Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 30 [ 726 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Air up

 
Profiel   

Het drinkt alsof je een rietje met een scheurtje erin hebt, tenminste zo voelt het in het begin. Als je er eenmaal aan gewend bent, merk je er niks meer van.

Ik verslik me juist elke keer als ik drink met de pod omlaag omdat er dan veel meer water door het rietje komt _O-

Er kan gewoon bruiswater in de fles trouwens. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd want ik hou niet van bruiswater, maar in de AirUp FB groep doen best veel mensen het.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 17:24 



 
Profiel   

Ik twijfel al een tijdje om er eentje te kopen, ik las zojuist dat die bubbels/lucht als je drinkt ook geluid maakt, klopt dat? Veel? Weet niet of collega’s daar vrolijk van worden haha :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 19:37 



 
Profiel   

Het geluid is niet heel hard, ik gok niet dat je collega's daar last van gaan krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 19:45 



 
Profiel   

Nou ik heb er eentje besteld gisteravond, meteen ook maar wat extra smaken erbij gekozen, ben heel benieuwd.

Ik kreeg vanochtend al een track en trace, dus wat dat betreft lijken de negatieve reviews (meeste zijn op levering/levertijd) voor mij mee te vallen tot nu toe, tenzij DHL heel erg gaat vertragen maar daar kunnen zij niets aan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 10:05 



 
Profiel   

GWR schreef
Nou ik heb er eentje besteld gisteravond, meteen ook maar wat extra smaken erbij gekozen, ben heel benieuwd.

Ik kreeg vanochtend al een track en trace, dus wat dat betreft lijken de negatieve reviews (meeste zijn op levering/levertijd) voor mij mee te vallen tot nu toe, tenzij DHL heel erg gaat vertragen maar daar kunnen zij niets aan doen.


Ben heel benieuwd wat je er van gaat vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 16:20 



 
Profiel   

Je moet zeker niet hopen op een echte colasmaak (zonder bubbels dan wel, indien je kraanwater gebruikt - het smaakt naar cola, maar het is niet erg sterk), maar ik ben om!
Cola en vooral de kerssmaak is erg lekker! En de Ocean Blue fles is erg mooi. Het is wel echt water met smaak; het roept geen frisdrank-associaties op.
Ik drink veel meer nu, en het is een fijn idee dat ik niet onnodig suiker binnenkrijg.

Klantenservice is heel prettig - toen ik na de beloofde maximale levertermijn van 12 werkdagen mijn bestelling nog niet had ontvangen, heb ik ze gecontacteerd en ik kreeg een kortingscode van 30 procent ter compensatie. Bij te late levering dus zeker even een ticket aanmaken - ze reageren niet direct op het ticket (again, wegens drukte), maar ze zijn wel vriendelijk en klantgericht in hun correspondentie.

De bestelling was er overigens al vlug, en met de kortingscode heb ik een grote bestelling pods geplaatst die sneller geleverd lijkt te gaan worden (pods zijn minstens 10 tot 12 maanden houdbaar, maar dat is meer een richtlijn) en bij bulkbestelling scheelt dat enorm.

In mijn volgende bestelking zit ook appel, ijskoffie en citroen-framboos, ben benieuwd naar die smaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 16:51 



 
Profiel   

Ik heb hem al! Eerste indruk goed. :D
Smaak Lime, proef het goed maar deze smaak niet helemaal mijn ding denk ik. Heb er nog meer dus als deze op is test ik de volgende!

Ik krijg de dop er niet recht op, dwz de lus recht aan de achterkant, meer mensen? Durf niet door te draaien, en ander beginpunt voor dichtdraaien werkt niet haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 20:45 



 
Profiel   

Lus recht aan de achterkant is volgens mij niet echt belangrijk hoor.
Vaak is de lus bij mij ook wat meer naar echts of naar links.

Maar als je t echt graag wil: begin met de lus bijna helemaal bovenin/op standje 'twee voor twaalf' en draai de dop twee keer een volledige rotatie naar rechts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 20:51 



 
Profiel   

GWR schreef
Ik heb hem al! Eerste indruk goed. :D
Smaak Lime, proef het goed maar deze smaak niet helemaal mijn ding denk ik. Heb er nog meer dus als deze op is test ik de volgende!

Ik krijg de dop er niet recht op, dwz de lus recht aan de achterkant, meer mensen? Durf niet door te draaien, en ander beginpunt voor dichtdraaien werkt niet haha.


Wel heel snel binnen ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 15:59 



 
Profiel   

Ik heb hem net besteld. Ik drink wel altijd maar water, maar ben het een beetje moe. Ook mis ik de dorstprikkel, dus ik drink altijd te weinig. Hoop hiermee verandering in te brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 16:44 



 
Profiel   

Ik wil het ook graag proberen :j ik drink echt te weinig, heb nu ook een Hidrate slimme fles die met een app bijhoudt hoeveel je drinkt… het gaat dus al beter (mede ook omdat die app me steeds zegt dat ik moet drinken, ik heb ook nooit dorst prikkel) en wil ook wel eens een ander smaakje :) gebruik ook wel eens Waterdrops maar die vind ik mwah.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 19:12 



 
Profiel   

Ik hem hem al een aantal maanden, heerlijk ding. Nog nooit zoveel water gedronken als nu en de pods gaan ook heel lang mee. Zou hem gewoon bestellen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 19:50 



 
Profiel   

Wie wil er gratis air up pods om te proberen?
Ik had diverse smaakjes in mijn laatste (grote) bestelling en ze bevallen niet allemaal.

Ik stuur ze gratis naar je toe (als je in Nederland woont), in een envelop/pakketje met bubbelwrap.

NB De houdbaarheidsdata zijn volgens de Air Up website meer richtlijnen. Elke pod is individueel geseald in een bakje, dus een geopende zak is niet erg.

In de aanbieding:
3 Perzik pods, minimaal houdbaar tot juli 2022 (Ongeopende zak)
2 Perzik pods, minimaal houdbaar tot juli 2022
2 Appel pods, minimaal houdbaar tot juni 2022 (smaakt als appelsap, niet erg zoet)
2 Ijskoffie pods, minimaal houdbaar tot november 2021 (smaakt naar ijskoffie van bv. Douwe Egberts uit blik/plastic beker)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 20:14 



 
Profiel   

Hier was het niet echt een succes. Werkte voor mij niet echt goed. Gaf heel weinig smaak. Ook het drink gedeelte werd heel snel lelijk. Hier terug over gegaan naar barle duc/spa water met een smaakje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 20:35 



 
Profiel   

Gaby schreef
Wie wil er gratis air up pods om te proberen?
Ik had diverse smaakjes in mijn laatste (grote) bestelling en ze bevallen niet allemaal.

Ik stuur ze gratis naar je toe (als je in Nederland woont), in een envelop/pakketje met bubbelwrap.

NB De houdbaarheidsdata zijn volgens de Air Up website meer richtlijnen. Elke pod is individueel geseald in een bakje, dus een geopende zak is niet erg.

In de aanbieding:
3 Perzik pods, minimaal houdbaar tot juli 2022 (Ongeopende zak)
2 Perzik pods, minimaal houdbaar tot juli 2022
2 Appel pods, minimaal houdbaar tot juni 2022 (smaakt als appelsap, niet erg zoet)
2 Ijskoffie pods, minimaal houdbaar tot november 2021 (smaakt naar ijskoffie van bv. Douwe Egberts uit blik/plastic beker)



Perzik komt bij mijn fles mee, maar ik twijfelde om appel en ijskoffie mee te bestellen. Als ik er een van ieder zou mogen, heel graag :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 20:45 



 
Profiel   

Gaby schreef
Wie wil er gratis air up pods om te proberen?
Ik had diverse smaakjes in mijn laatste (grote) bestelling en ze bevallen niet allemaal.

Ik stuur ze gratis naar je toe (als je in Nederland woont), in een envelop/pakketje met bubbelwrap.

NB De houdbaarheidsdata zijn volgens de Air Up website meer richtlijnen. Elke pod is individueel geseald in een bakje, dus een geopende zak is niet erg.

In de aanbieding:
3 Perzik pods, minimaal houdbaar tot juli 2022 (Ongeopende zak)
2 Perzik pods, minimaal houdbaar tot juli 2022
2 Appel pods, minimaal houdbaar tot juni 2022 (smaakt als appelsap, niet erg zoet)
2 Ijskoffie pods, minimaal houdbaar tot november 2021 (smaakt naar ijskoffie van bv. Douwe Egberts uit blik/plastic beker)


Mocht je ze niet kwijt kunnen, perzik vind ik persoonlijk erg lekker, appel zat ik wel steeds naar te kijken maar steeds toch niet mee besteld omdat ik niet zeker weet of ik die wel lekker genoeg vind.
De enige smaak die ik momenteel thuis heb die ik wel lekker vind, maar wel een beetje is tegengevallen, is watermeloen. Mocht je die willen proberen wil ik je daar wel een pod van opsturen! Ik denk namelijk niet dat ik die heel snel nog een keer ga drinken gezien ik lekkerdere smaken heb liggen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 21:01 



 
Profiel   

De 2 ijskoffie, 2 appel en 1 van de perzik pods zijn vergeven.
Ik heb nog 1 losse perzik pod over, en 'n zak met drie perzik pods, die eventueel op te delen is.

Ik noteer jou als 'achtervang' taartje, en als ik jou de perzik pods uiteindelijk stuur, dan ben ik wel benieuwd naar de watermeloen pod :) .

Edit: zinsconstructie.


Laatst bijgewerkt door Gaby op 21-08-21 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 21:18 



 
Profiel   

Gaby schreef
Wie wil er gratis air up pods om te proberen?
Ik had diverse smaakjes in mijn laatste (grote) bestelling en ze bevallen niet allemaal.

Ik stuur ze gratis naar je toe (als je in Nederland woont), in een envelop/pakketje met bubbelwrap.

NB De houdbaarheidsdata zijn volgens de Air Up website meer richtlijnen. Elke pod is individueel geseald in een bakje, dus een geopende zak is niet erg.

In de aanbieding:
3 Perzik pods, minimaal houdbaar tot juli 2022 (Ongeopende zak)
2 Perzik pods, minimaal houdbaar tot juli 2022
2 Appel pods, minimaal houdbaar tot juni 2022 (smaakt als appelsap, niet erg zoet)
2 Ijskoffie pods, minimaal houdbaar tot november 2021 (smaakt naar ijskoffie van bv. Douwe Egberts uit blik/plastic beker)


Wat lief! <3 ik ben wel benieuwd naar de ijskoffie, zou ik er daar 1 van mogen proberen?
Ik heb net m’n Air Up besteld *\o/* heb er kola en kersenpods bij genomen en krijg de perzik erbij. Heel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 21:19 



 
Profiel   

Warboel schreef
Gaby schreef
Wie wil er gratis air up pods om te proberen?
Ik had diverse smaakjes in mijn laatste (grote) bestelling en ze bevallen niet allemaal.

Ik stuur ze gratis naar je toe (als je in Nederland woont), in een envelop/pakketje met bubbelwrap.

NB De houdbaarheidsdata zijn volgens de Air Up website meer richtlijnen. Elke pod is individueel geseald in een bakje, dus een geopende zak is niet erg.

In de aanbieding:
3 Perzik pods, minimaal houdbaar tot juli 2022 (Ongeopende zak)
2 Perzik pods, minimaal houdbaar tot juli 2022
2 Appel pods, minimaal houdbaar tot juni 2022 (smaakt als appelsap, niet erg zoet)
2 Ijskoffie pods, minimaal houdbaar tot november 2021 (smaakt naar ijskoffie van bv. Douwe Egberts uit blik/plastic beker)


Wat lief! <3 ik ben wel benieuwd naar de ijskoffie, zou ik er daar 1 van mogen proberen?
Ik heb net m’n Air Up besteld *\o/* heb er kola en kersenpods bij genomen en krijg de perzik erbij. Heel benieuwd!

Ik vrees dat onze berichtjes elkaar net hebben gekruist, want een minuut eerder moest ik medelen dat de ijskoffie pods zijn vergeven. Sorry.
Zelf vind ik de kers- en kola pods grote aanraders en ik hoop dat het Air up systeem je goed gaat bevallen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 21:21 



 
Profiel   

ik heb nu sinds een maandje ook de air up fles. gebruik hem de hele dag en ben erg tevreden. zoals inderdaad wordt gezegd krijg je dus water met “bubbels” binnen en dan proef je dus de smaak. ik heb wel dat als ik snel een teug neem dat ik het dan niet echt proef, hebben meer mensen dit? qua smaken heb ik watermeloen (mijn favoriet), kers (ook wel lekker), perzik (die proef je niet heel goed maar doet me wel denken aan ijsthee en mandarijn (die proef je wel goed maar werd er snel zat van). ik hou niet echt van kola dus die ga ik dan ook niet bestellen. zijn er nog smaken die jullie echt aanraden? ik ben ook wel benieuwd naar de bosbes en komkommer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 21:54 



 
Profiel   

iiSunshine schreef
ik heb nu sinds een maandje ook de air up fles. gebruik hem de hele dag en ben erg tevreden. zoals inderdaad wordt gezegd krijg je dus water met “bubbels” binnen en dan proef je dus de smaak. ik heb wel dat als ik snel een teug neem dat ik het dan niet echt proef, hebben meer mensen dit? qua smaken heb ik watermeloen (mijn favoriet), kers (ook wel lekker), perzik (die proef je niet heel goed maar doet me wel denken aan ijsthee en mandarijn (die proef je wel goed maar werd er snel zat van). ik hou niet echt van kola dus die ga ik dan ook niet bestellen. zijn er nog smaken die jullie echt aanraden? ik ben ook wel benieuwd naar de bosbes en komkommer.


Hou je van wat zoetere smaken? Dan is wildberry en mango passievrucht echt een aanrader! Als je van de citrus smaak houdt dan is pink grapefruit ook een aanrader, niet een hele sterke citrussmaak, maar het proeft wel echt als een grapefruit en ook niet zo extreem zoet. En een combi van citrus en zoet dan is sinaasappel passievrucht ook een hele goede. Verder viel limoen mij een beetje tegen, de smaak was op zich wel lekker, maar hij verveelde mij heel snel. Als je wel van de citrussmaken houdt dan is limoen ook een goede!

Welke smaken willen jullie nog proberen? Ik zelf wil eigenlijk alles wel proberen, behalve ijskoffie omdat ik koffie echt niet lekker vind :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 22:19 



 
Profiel   

Gaby schreef
De 2 ijskoffie, 2 appel en 1 van de perzik pods zijn vergeven.
Ik heb nog 1 losse perzik pod over, en 'n zak met drie perzik pods, die eventueel op te delen is.

Ik noteer jou als 'achtervang' taartje, en als ik jou de perzik pods uiteindelijk stuur, dan ben ik wel benieuwd naar de watermeloen pod :) .

Edit: zinsconstructie.


Ik zou wel een perzik willen proberen als je die nog hebt! Heb nu de lime erin, kola en passievrucht-nogwattes bijbesteld maar moet ik nog proberen. Mocht iets mij niet smaken bied ik daarvan de overige ook tzt aan, leuk idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 22:23 



 
Profiel   

GWR schreef
Gaby schreef
De 2 ijskoffie, 2 appel en 1 van de perzik pods zijn vergeven.
Ik heb nog 1 losse perzik pod over, en 'n zak met drie perzik pods, die eventueel op te delen is.

Ik noteer jou als 'achtervang' taartje, en als ik jou de perzik pods uiteindelijk stuur, dan ben ik wel benieuwd naar de watermeloen pod :) .

Edit: zinsconstructie.


Ik zou wel een perzik willen proberen als je die nog hebt! Heb nu de lime erin, kola en passievrucht-nogwattes bijbesteld maar moet ik nog proberen. Mocht iets mij niet smaken bied ik daarvan de overige ook tzt aan, leuk idee!

Stuur me je adres via PB, dan stuur ik je een perzik pod! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 23:51 



 
Profiel   

Gaby schreef
De 2 ijskoffie, 2 appel en 1 van de perzik pods zijn vergeven.
Ik heb nog 1 losse perzik pod over, en 'n zak met drie perzik pods, die eventueel op te delen is.

Ik noteer jou als 'achtervang' taartje, en als ik jou de perzik pods uiteindelijk stuur, dan ben ik wel benieuwd naar de watermeloen pod :) .

Edit: zinsconstructie.


Is goed! Dan hou ik sowieso 1 pod watermeloen voor je achter :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 11:25 



 
Profiel   

taartjee schreef
Gaby schreef
De 2 ijskoffie, 2 appel en 1 van de perzik pods zijn vergeven.
Ik heb nog 1 losse perzik pod over, en 'n zak met drie perzik pods, die eventueel op te delen is.

Ik noteer jou als 'achtervang' taartje, en als ik jou de perzik pods uiteindelijk stuur, dan ben ik wel benieuwd naar de watermeloen pod :) .

Edit: zinsconstructie.


Is goed! Dan hou ik sowieso 1 pod watermeloen voor je achter :D

Alle perzik pods die niet vergeven zijn op a.s. zondag om 12.00 uur gaan naar jou :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 12:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 30 [ 726 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen