Tompoes eten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
StalNollie

Berichten: 9164
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Tompoes eten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 21:03

Zo vandaag in het dorp naar de Hema gegaan en ze staan nu te wachten om opgegeten te worden haha

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 21:22

StalNollie schreef:
Zo vandaag in het dorp naar de Hema gegaan en ze staan nu te wachten om opgegeten te worden haha

Hahaha wat slecht! Ik heb net goed gesport en nu wil ik ook een tompouce door dit topic ;(

ikke

Berichten: 37632
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 21:48

Ceffyl schreef:
StalNollie schreef:
Zo vandaag in het dorp naar de Hema gegaan en ze staan nu te wachten om opgegeten te worden haha

Hahaha wat slecht! Ik heb net goed gesport en nu wil ik ook een tompouce door dit topic ;(

Ik ga morgen maar een paar tom pouce halen denk ik......

Nikki6
Berichten: 79
Geregistreerd: 01-08-13
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 22:48


Zucchero

Berichten: 2493
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:03

_Nadia_ schreef:
Nu wil ik tompouce en laten ze dat nou net hier in Engeland niet verkopen.. Even kijken of Hema nog van die zelfmaak kits online heeft hier.

Check Morrisons. Zij zouden ze moeten hebben. Vriesvak?

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:26

gemske schreef:
_Nadia_ schreef:
Nu wil ik tompouce en laten ze dat nou net hier in Engeland niet verkopen.. Even kijken of Hema nog van die zelfmaak kits online heeft hier.


Het is verrassend makkelijk eigenlijk. Bladerdeeg bakken, room maken (custard room zelf maken of kant-en-klaar banketbakkersroom oid, hebben ze wel in Engeland). Glazuur is poedersuiker aanmaken met beetje water en kleurstof of siroop.


Officieel word de glazuur laag gemaakt van gezeefde frambozen ipv kleurstof mocht je helemaal all the way willen

Ik wil nu een tompouce jongens :j :') -O-
Dakje dr af onderkant met room op eten en dan pas het dakje weer. En idd alleen de roze variant en van de bakken. Van hema vind ik ze niet te karren.