Wat kopen jullie bij de slager?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bienotje

Berichten: 10867
Geregistreerd: 09-09-04

Wat kopen jullie bij de slager?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-21 22:29

Vlees waarschijnlijk :Y)

Maar wat voor? De hele toonbankligt altijd vol met heerlijke producten, maar ik kan nooit kiezen en kom vaak op gerechten met kip/ gehakt uit.

En ook dat is zeker meerwaarde qua smaak bij de slager vandaan!

En niet te vergeten een stuk heerlijke grillworst :9

Maar ik zoek wat meer inspiratie/ variatie, dus wat zijn nu echt de aanraders van alles in de vitrine.

Wat halen jullie bij jullie slager?

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 22:37

Filet americain
Smeerleverworst
Kipkrokanten
Rundersaucijzen
Runderrookworst
Gehakt
Kippoulet
Runderschenkel
Eendenborst
Hertenbiefstuk
Rundbiefstuk
Biefstukschnitzel
Droge worst
Rollades
Rosbief
Cote de boeuf
Kippenbouten
Runderstoofvlees
Hertenstoofvlees
Tartaar
Hamburgers
Barbecuevlees

Zulk soort dingen haal ik er :')

Earth

Berichten: 7911
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Wat kopen jullie bij de slager?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 22:39

Hier staat op de markt een slager met streekproducten, en dan vraag ik soms gewoon eens of ze een leuke aanrader hebben! En dan vaak komt ie wel met hele leuke ideeën, en dan vertelt hij er ook bij wat je erbij kunt doen en hoe je het vlees bereid. Superleuk vind ik dat, het is altijd een belevenis om naar die slager toe te gaan :D

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 22:43

Slavinken, krokante schnitzels, Indische gehakt rol, gemarineerde speklapjes, gehakt, koude schotel, cordon bleu, stooflappen, hamlappen, karbonade, gemarineerde minute steaks, peelham, varkenshaas, verse worst, bbq worstjes (kun je ook in de pan bakken)
Misschien eens kijken op de site waar ik altijd m'n vlees haal https://www.slagerijbouwmans.nl

Roodvos

Berichten: 6658
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 10:31

Sowieso speklapjes. Die zijn zoveel beter van smaak en kwaliteit. En komen net zo groot de pan uit als dat ze erin gaan.
Karbonade, verse worst, (varkens)filetlapjes, (runder)saucijzen, rundergehakt, megaburgers (grote hamburger), slavinken, stoofvlees, biefstuk, biologische kip.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Wat kopen jullie bij de slager?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 10:54

De aanbiedingen en dan wat mij erg lekker toe lijkt en vaak probeer ik minimaal 1 voor mij onbekend product uit.

Maar dat doe ik vaak ook in buitenlandse winkels,een onbekend product kopen en soms is het een flater maar vaker is het verassend lekker.

Hutcherson

Berichten: 7349
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Wat kopen jullie bij de slager?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 11:23

Eigenlijk alleen shoarma.
Het ziet er inderdaad heel erg lekker uit bij hen, maar meeste halen we gewoon in de super.
Ik merkte helaas met shoarma dat ik een half uur bezig was de knoesten wn vetstukken eruit te zoeken en dat ik de helft kon weggooien. Toen bij slagrr gehaald en daar hoef ik niks aan uit te zoeken. Hup zo in de pan. Heerlijk