Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

JouwSmaakbox

 
Profiel   

Er is weer wat nieuws in foodland, JouwSmaakbox! Ik zag het voorbij komen als gesponsord bericht op instagram en heb het uitgeprobeerd :D
Wij hebben al een aantal keren Hello fresh gehad maar soms vond ik de recepten toch weer wat ingewikkeld :')

JouwSmaakbox heeft ook Vega en Vegan, en ik heb de Vegan Shoarma geprobeerd en de truffle shuffle <3 Ik ben om! Vooral de shoarma was echt favoriet hier in huis. Gewoon opwarmen en klaar, ideaal :D
Nog meer mensen die dit kennen en besteld hebben?

https://www.jouwsmaakbox.nl/


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 17:38 



 
Profiel   

Het ziet er zeker niet verkeerd uit, maar ik schrik wel een beetje van de prijs :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 17:49 



 
Profiel   

Tof idee! Voor 10euro nog wat een kant en klare gezonde maaltijd die thuisbezorgd wordt. Ik vind dat qua prijs nog wel meevallen eigenlijk.

@TS; hoe zijn de porties? Wij zijn vrij grote eters namelijk... :9 :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 17:54 



 
Profiel   

Ir111 schreef
Tof idee! Voor 10euro nog wat een kant en klare gezonde maaltijd die thuisbezorgd wordt. Ik vind dat qua prijs nog wel meevallen eigenlijk.

@TS; hoe zijn de porties? Wij zijn vrij grote eters namelijk... :9 :Y)


Ik heb er genoeg aan gehad met de porties en mijn vriend ook. Er zitten ook bijgerechtjes bij. Had zelfs bij 1tje popcorn erbij en dat was echt verrassend lekker :D en bij shoarma zat bijv ook zelfgemaakte knoflooksaus en pita broodjes die je mee kan verwarmen. Ik vond het voldoende in ieder geval :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 18:00 



 
Profiel   

Werkt dat ook met een abonnementsmodel of kun je steeds eenmalig een box bestellen? Want in dat tweede geval zou ik het ook wel een keer willen proberen. Qua prijs scheelt het niet eens zoveel met HF geloof ik, en dan is het al bereid ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 18:02 



 
Profiel   

Hmm, ik denk dat we het hier eens gaan proberen. Het zijn ook weer eens andere gerechten dan ik zelf maak dus voor de afwisseling (nu we niet uit eten kunnen...) is het ook leuk.

Dank voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 18:03 



 
Profiel   

Foaly schreef
Werkt dat ook met een abonnementsmodel of kun je steeds eenmalig een box bestellen? Want in dat tweede geval zou ik het ook wel een keer willen proberen. Qua prijs scheelt het niet eens zoveel met HF geloof ik, en dan is het al bereid ook.


Nee je kan gewoon eenmalig proberen. Er komen ook steeds nieuwe gerechten bij en sommige toppers blijven zoals de shoarma *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 18:13 



 
Profiel   

JouwSmaakbox10 is trouwens een kortingscode van 10% korting. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 18:14 



 
Profiel   

Ben ik de enige die dit kent? :')
Zag dat er weer nieuwe gerechten waren dus die heb ik besteld, even testen deze week. Ze waren ook deze week op Q-music met JouwSmaakbox. Deze week 2 dagen dat ik laat thuis ben dus dan even zo'n smaakbox opwarmen is perfect :Y)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 11:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen