Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxxmh

Berichten: 3507
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 14:22

Ghostattack schreef:
xxxmh schreef:
Weet niet of het er in België is maar in Frankrijk wel en dat is Oasis <3

Oasis kun je bij de Lidl krijgen!

Ik ben ook wel iemand die graag nieuwe dingen uitprobeert :)) En dan vooral als het gaat om koek, snoep, chocola en frisdrank _O- Zo heb ik een tijdje terug Fanta Mandarijn ontdekt en ik ben helemaal fan!


Ja zie die wel eens in de folder staan en dan is het op=op. Niet altijd hebben ze het. Ben ook vaak te laat haha

Walkure

Berichten: 1396
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 14:23

Super leuk! Ik bestel zelf eigenlijk altijd online en 3 keer per week een maaltijd van Hello Fresh, dus niet veel ruimte om te experimenteren. Wel krijgen we via online bestellen bij de Jumbo altijd gratis van die marketingproducten om te proberen. Zo bijvoorbeeld de calvé mueslirepen: super lekker! Of een keer van die vegan pasta, prima te eten.

xxxmh

Berichten: 3507
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 14:24

LWDaisy schreef:
Rebel_Jits schreef:
Mijn vriend doet dit al jaren :D Zodra er iets nieuws is, heeft hij dat gezien, gegoogled en waarschijnlijk in de kar gegooid om te proberen. De nieuwe M&M's (brownie) zijn echt een aanrader *D


Mijn stiefpapa is gék van m&m's, ik heb de brownie-versie in zijn kerstpakket gestopt. Ik ben benieuwd haha!

Ik heb laatst de nieuwe smaak van Philadelphia-smeerkaas meegenomen. Zalm met dille. Ik dacht MMMM! Tot ik het proefde - YEK! Ik blijf dus wel bij mijn oude recept - kruidenkaas, zalm en waterkers. Lekker!!![/quote

Ik dacht precies het zelfde. De geur was lekker totdat ik het proefte. Bahg

Soepblik
Berichten: 1154
Geregistreerd: 26-01-21

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 14:54

Oh, ik kan me hier ook melden. :+ Maar ik vind in de supermarkt een soort van "hacks" waardoor dingen die ik lekker vindt goedkoper en meer worden.

Bijvoorbeeld:

Cheesedippers wordt


Afbeelding

+


Afbeelding





En Almhof hoekje
Afbeelding



wordt


Afbeelding


+


Afbeelding




:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 15:25

Helderder schreef:
Blijheid schreef:
Ik vind nieuwe dingen in de supermarkt altijd onweerstaanbaar :)) Vorige week dit super vrolijke broodbeleg gekocht, dat is toch een feestje!
[ [url=m/63bEm9.jpg]Afbeelding[/url] ]

De balletjes zijn geheel anijs ipv een anijszaadje met suiker er omheen zoals muisjes. Lekker wel!


Waar heb je dit gekocht? Hoe ziet de verpakking eruit?

Ik heb echt een zwak voor nieuwe producten... haal altijd veel te veel in huis. Meestal een flop maar af en toe dat pareltje waardoor ik toch telkens opnieuw blijf zwichten. :')


Afbeelding

Gekocht bij jumbo, staat bij het zoete broodbeleg en in mijn winkel helemaal bovenaan het schap

Supervixen

Berichten: 12890
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-22 18:28

Ohh die ziet er goed uit!
Binnenkort eens even richting de jumbo.

Chocodrop hebben we een tijdje geleden trouwens uitgeprobeerd en ik vind dat echt heerlijk. Het liefst de witte.
Witte chocolade met salmiak en in het midden drop. De eerste keer proeven was even wennen, maar nu gaat een potje op een avond leeg.

Afbeelding

Ik heb trouwens gekeken voor die geurparels voor de was. Die zijn ook prijzig zeg. Ik wacht wel een keer tot het in de aanbieding is :P

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:40

Supervixen schreef:
Ohh die ziet er goed uit!
Binnenkort eens even richting de jumbo.

Chocodrop hebben we een tijdje geleden trouwens uitgeprobeerd en ik vind dat echt heerlijk. Het liefst de witte.
Witte chocolade met salmiak en in het midden drop. De eerste keer proeven was even wennen, maar nu gaat een potje op een avond leeg.

[ [url=m/4agt7I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb trouwens gekeken voor die geurparels voor de was. Die zijn ook prijzig zeg. Ik wacht wel een keer tot het in de aanbieding is :P


Omg dit ziet er lekker uit. Waar koop je dit?

Muga

Berichten: 2084
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:46

Ik ga hier ook eens meekletsen. Ik heb soms het gevoel dat reclames voor mij gemaakt worden, alles wat nieuw is, wil ik graag proberen. :o

Maar goede voornemens dus liever wel wat gezonder proberen. Dus zijn er ook nog gezonde aanraders hier?

Ik heb laatst de groentenspread zongedroogde tomaat van Kips geprobeerd. Die was zo lekker! Gewoon op een cracker maar ook op een wrap met kipfilet bijv. Echt een aanrader!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:50

Hebben muisjes de smaak van anijs??? Ik had daar een hele andere voorstelling bij.

Hey concept ‘beschuit met muisjes na de bevalling’ is in België volgens mij compleet onbekend. Ik dacht dat het gewoon suikerballetjes waren.

Ook drop is echt zo Nederlands :D

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:58

Ik probeer ook graag nieuwe dingen uit en vind daarom de Aldi en Lidl zo leuk met elke week weer van die actieproducten. Hoop dat die ook aan huis gaan leveren.

Die anijspret is een mooi Glutenvrij alternatief voor de bekende muisjes :D meteen aan bestelling toegevoegd!

lor1_1984

Berichten: 12059
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:04

Lidl was er wel mee bezig geloof ik, of iig waren ze aan het bespreken of het mogelijk zou worden om bijv een pick-up point te maken van hun filialen zodat je je boodschappen kunt bestellen en daar ophalen.

tones

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:16

Muisbal schreef:
Geurparels voor in de was en dan met name: https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... n-orchidee

Het is wel vrij prijzig vind ik, dus vooral pas kopen in de aanbieding :D

Ik ken dit pas sinds kort en de was ruikt zooooo lekker nu!!!
Sommige mensen strooien ook wat in de vuilnisbak tegen geurtjes of zuigen wat op met de stofzuiger.


Dankzij dit topic die parels gekocht, en net de eerste was ermee gedaan. Wel de zeebries variant, de heren hier willen niet ruiken als de orchideeënhoeve.
De wasruimte ruikt nu zalig naar zeebries ipv van de gemorste dieselolie lucht op de kleding van onze leerlingmonteur. :+

Supervixen

Berichten: 12890
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-22 08:54

Peuk schreef:
Supervixen schreef:
Ohh die ziet er goed uit!
Binnenkort eens even richting de jumbo.

Chocodrop hebben we een tijdje geleden trouwens uitgeprobeerd en ik vind dat echt heerlijk. Het liefst de witte.
Witte chocolade met salmiak en in het midden drop. De eerste keer proeven was even wennen, maar nu gaat een potje op een avond leeg.

[ [url=m/4agt7I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb trouwens gekeken voor die geurparels voor de was. Die zijn ook prijzig zeg. Ik wacht wel een keer tot het in de aanbieding is :P


Omg dit ziet er lekker uit. Waar koop je dit?


Onze albert heijn heeft ze staan.

ievie

Berichten: 2228
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 14:42

Ik klets ook graag mee.

Grappig dat jullie allemaal zo enthousiast zijn over die wasparels. Ik had een paar maanden geleden met kraskaarten van van de ah 2 doosjes gewonnen, maar niets mee gedaan en ik kreeg ook niemand enthousiast om ze mee te nemen. Ik denk dat ze nog bij mijn moeder staan.

Laatst de Johma Kip Fiesta salade geprobeerd en vonden we geen succes. De volgende keer toch maar gewoon weer de kaassalade..

Ik zag dat iemand Jackfruit had gekocht. Dat eten we regelmatig en maken er dan vooral “stoofvlees” van.

xJennifx

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 14:51


Supervixen

Berichten: 12890
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-22 18:12

Ievie heb je toevallig een receptje van dat stoofvlees van jackfruit?

Jettie

Berichten: 5571
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Provincie Groningen

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 19:26


LWDaisy

Berichten: 4804
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 19:30

LWDaisy schreef:
Mijn stiefpapa is gék van m&m's, ik heb de brownie-versie in zijn kerstpakket gestopt. Ik ben benieuwd haha!

Ik heb laatst de nieuwe smaak van Philadelphia-smeerkaas meegenomen. Zalm met dille. Ik dacht MMMM! Tot ik het proefde - YEK! Ik blijf dus wel bij mijn oude recept - kruidenkaas, zalm en waterkers. Lekker!!![/quote
xxxmh schreef:

Ik dacht precies het zelfde. De geur was lekker totdat ik het proefte. Bahg


Ja echt niet lekker he! Ik heb mezelf echt moeten dwingen het potje leeg te eten haha!
En als je dan leest hoeveel % zalm er maar inzit.. Nevermind hahaha!

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 19:41

Leuk topic! Moet ik ook maar eens gaan proberen :)

marjannuh
Berichten: 138
Geregistreerd: 21-03-07
Woonplaats: urk

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 20:02

Leuk topic. Probeer graag nieuwe dingen uit.

Tip.
Op Instagram: livingproef
Dat account test dus allemaal nieuwe eet producten geven ook beoordelingen en sterren. Wat 1 of 0 bekers krijgt koop ik al niet

Skessa_
Berichten: 10678
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 20:06

marjannuh schreef:
Leuk topic. Probeer graag nieuwe dingen uit.

Tip.
Op Instagram: livingproef
Dat account test dus allemaal nieuwe eet producten geven ook beoordelingen en sterren. Wat 1 of 0 bekers krijgt koop ik al niet



Maar wat hun zeggen wil niet altijd wat zeggen hoor _O- meerdere dingen die hun 1 of 2 bekers geven, die ik hartstikke lekker vind haha.
Maar het is wel een leuk account om te volgen!
Snackspert is ook leuk, maar dat is meer alleen snacks natuurlijk

marjannuh
Berichten: 138
Geregistreerd: 21-03-07
Woonplaats: urk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 20:12

Skessa_ schreef:
marjannuh schreef:
Leuk topic. Probeer graag nieuwe dingen uit.

Tip.
Op Instagram: livingproef
Dat account test dus allemaal nieuwe eet producten geven ook beoordelingen en sterren. Wat 1 of 0 bekers krijgt koop ik al niet



Maar wat hun zeggen wil niet altijd wat zeggen hoor _O- meerdere dingen die hun 1 of 2 bekers geven, die ik hartstikke lekker vind haha.
Maar het is wel een leuk account om te volgen!
Snackspert is ook leuk, maar dat is meer alleen snacks natuurlijk


Ik lees de tekst wel altijd of het me aan spreekt. Maar via hun wel achter de omelet kruiden van verstegen gekomen. Bak nu vaker een ei

xJennifx

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 20:14

Skessa_ schreef:
marjannuh schreef:
Leuk topic. Probeer graag nieuwe dingen uit.

Tip.
Op Instagram: livingproef
Dat account test dus allemaal nieuwe eet producten geven ook beoordelingen en sterren. Wat 1 of 0 bekers krijgt koop ik al niet



Maar wat hun zeggen wil niet altijd wat zeggen hoor _O- meerdere dingen die hun 1 of 2 bekers geven, die ik hartstikke lekker vind haha.
Maar het is wel een leuk account om te volgen!
Snackspert is ook leuk, maar dat is meer alleen snacks natuurlijk


Ja idd het is een goed account om achter nieuwe dingen te komen maar qua smaak hebben we niks gemeen.

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Nieuwe dingen uit de supermarkt proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 21:55

Ik koop tegenwoordig liever de vegetarische filet americain van het merk Smaeck dan de gewone filet. Dat is echt een lekkere vervanger. Heb ook wel wat vieze vervangers gegeten, vooral die van de jumbo Lekker Veggie. Is gewoon wortel met tomaat.

Ik hou wel van dingen uitproberen dus ik volg even.

ievie

Berichten: 2228
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 22:39

Supervixen schreef:
Ievie heb je toevallig een receptje van dat stoofvlees van jackfruit?

Laatste keer heb ik dit recept gemaakt:
https://www.fairtradeoriginal.nl/recept ... jackfruit/

Edit: @madeliefw, die van Smaeck is inderdaad erg goed! Mijn nichtje had dit zelfs bij toastjes op tafel gezet toen ze visite had, en die hadden niet eens door dat het geen filet americain van vlees was.