Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Vlaaien/gebak bij Jumbo

 
Profiel   

Binnenkort moet ik voor ongeveer 50 personen vlaai/gebak hebben. Ik zat te denken aan vlaaien (of anders gebak) bij de Jumbo maar twijfel wat of dat wel lekkere vlaaien (gebak) is? Dus wie heeft ervaring met de vlaaien/gebak van de Jumbo en wat vond je ervan?

Ik realiseer mij dat er ongetwijfeld lekkerder gebak bestaat maar ben toch benieuwd naar ervaringen met Jumbo vlaaien/gebak :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 19:23 



 
Profiel   

Het is prima als je het vers koopt op de dag zelf. Vergelijk het niet met een bakker. Ik vind het wat droger maar bijv. Prima voor een verjaardagstaartje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 19:24 



 
Profiel   

Ik vind ze niet lekker, vooral de slagroom niet en de bodem is heel droog.
Voor ongeveer hetzelfde budget kun je imo. beter naar de Hema gaan. Dan heb je voor ongeveer hetzelfde bedrag betere kwaliteit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 19:26 



 
Profiel   

Bij de Jumbo is gewoon lekker hoor!
Maar ze hebben niet standaard alles dus ik denk dat je misschien van tevoren even moet bestellen?
Geen idee of dat kan.
Hema heeft superlekker gebak en is ook niet zo duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 19:27 



 
Profiel   

Ik haal t eigenlijk altijd daar. Prima te eten hoor en meer keuze dan bij de hema. Zou wel kijken of je t in de winkel kan bestellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 19:27 



 
Profiel   

Gebak van de Jumbo is prima.
Zou het wel even van tevoren bestellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 19:34 



 
Profiel   

Ik vind t jumbo gebak prima. Je kunt t vooraf bestellen, ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 19:34 



 
Profiel   

Dat chocolade taartje van 5€ is lekker!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 19:35 



 
Profiel   

Ik vind de appeltaart daar ook heel lekker! Inderdaad vers bestellenis het beste en als het voor je verjaardag is krijg je nog eens 20% korting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 19:51 



 
Profiel   

Ik heb in de fabriek gewerkt waar ze werden gemaakt. Is niks mis mee hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 19:52 



 
Profiel   

Ik heb van de week bij mijn Too Good To Go pakket van de Jumbo een kersen wafel vlaai gehad, die was echt mega lekker! Ander gebak van de Jumbo is ook hartstikke prima :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 20:03 



 
Profiel   

Persoonlijk vind ik het wel prima spul. In de week dat je jarig bent kun je op vertoon van je id 20% korting krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 20:31 



 
Profiel   

Kwestie van smaak. Ik haal gebak het liefst bij een goede bakker. En proef je het verschil met supermarkt vlaaien ? Tuurlijk wel. Maar het is idd niet zo dat supermarkt vlaaien nu echt vies zijn ofzo. Ik eet supermarkt vlaai ook gewoon en het is lekker, maar als ik mag kiezen ga ik altijd voor bakkers vlaaien, want die zijn Net wat lekkerder haha. Maar hier in Limburg worden we sowieso veel te goed verwend met bakkers die lekkere vlaaien maken haha. Ik vind supermarkt vlaaien dus echt bij lange na niet zo lekker als een goede bakkers vlaai als ik echt eerlijk ben, - is de prijs dan ook naar - of dat nu Jumbo, Albert Heijn of Plus is of... Maar ik zou het jezelf niet te moeilijk maken en ze gewoon bij een supermarkt, in dit geval Jumbo dan, bestellen.

Ik vind zelf de Hema vlaaien ook wel lekker trouwens! Die kun je online vooruit bestellen en dan afhalen in een filiaal op de dag dat je wilt. En heel goed betaalbaar ook.


Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 06-11-19 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 20:35 



 
Profiel   

Ik vond ze ook wat droog en minder smaak. Mocht je een wat lager budget hebben zou ik het eerder bij de Hema halen. Hoewel de bakker blijft winnen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 20:39 



 
Profiel   

01San schreef
Dat chocolade taartje van 5€ is lekker!!


Deze sowieso :9

En de rest is ook heerlijk. Maar in een supermarkt kan je natuurlijk geen banketbakkerskwaliteit verwachten ;)
Maar slecht is het zeker niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 20:42 



 
Profiel   

Oke helder bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 20:51 



 
Profiel   

Bossche bollen vlaai is lekker
De chocoladetaart inderdaad
Skivlaai heet die volgens mij. Is kersen met schuim.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:18 



 
Profiel   

Wij halen het altijd standaard bij de Jumbo, prima gebak hoor!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:19 



 
Profiel   

Ik werk zelf op de bakkerij afdeling bij Jumbo en werk ik dus ook met de vlaaien.

Ik vind ze zelf prima te doen. En dan kan ik vooral het chocolade taartje en de bossche bollen vlaai
aanraden.

Ook is het mogelijk om online of in de winkel via een folder te bestellen. Aangezien er een groter aanbod is dan wat altijd in de winkel standaard ligt. En in de week dat je jarig bent op vertoon van je ID 20%korting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:28 



 
Profiel   

Jumbo medewerker hier. :)

Prima te eten! Is het voor een verjaardag? Dan krijg je 20% korting als je je id kaart laat zien bij de kassa. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:30 



 
Profiel   

Jeetje voor 5 man. Bij de Lidl hebben ze in de vriezer echt heerlijke appeltaart...en niet duur. Paar flessen slagroom erbij...ook top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:39 



 
Profiel   

dito schreef
Jeetje voor 5 man. Bij de Lidl hebben ze in de vriezer echt heerlijke appeltaart...en niet duur. Paar flessen slagroom erbij...ook top.

50

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:45 



 
Profiel   

Ik vind die vanille taart heel erg lekker!

Hier hoef je trouwens nooit je id te laten zien? Kan in principe elke week roepen dat ik jarig ben :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:50 



 
Profiel   

Laatst ergens gebak van Jumbo gekregen en ik vond het 100& meevallen. Ben niet zo een gebak eter, maar zou het zelf niet bij de supermarkt halen, dus was wel verrast dat het meeviel.

Bakkers zijn ook niet alles. Wij hadden een zaak tegenover een bakkertje die het druk had en goed bezocht werd. Eigen baas en bestond al vele jaren.
Toch daar ook weleens iets gehad dat te lang had gelegen; droog en een amandel broodje zelfs groen van binnen.......

Ik zou er alleen niet op gokken dat ze alles hebben liggen en ook genoeg. Zeker als je rond het weekend gaat halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:53 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
dito schreef
Jeetje voor 5 man. Bij de Lidl hebben ze in de vriezer echt heerlijke appeltaart...en niet duur. Paar flessen slagroom erbij...ook top.

50

oe typfout...bedoelde ik ook!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen