ervaring met Foodspring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikkebenhier
Berichten: 1241
Geregistreerd: 04-01-11

ervaring met Foodspring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-20 17:46

Heeft iemand ervaring met Foodspring?

Een merk van voedingsproducten en -vervangers, gericht op fitness en gezonde voeding.
Hun hoofdgedachte is minder koolhydraten, meer proteïnes. Alles lijkt ook volledig plantaardig te zijn.

Ik zag eerst reclame op FB en ben dan eens door hun website geklikt. Ik heb vorige week de proteine cream (soort van choco smeerpasta) besteld en de havermout in aparte potjes.
Deze bestelling is netjes eergisteren toegekomen en op het eerste zicht ben ik hier tevreden van.
Ik heb net nog wat andere producten besteld (pasta, broodmix, pizza deeg-mix,...).

Ik ben de laatste tijd wat meer bezig met gezonde voeding, dus ik dacht ik probeer dit eens en kijk hoe het bevalt.
Ik heb een tijd Herbalife gedaan, maar ik vind dat dit echt gericht is op dieet en afvallen.
Ik ben vooral op zoek naar gezonde voeding en alternatieven, bv door deze plantaardige vervangers.

Wie heeft hier ervaring mee? Of ervaringen met andere merken?

MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:19

[code][/code]Ik heb er ervaring mee!

Ik gebruik al een tijdje de protein muesli in de smaak chocolade. Ik persoonlijk vind deze echt heel erg lekker! Wel zijn het meer vlokken dan bijvoorbeeld echt zoals bij granola maar ze zijn wel crunchy. En als je het door je kwark/yoghurt mengt geeft het ook een subtiele chocoladesmaak af, een beetje stracciatella idee. Ik gebruik ook de whey protein in vanille smaak, dit is echt de enige eiwitpoeder die ik prima te doen vind . Zonder extreem chemische smaak. Dus deze twee producten zijn zeker aan te raden! :j

De eiwitrepen heb ik ook geprobeerd maar die vond ik erg taai en smakeloos. Ook de protein pancake mix is geen aanrader, net behanglijm :') .

ikkebenhier
Berichten: 1241
Geregistreerd: 04-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-20 20:00

oh ik heb de pancake mix ook besteld |(
de muesli heb ik nog niet geprobeerd, omdat ik de porridge genomen had. Misschien een idee voor de volgende keer.
eiwitpoeder nam ik altijd van herbalife, misschien overweeg ik de omschakeling wel :)