Air up

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:39

Aaaaaaaarghhhhhh, ik twijfel nog steeds om te kopen xD

JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 20:15

Okeeeeeeeeeee.. ik heb het gekocht :P

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 00:42

Daar ga je geen spijt van krijgen hoor :)

Als mijn nieuwe bestelling binnen is heb ik bijna alle smaken.
Alleen die nieuwe basilicum-citroen lijkt me zo ranzig!

Vlierbloesem wil ik nog proberen, die heb ik nog niet besteld.
Ananas, sinaasappel-vanille en komkommer ook niet, maar die trekken mij niet.

Tot nu toe vind ik alle smaken lekker :9

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 08:36

Ik zou zo graag een kortingscode of iets willen op de pods. Dankzij een lieve bokker ook cola en kers kunnen proberen maar ik blijf het spannend vinden om nieuwe smaken te proberen. Dus blijf nu hangen op appel, perzik en passievrucht/etc. Dus ga dapper zijn en een nieuwe bestellen maar zou een mixpakket ofzo vanuit airup wel heel leuk vinden.

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 12:43

Die mis ik ook wel.. Nu dus steeds gewoon proberen en als het niet lekker is heb ik een paar euro weggegooid en de pods, dat is natuurlijk zonde.

Jannie79
Berichten: 307
Geregistreerd: 23-03-04

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 13:09

Even een tip mocht je bepaalde smaken willen proberen of niet lekker vinden. Op Facebook is een groep voor de Air up flessen. Hier worden flessen en pods verkocht maar ook geruild. Zoonlief had een setje van 3 pods die hij niet lekker vond. In de Facebook groep heeft hij deze geruild tegen een andere smaak. Beide hebben zelf de verzendkosten betaald en verder met gesloten beurs geruild.

JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 17:55

Rianne1979 schreef:
Even een tip mocht je bepaalde smaken willen proberen of niet lekker vinden. Op Facebook is een groep voor de Air up flessen. Hier worden flessen en pods verkocht maar ook geruild. Zoonlief had een setje van 3 pods die hij niet lekker vond. In de Facebook groep heeft hij deze geruild tegen een andere smaak. Beide hebben zelf de verzendkosten betaald en verder met gesloten beurs geruild.


Ik wilde net zo iets zeggen.
Bestaat er niet iets als een ruilplek.
Ik heb nu de starter pakket gekocht same met bosvruchten en mango....nogwat.
Werd mij aangeraden om wat pods op voorraad te hebben.
Ik wil ook graag cola proberen xD

Waar bewaren jullie je pods als je ze niet gebruikt op de fles?

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 19:28

Dat staat hier op deze pagina :-) en anders kun je de zoekfunctie gebruiken binnen dit topic. Maar om niet flauw te zijn:

In een ziplock zakje of in het originele zakje

JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 19:30

pimaude schreef:
Dat staat hier op deze pagina :-) en anders kun je de zoekfunctie gebruiken binnen dit topic. Maar om niet flauw te zijn:

In een ziplock zakje of in het originele zakje


Thanks

Soepblik
Berichten: 1152
Geregistreerd: 26-01-21

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 19:59

Maar mensen die al een air up hebben, werkt dit nou echt? Ik ben echt ongelofelijk sceptisch.

Jannie79
Berichten: 307
Geregistreerd: 23-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 20:19

Soepblik schreef:
Maar mensen die al een air up hebben, werkt dit nou echt? Ik ben echt ongelofelijk sceptisch.



Ik was ook heel sceptisch. Zoonlief vroeg er een voor Sinterklaas. Deze uiteindelijk toch maar gekocht na veel piepen over dat ik hem duur vond en niet het idee had dat het zou werken.
Toen zoonlief hem in gebruik nam heb ik hem geprobeerd en binnen 24 uur heb ik er zelf een gekocht via Facebook. Inmiddels gebruik ik hem iedere dag en kan hem niet meer missen.

Dus ja, voor mij werkt het echt.

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 20:29

Soepblik schreef:
Maar mensen die al een air up hebben, werkt dit nou echt? Ik ben echt ongelofelijk sceptisch.

Ik vind het vooral fijn en makkelijk drinken. Het is geen smaaksensatie. Ik zou het omschrijven als een vleugje. Binnenshuis neem ik hem wel overal mee naar toe. Ik heb wel het idee dat hij snel zou lekken, dus als ik van huis ga neem ik een andere fles mee.

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 20:39

Tsja.. het is geen wonder inderdaad, en niet zo lekker als ranja, maar de bubbels drinken wel lekker. En voor mij is het psychische puntje gewoon fijn; ik drink uit die fles en daar mag alleen water in. Dus ik drink de hele dag water. Maar dat doel bereik je ook met een gewone dopper of waterfles.

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 21:16

ENDLESS-SUMMER werkt nog op sommige pods. Ik heb watermeloen en grapefruit volledig gratis gekregen met deze code, gisteren.

pimaude schreef:
En voor mij is het psychische puntje gewoon fijn; ik drink uit die fles en daar mag alleen water in. Dus ik drink de hele dag water.

Dit heb ik ook echt :')

In mijn andere flessen gooide ik nog wel eens ranja of icetea green.

Daarbij wel vermelden dat ik sinds ik de air up heb echt geen frisdrank meer drink en veel minder suiker eet. Laatst weer eens icetea green gedronken op verjaardag, maar ik vind dat nu echt vies zoet en het laat een soort laagje in je keel achter. Gek dat je dat pas merkt als je alleen nog maar water en thee drinkt.

Mijn vriend vond dat ik geinfluenced was en vond het onzin, drie keer raden wie mijn fles nu regelmatig jat of leeglurkt in de auto om hem vervolgens bij te vullen met zijn eigen gewone waterfles.
Ik heb dus gisteren ook een fles voor hem besteld.

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 23:25

Nant schreef:
ENDLESS-SUMMER werkt nog op sommige pods. Ik heb watermeloen en grapefruit volledig gratis gekregen met deze code, gisteren.

pimaude schreef:
En voor mij is het psychische puntje gewoon fijn; ik drink uit die fles en daar mag alleen water in. Dus ik drink de hele dag water.

Dit heb ik ook echt :')

In mijn andere flessen gooide ik nog wel eens ranja of icetea green.

Daarbij wel vermelden dat ik sinds ik de air up heb echt geen frisdrank meer drink en veel minder suiker eet. Laatst weer eens icetea green gedronken op verjaardag, maar ik vind dat nu echt vies zoet en het laat een soort laagje in je keel achter. Gek dat je dat pas merkt als je alleen nog maar water en thee drinkt.

Mijn vriend vond dat ik geinfluenced was en vond het onzin, drie keer raden wie mijn fles nu regelmatig jat of leeglurkt in de auto om hem vervolgens bij te vullen met zijn eigen gewone waterfles.
Ik heb dus gisteren ook een fles voor hem besteld.


Meteen geprobeerd maar zegt dat de code niet werkt... Zo jammer wel. Ga die fb groep eens opzoeken! Thanks voor de tips!

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 00:06

Haha grappig dat jij dat ook zo ervaart! Dit jaar nog geen fris gedronken, alleen de fles+ koffie.

Vraag mijn vriend regelmatig of hij een fles voor me wil maken :')

Er zijn nu 2 verpakkingen met ieder 3 aparte smaken zag ik net in de mail. Ze sturen wel veel spam

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 16:19

Ik heb vandaag een nieuwe Kers pod open gemaakt. Ik heb het idee dat hij over datum is, terwijl de tht sept 2022 is.

Het bakje waar de pod in zit ging al heel raar open, het plasticje kwam er bijna vanzelf af en daarna bleef er nog een soort vliesje op zitten.
De pod smaakt heel sterk en heel bitter.

Ik heb air up al een mail gestuurd of dit een bekend probleem is.

Blegh!!! Snel een andere smaak er op!

pimaude schreef:
Er zijn nu 2 verpakkingen met ieder 3 aparte smaken zag ik net in de mail. Ze sturen wel veel spam

Ik heb dit zondag besteld, maar krijg gewoon 3 volledige verpakkingen met in totaal 9 pods.
Het is wel ieeetssss goedkoper. Scheelt €0,85 :')

iiSunshine

Berichten: 1251
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 17:50

nant, wat vervelend van je kersen pod. kijk eens op pagina 3 van dit topic vanaf de 6e post van boven. daar gaat het ook over een kersenpod met een vliesje etc.

iiSunshine

Berichten: 1251
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 18:16

zijn er ook mensen geïnteresseerd om via bokt te ruilen? ik heb namelijk nog 2x peer en 1x mango passievrucht pods, maar vind ze zelf niet lekker. ik zou wel willen ruilen tegen:
vlierbloesem
bosbes
komkommer
perzik
mandarijn
bosvruchten
watermeloen
kers

als je wil ruilen stuur dan maar pb! :)

JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 18:36

Mijne moet nog binnen komen.
Ben zo benieuwd.

Sinds ik gekocht heb, heb ik al 3 negatieve recensies gehoord van gebruikers dat het flesje lekt en het geen verschil maakt..

Hmm..

prugelpiet

Berichten: 12567
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 18:42

zonder dop lekt de fles. Dat klopt, en vind ik zelf het grootste nadeel. Maar de smaak is er echt 100%.

Saaams

Berichten: 13267
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:02

Ik ben in overweging. Ik drink niet graag water. :+

De volgende kortingscode gevonden;
- waterchallenge 10%

Ik vind best kostbaar, is het het geld waard? Wat zijn de beste smaakjes om mee te beginnen?

Ghostattack

Berichten: 11241
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:14

Fles lekt zonder dop inderdaad, maar wie neemt hem dan ook zonder dop mee :+ En je moet hem altijd rechtop houden. Ik heb nog nooit last gehad van lekken. Soms wel even ruzie om de dop er goed op te draaien :=

Ik heb 4 smaken in mijn winkelmandje.. twijfels :')

iiSunshine

Berichten: 1251
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:48

ik vind zelf de volgende smaken heel lekker:
watermeloen, vooral in de zomer lekker fris en ook wel een beetje zoet. niet te zoet
bosvruchten, de zoetste die ik tot nu toe heb gehad
sinaasappel vanille, smaakt voornamelijk naar sinaasappel maar als je goed je zintuigen gebruikt heb je ook de vanille er bij, echt super lekker!
perzik smaakt naar perzik ijsthee
kers en mandarijn zijn ook prima. proeven allebei naar de naam.
mango passievrucht moet je van houden. de passievrucht geeft een typische nasmaak, ik vind dat dus niet zo.
peer vind ik op zich oké, maar werd er snel zat van. smaakt ook echt wel naar peer.

hoop dat jullie (ghostattack en saaams) hier wat aan hebben :D ik heb de fles zelf dan wel gekregen, maar vind het het geld 100% waard!

en zoals prugelpiet zegt, zonder dop lekt hij. maar dat is logisch, want er zit natuurlijk een drink gat. maar met dop kan ik hem prima in mijn tas doen, ook liggend, en dan lekt hij niet bij mij.

Ghostattack

Berichten: 11241
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:53

Ik heb net besteld oeps :o

Mijn reviews:
Lime: Vind ik erg lekker, fris, goede smaak!
Lemon: Een van mijn favorieten, heerlijk fris, super lekker in de zomer met goed koud water
Cherry: Chemisch zoet, niet mijn favoriet, smaakt en ruikt echt naar die taaie kersensnoepjes
Passionfruit-Orange: Deze vind ik wel echt lekker! Niet te zoet
Kola: Bijzonder, meer woorden heb ik er niet voor haha
Wild Berry: Top! Lekker zoet, maar ook licht zurig. Heerlijk ter afwisseling
Watermelon: Zoet! Ik vind hem echt extreem watermeloenig _O-

En ik heb nu Peer, Mandarijn, Pink Grapefruit, Sinaasappel-vanille en Raspberry-Lemon besteld :')