Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Vlaaien/gebak bij Jumbo

 
Profiel   

Als rasechte Limburgse raad ik de Hema aan. Buiten Limburg de enige zaak waarvan vlaaien en taarten eetbaar zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 20:55 



 
Profiel   

Toevallig vorige week vlaai bij de Aldi gehaald en daar stond ik positief van te kijken, beter dan van Jumbo vond ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:10 



 
Profiel   

Taucha schreef
Als rasechte Limburgse raad ik de Hema aan. Buiten Limburg de enige zaak waarvan vlaaien en taarten eetbaar zijn.


Jij zegt het, ik dacht het :')

Hema vind ik idd ook lekker. En supermarkt vlaai eet ik ook hoor, maar het is idd niet vergelijkbaar (nu heeft TS hier ook niet echt iets aan want ze wilde weten hoe de jumbo vlaai is maar goed haha) Voor de rest prefereer ik Bakkerij Vonken, maar die is helaas voor jullie allemaal buiten zuid-lidburg niet te vinden :') haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:10 



 
Profiel   

Heb ooit een kruimelroomvlaai van Vonken gehad. Zalig idd.

Maar de stroopwafelvlaai van Jumbo is ook erg lekker.
Of die doos met gemengde punten. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:16 



 
Profiel   

Taucha schreef
Als rasechte Limburgse raad ik de Hema aan. Buiten Limburg de enige zaak waarvan vlaaien en taarten eetbaar zijn.


Ook de Hema buiten Limburg?? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:16 



 
Profiel   

hema vlaaien zijn lekker , vooral de rijste slagroom vlaai , en het slagroom gebak is hier altijd vers ,
Jumbo heeft hier te weinig omloop en 3x eecht slecht gehad dus ik stem voor hema

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:21 



 
Profiel   

De baveroise vlaai van de Jumbo is heerlijk +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:23 



 
Profiel   

Hier de chocolade sinaasappel taart gehad voor mijn verjaardag. Die was heerlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 21:29 



 
Profiel   

Taucha schreef
Als rasechte Limburgse raad ik de Hema aan. Buiten Limburg de enige zaak waarvan vlaaien en taarten eetbaar zijn.


Ik vind Hema taart en vlaai juist niet te pruimen :r Heb altijd het idee dat ik oude taart zit te eten. Ik neem het niet meer als iemand daar op trakteert, zonde vd calorieën.

Jumbo taart daarentegen :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 22:14 



 
Profiel   

01San schreef
Dat chocolade taartje van 5€ is lekker!!

Das echt de bestd chocolade taart ooit

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 22:16 



 
Profiel   

oh ik vind die van de Jumbo juist heerlijk!! Wij halen daar altijd onze taarten.
https://hallo.jumbo.com/gebak/vlaaien-l ... vlaai-half
Deze is echt heerlijk ^^

dat frambozentaartje van 5 euro trouwens ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 22:39 



 
Profiel   

De aardbeien bavarois taart is mijn favoriet! En de yoghurt framboos vlaai ook echt heerlijk! Tsja ik ben toch wel fan! Ik vind het juist prima te serveren, doet echt lang niet altijd onder voor bakkerstaart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 22:42 



 
Profiel   

:r Ben sowieso geen taart fan.

Maar goede taart haal je bij de bakker! Hoewel de beste banketbakker uit onze regio ook aan jumbo’s levert geloof ik. Of misschien nu niet meer. :P

Maar iedereen wil altijd dat gebak als het van “dorgelo weg komt”.


Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 06-11-19 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 22:50 



 
Profiel   

Lauriannnn schreef
Bossche bollen vlaai is lekker
De chocoladetaart inderdaad
Skivlaai heet die volgens mij. Is kersen met schuim.



Oh die boschebollentaart!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 22:56 



 
Profiel   

Inderdaad de aller aller lekkerste taart; de Boschebollentaart.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 23:35 



 
Profiel   

Deze week taart van de jumbo en van de bakker gehad. Ik heb het verschil zeker geproefd!
Maar moet je aan je budget denken....
Jumbo is opzich prima.
Ik zou wel bestellen vooraf als het om zoveel man gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 23:40 



 
Profiel   

De vanille roomvlaai van de Jumbo <3 <3 <3

Via hun website kan je bestellen, heel handig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 00:00 



 
Profiel   

En netjes presenteren. Bij veel mensen doet dat ook wel wat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 00:27 



 
Profiel   

Ik vind de vlaaien van Jan Linders veel lekkerder dan die van Jumbo.
Ben vooral gek op de kuimelvlaai . Ouderwets lekker.

Vlaaien van Jan Linders zijn regelmatig in de aanbieding.

Jan Linders zit alleen niet overal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 00:47 



 
Profiel   

Jumbo heeft toch altijd 2 soorten vlaai? Eentje gewoon uit de fabriek. En ook altijd een soort van een bakker waar ze een deal mee hebben. Die is duurder, maar niet zo duur als bij de bakker zelf zeg maar.
Bij ons is dat het Bruedje. Die vind ik zelf ook wat droog en niet helemaal top. Maar het kan er mee door.
Voor echt lekkere vlaai zou ik toch naar een bakker gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 08:51 



 
Profiel   

Chocoladetaartjes en bavarois taartjes haal ik prima bij de jumbo...
Maar ook ik ben verwend als halve Limburgse: vlaaien van de supermarkt zijn lang niet zo lekker als vlaaien van een goede bakker. (En mijn oma ging nog een stapje verder: die vlaai bij die bakker, die vlaai bij die bakker, die vlaai bij die... Laten we zeggen dat mijn tante voor een feestje mijn oma half zuid-limburg kon door-taxiën vroeger ;) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 08:56 



 
Profiel   

Boras schreef
Ik vind de vlaaien van Jan Linders veel lekkerder dan die van Jumbo.
Ben vooral gek op de kuimelvlaai . Ouderwets lekker.

Vlaaien van Jan Linders zijn regelmatig in de aanbieding.

Jan Linders zit alleen niet overal.


Jan Linders zit inderdaad alleen in het zuiden en een klein gedeelte van Brabant, dus als je verderop in het land woont, heb je er weinig aan ben ik bang. Maar hebben idd ook wel lekkere vlaaien ja.

@TS,
je vroeg naar jumbo maar heb je een AH in de buurt?
De chocolade moussetaart van AH is namelijk echt Hemels! Daar vreet ik me echt misselijk aan - haal 'm dus ook bijna niet meer in huis hahaha. Die kan ik ook Echt aanraden. Nog nooit zo'n lekkere chocolade taart uit een winkel gehad. Hij is wat kleiner maar doordat hij best machtig is, haal je er toch best wel wat stukken uit. Is een leuke aanvulling om erbij te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 08:57 



 
Profiel   

Skippy01 schreef
Chocoladetaartjes en bavarois taartjes haal ik prima bij de jumbo...
Maar ook ik ben verwend als halve Limburgse: vlaaien van de supermarkt zijn lang niet zo lekker als vlaaien van een goede bakker. (En mijn oma ging nog een stapje verder: die vlaai bij die bakker, die vlaai bij die bakker, die vlaai bij die... Laten we zeggen dat mijn tante voor een feestje mijn oma half zuid-limburg kon door-taxiën vroeger ;) )


Geweldig haha!

Ik zweer bv. bij de Rijstevlaai met slagroom van Bakkerij Vonken hier in Zuid-Limburg. Voor mij is er echt Geen betere bakker die dit maakt (I daag iedereen uit om een lekkerdere te vinden) Maar sommige andere vlaaien vind ik bij andere bakkers weer net wat lekkerder. Ik kan me goed voorstellen dat je dus idd met feestjes bij verschillende bakkers wat gaat halen dan hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 09:00 



 
Profiel   

cursebreaker schreef
Skippy01 schreef
Chocoladetaartjes en bavarois taartjes haal ik prima bij de jumbo...
Maar ook ik ben verwend als halve Limburgse: vlaaien van de supermarkt zijn lang niet zo lekker als vlaaien van een goede bakker. (En mijn oma ging nog een stapje verder: die vlaai bij die bakker, die vlaai bij die bakker, die vlaai bij die... Laten we zeggen dat mijn tante voor een feestje mijn oma half zuid-limburg kon door-taxiën vroeger ;) )


Geweldig haha!

Ik zweer bv. bij de Rijstevlaai met slagroom van Bakkerij Vonken hier in Zuid-Limburg. Voor mij is er echt Geen betere bakker die dit maakt (I daag iedereen uit om een lekkerdere te vinden) Maar sommige andere vlaaien vind ik bij andere bakkers weer net wat lekkerder. Ik kan me goed voorstellen dat je dus idd met feestjes bij verschillende bakkers wat gaat halen dan hihi.


Ow, dat heb ik met de Grenache van Peter Lemmens... Niks lekkerders op de hele wereld in het taarten/vlaaien segment dan de Grenache van Peter Lemmens. :') :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 09:09 



 
Profiel   

Grappig. Ik heb familie uit Limburg (best veel want mijn man komt uit Limburg) die hebben liever Jumbo als Hema gebak. Maar de vlaaien van Mutlivlaai doen het het best op verjaardagen.

Misschien ook een goede tip als je wil bestellen en niet te duur uit wil zijn is de taartenbakker: https://www.taartenbakker.nl/. Geen idee of die ook in jouw regio zitten, maar niet duur, en bezorgen op locatie. Scheelt gesleep.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 09:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen