Air up

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BrankaZ

Berichten: 3885
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 16:36

Ik heb appel nog niet geprobeerd met spa rood, maar vond het met gewoon water lekker smaken.

IJsthee ben ik benieuwd naar. Lijkt mij een lekkere smaak.

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 17:02

Dat heeft hoop haha.
De ijs thee heb ik niet geproefd, ik ben dol op thee maar dan wel warm met een drupje honing :9

idylle
Berichten: 5810
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 22:44

Tazzey schreef:
Ik heb appel besteld, ik ben benieuwd of die lekker is met Spa rood. Ik vond de oude Spa appel altijd erg lekker verfrissend in de zomer.

Overigens heb ik nog een dichte verpakking met drie Cassis pods. Als iemand interesse heeft mogen ze weg.


Oeh wat vraag je voor de Cassis pods?

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 23:00

Heb je lekkere smaakjes te ruil?

Nyaleti

Berichten: 6243
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 23:33

Hele stomme vraag hoor :+ heeft iemand hier last van een opgeblazen buik door air-up?
Ik ben daar gevoelig voor helaas en ik lees wel eens dat het kan komen door te snel eten waardoor er veel lucht mee naar naar binnen gaat.

Nu lees ik hier dat je er aan moet wennen om uit de fles te drinken omdat je dus veel lucht mee drinkt. Vandaar mijn vraag!

Ik heb de meeste smaakjes van siroop onderhand wel uitgespeeld en lang Waterdrop gebruikt maar ook die smaken ben ik onderhand een beetje beu dus ben aan het kijken naar Air-up.
De prijs voor een fles is wel flink en zou willen proberen die ergens 'tweedehands' te kopen (mits niet vaak gebruikt).
Zijn de mondstukken goed uit elkaar te halen en goed schoon te maken?

Celebi
Berichten: 3717
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 10:10

Tazzey schreef:
Ik heb appel besteld, ik ben benieuwd of die lekker is met Spa rood. Ik vond de oude Spa appel altijd erg lekker verfrissend in de zomer.

Overigens heb ik nog een dichte verpakking met drie Cassis pods. Als iemand interesse heeft mogen ze weg.


Ik zie dat ik nog niet gereageerd had. Ik heb geen idee of de cassis iets voor mij is, ik drink het immers nooit, maar ik wil best de watermeloen ruilen die ik nog had (heb 2 dichte pods).

idylle
Berichten: 5810
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 10:49

Tazzey schreef:
Heb je lekkere smaakjes te ruil?


Ik ga zo voor je kijken

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 10:37

Nyaleti schreef:
Hele stomme vraag hoor :+ heeft iemand hier last van een opgeblazen buik door air-up?
Ik ben daar gevoelig voor helaas en ik lees wel eens dat het kan komen door te snel eten waardoor er veel lucht mee naar naar binnen gaat.

Nu lees ik hier dat je er aan moet wennen om uit de fles te drinken omdat je dus veel lucht mee drinkt. Vandaar mijn vraag!

Ik heb de meeste smaakjes van siroop onderhand wel uitgespeeld en lang Waterdrop gebruikt maar ook die smaken ben ik onderhand een beetje beu dus ben aan het kijken naar Air-up.
De prijs voor een fles is wel flink en zou willen proberen die ergens 'tweedehands' te kopen (mits niet vaak gebruikt).
Zijn de mondstukken goed uit elkaar te halen en goed schoon te maken?


Ik heb er bij de fles geen last van. Ik krijg normaal erg snel last van lucht in mijn maag, maar bij de air up heb ik er geen last van. Je zuigt lucht aan, maar ik heb niet het idee dat je die lucht ook daadwerkelijk mee door slikt.

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 11:02

Nyaleti schreef:
Hele stomme vraag hoor :+ heeft iemand hier last van een opgeblazen buik door air-up?
Ik ben daar gevoelig voor helaas en ik lees wel eens dat het kan komen door te snel eten waardoor er veel lucht mee naar naar binnen gaat.

Nu lees ik hier dat je er aan moet wennen om uit de fles te drinken omdat je dus veel lucht mee drinkt. Vandaar mijn vraag!

Ik heb de meeste smaakjes van siroop onderhand wel uitgespeeld en lang Waterdrop gebruikt maar ook die smaken ben ik onderhand een beetje beu dus ben aan het kijken naar Air-up.
De prijs voor een fles is wel flink en zou willen proberen die ergens 'tweedehands' te kopen (mits niet vaak gebruikt).
Zijn de mondstukken goed uit elkaar te halen en goed schoon te maken?


Ik heb totaal geen gevoel van een opgeblazen gevoel terwijl ik dat met frisdrank wel snel heb. De lucht slik je niet door.

De flessen zijn heel goed schoon te maken, je kunt zo qua onderdelen helemaal uit elkaar halen en afwassen in een sopje.

Mandyy

Berichten: 30494
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 14:32

Zijn er mensen met een verminderd reukvermogen?
Ik ben benieuwd of het dan ook nog werkt! :)

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 15:58

Mandyy schreef:
Zijn er mensen met een verminderd reukvermogen?
Ik ben benieuwd of het dan ook nog werkt! :)


Ja, mijn man heeft daar last van en bij hem werkt het wel, maar dan wel met Spa Rood, met gewoon water proeft hij minder.

Celebi
Berichten: 3717
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 08:04

Mijn neus zit chronisch dicht (maar ik ruik wel) en voor mij werkt het. Pas als ik echt verkouden ben dan proef ik niets meer van de pods.

Nientsje

Berichten: 5248
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 09:21

Ik heb vandeweek eindelijk, na 20x mailen ofzo, mijn pods gekregen. Moest er steeds opnieuw achteraan. Maar ik heb ze :=

Ik ben eigenlijk altijd wel verkouden. Ofja altijd deels verstopt. Maar ik proef de pods ook wel :) drink nu heel veel water, ik ben blij met de fles :D

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 10:41

Fijn dat je pods eindelijk binnen zijn Nien.
Hij is fijn hè, ik merk ook dat ik echt aanzienlijk meer water ben gaan drinken.

Ik heb nu de appel pod erop zitten en die is erg lekker. Als je het zakje open doet dan komt de geur van verse zure appeltjes je tegemoet. Zalig!

Nientsje

Berichten: 5248
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 11:52

Jaa blij mee hoor!

Ik vond de appel ook erg lekker.
De sinaasappel vanille swirl eens opengemaakt; die ruikt naar Split ijs :))

Heb nu de mango passievrucht erop, maar die geeft weinig smaak helaas. Ik had high hopes voor die haha

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 15:07

Die mango passievrucht geeft idd geen smaak.
Heb hem net, en die ‘smaak’ als eerste erop gedaan. Ik vind het ook maar raar drinken. Meer luchtbubbels dan water. Je krijgt per slok maar weinig water binnen zo.

TurdusMerula

Berichten: 23909
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 22:41

Ik vind aardbei + nog wat (citroengras?) echt té chemisch... :')

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:06

Ik vind er amper smaak aan zitten := vind heel veel smaken heel erg tegenvallen.

Muga

Berichten: 2077
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 19:34

Zo stil hier...

Iemand nog een kortingscode toevallig? Wil graag een andere kleur lus en mondstuk bestellen en ook wel toe aan nieuwe smaakjes...

Django_Mette

Berichten: 1374
Geregistreerd: 25-03-13
Woonplaats: Betuwe

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 13:42

Is er iemand die nog een kortingscode wil? Heb er nog een voor een zakje gratis pods. Moet er wel nog een zakje pods bij bestellen :)

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 15:53

Ik wil mijn air up weg doen, amper gebruikt, en merk ook dat ik ‘m gewoon niet gebruik.

Inclusief paar smaken.

Bij intresse mag pb sturen.
Ophalen als verzenden mogelijk.

The_Cat

Berichten: 7290
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 18:25

Ik heb net een air up ontvangen, maar god ik drink meer lucht dan water? Is dat bij jullie ook?

AnnemiekvM

Berichten: 8253
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 21:33

Dat is even wennen denk ik The_Cat
Ik heb nu citroen. Best lekker.

The_Cat

Berichten: 7290
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 10:43

AnnemiekvM schreef:
Dat is even wennen denk ik The_Cat
Ik heb nu citroen. Best lekker.


Ok. dan maar even zo verder doen.

Ik heb de appel kaneel bij men bestelling gekregen! Die valt wel heel goed mee!

Nyaleti

Berichten: 6243
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 14:19

Even een schopje.

Ik sta op het punt om een starterskit te bestellen maar vraag me nog wat af.
Er is niet vaak korting las ik al, maar er zijn wel kortingscodes te verkrijgen. Komen die op FB of moet ik me aanmelden voor een nieuwsbrief oid? :)
En welke smaken zijn sterk? Ik ben net gestopt met roken dus m'n smaak en geur moet nog even herstellen :')

En welke schoonmaakborstels gebruiken jullie? Ik zie ze voor een 10tje op de site maar dat moet goedkoper kunnen..