drankenkaart waarop je gedurende de avond zelf bijhoudt wat er is genuttigd. Zo heb je aan het einde van het diner zelf een rekening samengesteld.
De koks , Dennis en Ian, koken een verrassingsdiner bestaande uit 6 gerechten en dat uit te breiden is met een kaasplateau.Wij serveren het bij je aan tafel."



Maar als er gern bediening is, wordt er toch ook niets uitgeserveerd aan tafel? :o? Hoe kom je dan aan je eten? Afhaal?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 16:24 



 
Profiel   

fohadie schreef
Rongyos schreef
Restaurant de Haan in Groningen. (klein maar heel fijn)

"Restaurant de Haan heeft geen bediening. Je kunt zelf brood, dranken, koffie en thee pakken. Bij elk gerecht is een passende wijn uitgezocht maar er is ook een wijnkaart met 8 witte en 8 rodewijnen. De wijnen en glazen staan klaar bij de wijnbar. Op tafel ligt een voorgedrukte menu- en drankenkaart waarop je gedurende de avond zelf bijhoudt wat er is genuttigd. Zo heb je aan het einde van het diner zelf een rekening samengesteld.
De koks , Dennis en Ian, koken een verrassingsdiner bestaande uit 6 gerechten en dat uit te breiden is met een kaasplateau.Wij serveren het bij je aan tafel."



Maar als er gern bediening is, wordt er toch ook niets uitgeserveerd aan tafel? :o? Hoe kom je dan aan je eten? Afhaal?


De kol brengt je het eten. Zo lees ik het

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 16:48 



 
Profiel   

Zo lees ik het ook. Maar geen bediening voor drankjes/brood/thee/koffie :).
*stille meelezer*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 16:52 



 
Profiel   

Sting schreef
Zo lees ik het ook. Maar geen bediening voor drankjes/brood/thee/koffie :).
*stille meelezer*


Maar die kan je zelf pakken dus ook niet nodig

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 17:07 



 
Profiel   

Deborah2 schreef
Ik kom even dit topic binnen vallen, misschien kunnen jullie mij helpen! Ik zoek een leuk en goed restaurant, maar waar is je tegelijkertijd ook echt een flinke keuze aan bier hebt. Die twee lijken elkaar uit te sluiten, terwijl dat toch niet zou hoeven volgens mij. Dus qua eten echt even iets meer dan een burger, saté en steak en qua keus in bier wel even wat meer dan een Duvel of een Leffe, bij voorkeur keuze in craft beer. Ik weet dat de Librije een mooie bierkaart heeft tegenwoordig, maar Zwolle is net even te ver :o Zoek iets in het midden van Nederland, zoals Utrecht, Den Bosch, Arnhem, Nijmegen.
Helemaal niet veeleisend dus :D Maar kennelijk wel heel moeilijk om te vinden... Wie weet iets?



Je zou hier eens kunnen vragen voor een bierkaart. Verwacht wel dat deze onder bijzondere restaurants valt, ze hebben een ster. Prachtig aan de Rijn en fort Pannerden.
https://www.rijnzicht.nl/

Misschien niet onder bijzonder maar wel de bierkaart:
https://restaurantdehemel.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 17:46 



 
Profiel   

De hemel valt vies tegen! Is gewoon een brouwerij zoals er honderden in Nederland zijn en het eten is gewoon eetcafe voer. Niets speciaals aan. De ligging is mooi en de bieren lekker, maar voor mij verdient het geen plekje in dit topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 18:05 



 
Profiel   

Ik vond Vuurtoreneiland erg tegenvallen. Leuke beleving, maar voor het eten gaan we niet meer terug. Veel gerechten waren flauw, het kunstje uit de rookoven met bijbehorende smaak ken je op den duur wel en ze waren erg gericht op het verkopen van drankjes. De gangen gingen er bovendien in een moordend tempo doorheen. Ik vond het duur betaald voor wat we hebben gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 18:09 



 
Profiel   

Dit vind ik persoonlijk een echte aanrader,
Eten en soort thema theatershow met een tintje 18+ (Inspiration Point in Valkenswaard, Noord-Brabant) https://www.inspiration-point.nl/contact.html
Misschien iets minder wat je zoekt maar wel een echte beleving van goed eten met show

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 18:42 



 
Profiel   

fohadie schreef
De hemel valt vies tegen! Is gewoon een brouwerij zoals er honderden in Nederland zijn en het eten is gewoon eetcafe voer. Niets speciaals aan. De ligging is mooi en de bieren lekker, maar voor mij verdient het geen plekje in dit topic.


Volgens mij is dat ook exact wat ik erbij gezet heb :') Het gaat om een reactie op de bieren...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 19:07 



 
Profiel   

Flowq schreef
fohadie schreef
De hemel valt vies tegen! Is gewoon een brouwerij zoals er honderden in Nederland zijn en het eten is gewoon eetcafe voer. Niets speciaals aan. De ligging is mooi en de bieren lekker, maar voor mij verdient het geen plekje in dit topic.


Volgens mij is dat ook exact wat ik erbij gezet heb :') Het gaat om een reactie op de bieren...


Maar de bierkaart is ook niet bijzonder vind ik. Je hebt zoveel brouwerijen in NL die ook een proef en eetlokaal hebben. De Hemel vind ik niet meer bijzonder dan andere brouwerijen. Daarnaast gaat het hier om bijzondere restaurants en dan vind ik de Hemel niet passen nee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 19:17 



 
Profiel   

Rongyos schreef
Restaurant de Haan in Groningen. (klein maar heel fijn)

"Restaurant de Haan heeft geen bediening. Je kunt zelf brood, dranken, koffie en thee pakken. Bij elk gerecht is een passende wijn uitgezocht maar er is ook een wijnkaart met 8 witte en 8 rodewijnen. De wijnen en glazen staan klaar bij de wijnbar. Op tafel ligt een voorgedrukte menu- en drankenkaart waarop je gedurende de avond zelf bijhoudt wat er is genuttigd. Zo heb je aan het einde van het diner zelf een rekening samengesteld.
De koks , Dennis en Ian, koken een verrassingsdiner bestaande uit 6 gerechten en dat uit te breiden is met een kaasplateau. Wij serveren het bij je aan tafel. "




In Antwerpen zit ook zoiets, erg leuk restaurantje, zie alleen op de site dat hij een aanpassing heeft moeten doen vanwege de coronamaatregelen, wij zijn er geweest voor corona
https://www.alinfintiste.be/

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 22:35 



 
Profiel   

Muiz schreef
Klinkt inderdaad interressant! Hou ons masr op de hoogte :D


Ga ik zeker doen. Ik heb voor 3 oktober gereserveerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 07:08 



 
Profiel   

:-D Eten wordt aan tafel geserveerd door de koks :-D en brood en drinken is dus self-service.
fohadie schreef
Rongyos schreef
Restaurant de Haan in Groningen. (klein maar heel fijn)

"Restaurant de Haan heeft geen bediening. Je kunt zelf brood, dranken, koffie en thee pakken. Bij elk gerecht is een passende wijn uitgezocht maar er is ook een wijnkaart met 8 witte en 8 rodewijnen. De wijnen en glazen staan klaar bij de wijnbar. Op tafel ligt een voorgedrukte menu- en drankenkaart waarop je gedurende de avond zelf bijhoudt wat er is genuttigd. Zo heb je aan het einde van het diner zelf een rekening samengesteld.
De koks , Dennis en Ian, koken een verrassingsdiner bestaande uit 6 gerechten en dat uit te breiden is met een kaasplateau.Wij serveren het bij je aan tafel."



Maar als er gern bediening is, wordt er toch ook niets uitgeserveerd aan tafel? :o? Hoe kom je dan aan je eten? Afhaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 10:42 



 
Profiel   

De vegaclub in Hilversum is een aanrader.
Leuke clubsfeer. Verfijnd vega eten, lekkere wijn en uitleg over de gerechten van de chef.
Ik verklap niet teveel want het is gewoon leuk om zelf te ervaren.
Deel wel een paar foto's. [ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 10:25 



 
Profiel   

https://smakenrad.nl/smakenrad-amsterdam/#tickets

Deze zag ik vandaag voorbij komen. Dineren in een reuzenrad op 50 meter hoogte

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 06:48 



 
Profiel   

Even dit topic ophalen nu uit eten weer mag!

Toen ik in februari 2020 naar Antwerpen ging voor een citytrip heb ik uit dit topic een heel waardevolle tip gehaald voor een lekker en bijzonder restaurant dat ik anders niet had gevonden.

Nu ga ik in november naar Gent! De zoekfunctie gebruikt maar er zijn precies nog geen tips gegeven? Dus heeft iemand een leuk, bijzonder en lekker restaurant tip in Gent? Budget maakt niet zo heel erg uit>

Alvast bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 05:43 



 
Profiel   

Weer een schop!

Jullie al bekend met De Maaltuin? Ze waren onlangs op paleis Soestdijk en gaan binnenkort jaar Muiderslot en een tuin in Rotterdam. Ik heb kaartjes voor het Muiderslot in januari!

https://www.demaaltuin.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 22:50 



 
Profiel   

Oh dat ziet er vet uit! Verder niet mee bekend maar is het proberen waard gok ik zo :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 23:46 



 
Profiel   

Gare du Nord raad ik ook ontzettend aan! Inmiddels al een aantal jaren geleden geweest maar was echt heerlijk, en compleet vega(n)!

Leuk om andere ideeën te lezen hier :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 00:00 



 
Profiel   

https://www.sillyfox.nl/locatie

Sillyfox in Veghel is ook leuk als je van industrieel houdt? Het is helemaal bovenin een oude fabriek gevestigd. In ze zomer zit je op het dakterras en kun je mega ver kijken. Binnen zie je alle oude industriële details nog.
Ze staan vermeld in de michelin gids!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 06:19 



 
Profiel   

Annem84 schreef
https://www.sillyfox.nl/locatie

Sillyfox in Veghel is ook leuk als je van industrieel houdt? Het is helemaal bovenin een oude fabriek gevestigd. In ze zomer zit je op het dakterras en kun je mega ver kijken. Binnen zie je alle oude industriële details nog.
Ze staan vermeld in de michelin gids!


Hier ben ik deze zomer geweest, heeeeerlijk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 06:54 



 

fohadie schreef
Weer een schop!

Jullie al bekend met De Maaltuin? Ze waren onlangs op paleis Soestdijk en gaan binnenkort jaar Muiderslot en een tuin in Rotterdam. Ik heb kaartjes voor het Muiderslot in januari!

https://www.demaaltuin.nl/

Die volg ik ook al een tijd inderdaad, voor geval er een toffe locatie langs komt in voorjaar/zomer.

Ik ga met sinterklaas wel naar Proefdruk Nijmegen in het Belvédère <3

En ik hoop komende zomer een plekje te kunnen reserveren bij vuurtoreneiland.

Die in Veghel ziet er ook tof uit!

Mocht iemand tips hebben voor Maastricht? Daar gaan we december een lang weekend heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 09:09 



 
Profiel   

idinn schreef
Die volg ik ook al een tijd inderdaad, voor geval er een toffe locatie langs komt in voorjaar/zomer.

Ik ga met sinterklaas wel naar Proefdruk Nijmegen in het Belvédère <3

En ik hoop komende zomer een plekje te kunnen reserveren bij vuurtoreneiland.

Die in Veghel ziet er ook tof uit!

Mocht iemand tips hebben voor Maastricht? Daar gaan we december een lang weekend heen.



Wij zijn pas bij rantree geweest. Niet in het centrum, in een hoge toren waardoor je schitterend uitzicht hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 10:58 



 
Profiel   

Voor wie met vakantie is, in de omgeving Reestdal (grens Drenthe/Overijssel) plattelandsrestaurant De Deel in Zuidwolde bezorgt hele leuke menu’s inclusief borden en bestek indien gewenst aan huis.
Iedere maand nieuw menu. € 30,- p.p.

https://www.plattelandsrestaurant.nl/

In dezelfde regio kun je luxe diners afhalen bij restaurant Poortman in Veeningen.
Poortman staat in de Gault Millau.

https://www.cafe-restaurantpoortman.nl/

Zolang de regels het toelaten zijn beide ook gewoon geopend.

En ** restaurant De Groene Lantaarn, naast de molen tussen Staphorst en Halfweg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 11:13 



 
Profiel   

Ik ben afgelopen weekend bij Le Grand Vefour geweest. Een van de oudste restaurants van Parijs en heel lang een sterren restaurant geweest.

Een hele bijzondere ambiance kan ik je zeggen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 13:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 12 [ 288 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen