Help... Welke George Clooney cups te bestellen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nielojram

Berichten: 7798
Geregistreerd: 14-02-02

Help... Welke George Clooney cups te bestellen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-21 20:45

Ik heb thuis een filterapparaat van DE, de kenners begrijpen nu direct mijn koffiesmaak }> , maar op mijn werk is de koffie pure bagger.

Ik heb onlangs tweedehands een magimix Nespresso op de kop getikt en ben nu aan de klooi met de cups.
Gebruik nu de DE rood cups, de L'or geprobeerd, vond ik niets, starkots, blegh..

Zit nu op de Nespresso site te kijken om wat te bestellen, maar wat?
Ik wil gewoon een normale bak koffie, drink het zwart, geen espresso, maar wel met smaak..

Wie van de normale ( het liefst filterbakkies) drinkers kan mij de beste concessie aanraden?

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Help... Welke George Clooney cups te bestellen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 21:02

Hoe lichter het kleur hoe lichter de smaak.
Ik hier standaard de zwarte en donkerbruine in huis voor de sterke koffiedrinkers (kan je kleine kopjes van maken, dan is het espresso idee, of grote koppen, dan is het een gewone sterke koffie)
Voor de normale koffiedrinkers heb ik de lichtblauwe. Daarmee zet je een grote kop.

De donkere zijn volgens mij de Roma en de ristretto
en de blauwe is de vivalto lungo.

Je kan ook de lungo selectie nemen, dan heb je verschillende smaken om te proberen.

Selente
Berichten: 1862
Geregistreerd: 14-05-09

Re: Help... Welke George Clooney cups te bestellen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 21:07

Er zit een 'test' op de nespresso site om te kijken welke smaken het beste bij jou passen. :+

Sodera

Berichten: 5301
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Re: Help... Welke George Clooney cups te bestellen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 21:23

Ik vind zelf de Envivo Lungo, Venezia nog wat (goudkleurig) en de groene het lekkerst..
Die zijn wel wat sterk misschien als zwarte koffie..

Ik zou op de site even kijken en richting 6-8 qua sterkte kijken. Dat zijn, vind ik, de lekkerste.

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 22:17

Ik ben geen heftige koffie drinker, ik vind persoonlijk de roze Colombia erg lekker (sterkte 6). Mijn vriend drinkt altijd donkergroen India (sterkte 11!) Beide Lungo.
Laatst bijgewerkt door Tienn op 03-03-21 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Berichten: 27481
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Help... Welke George Clooney cups te bestellen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 22:18

Ik heb mijn hele kast vol met Starbucks cups :P Maar je kunt via de site van Nespresso van die pakketjes bestellen van Lungo en Espresso