Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 13:04

Poehhh wat is dit lastig zeg.. Ik dacht ik ga er even voor zitten want mis m'n airfryer toch wel zo langzamerhand dus moet toch echt een andere hebben.
Nou ik kom er vooralsnog niet uit, neig nu naar die van kitchenbrothers die hier genoemd is, of toch van de Blokker of van de Lidl die super veel goede reviews heeft. Zo heb ik net een uur achter de pc gezeten. Wil eigenlijk vandaag een beslissing nemen :+

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 13:53

Ik herken het :')

Heb zelf ook al meerdere uren zo zitten staren naar m'n scherm. In mijn hoofd ben ik er eigenlijk al wel uit, maar tegelijkertijd toch nog twijfelen of een andere misschien niet beter/mooier/praktischer/enz is :roll:

Dus veel succes met kiezen :D

Anoniem

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 13:47

Nou nu was ik bijna zover om die van kitchenbrothers te bestellen maar zag ik dat die een inhoud van 7.2 liter heeft. Dat is wel héél veel voor mij alleen.. Schiet niet op zo :roll:

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 13:59


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 14:08

Omany schreef:
Klopt, is wel voor grotere gezinnen, maar gelukkig bestaat hij ook in 3,5 l :D

https://www.bol.com/be/nl/p/kitchenbrot ... hUQAvD_BwE


Ja ik zag het idd.. Ik zoek alleen natuurlijk net iets wat er een beetje tussenin zit. Mijn vorige was 6.2 ofzoiets uit mijn hoofd dus ik zoek nu eigenlijk het liefst iets van rond de 5l inhoud.. Dat is niet te groot maar wel groot genoeg als er eters zijn..

Kloesje
Berichten: 138
Geregistreerd: 30-05-06

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 14:11

Wij hebben de inventum GF500HLD en voldoet aan je wensen, heeft ook goede reviews. We gebruiken hem dagelijks :) We zijn met een gezin van 3, voldoet hiervoor prima. Voor jou alleen een mooie maat, er kan een klein ovenschaaltje in en voldoende friet. Hij bakt goed en snel. Hij is misschien wat luid, maar dat stoort ons niet :)

Majabeestje
Berichten: 3808
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 14:49

Annet_Dottie schreef:
Nou nu was ik bijna zover om die van kitchenbrothers te bestellen maar zag ik dat die een inhoud van 7.2 liter heeft. Dat is wel héél veel voor mij alleen.. Schiet niet op zo :roll:



Dat klopt niet, had ik ook nog bij de recensies gelezen. De inhoud is 5,2 liter geloof ik.

Duran123
Berichten: 1077
Geregistreerd: 02-05-19

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 15:15

Afbeelding


Deze. Al heel lang m’n beste keukenvriendje. Kan nagenoeg alles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 15:37

Kloesje schreef:
Wij hebben de inventum GF500HLD en voldoet aan je wensen, heeft ook goede reviews. We gebruiken hem dagelijks :) We zijn met een gezin van 3, voldoet hiervoor prima. Voor jou alleen een mooie maat, er kan een klein ovenschaaltje in en voldoende friet. Hij bakt goed en snel. Hij is misschien wat luid, maar dat stoort ons niet :)


Thanks! Ik zal straks eens kijken :)


Majabeestje schreef:
Annet_Dottie schreef:
Nou nu was ik bijna zover om die van kitchenbrothers te bestellen maar zag ik dat die een inhoud van 7.2 liter heeft. Dat is wel héél veel voor mij alleen.. Schiet niet op zo :roll:



Dat klopt niet, had ik ook nog bij de recensies gelezen. De inhoud is 5,2 liter geloof ik.


Oh echt? Dan ga ik straks toch nog eens goed kijken!


Duran123 schreef:
[ [url=m/aKkSvJ.png]Afbeelding[/url] ]


Deze. Al heel lang m’n beste keukenvriendje. Kan nagenoeg alles!


Heb ik ook gegoogeld idd, prachtig ding maar persoonlijk vind ik hem te duur. Mijn budget is eigenlijk max wat ik terug gekregen heb van de andere airfryer.

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 15:59

De Ninja grill /airfryer is regelmatig wel ergens goedkoper hoor. Ik heb deze ook. Ben ook lid van een facebookgroep waarmee je ook nog 10% korting krijgt.
Weet niet meer wat ik ervoor heb betaald. Net onder de 200 euro in ieder geval.

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 16:47

Er is ook zoveel op de markt. Had zelf toen ik die van Blokker kocht ook twijfels of hij wel beviel na de Philips. Maar vond dat ik het voor die prijs wel kon gokken.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 20:51

De kitchenbrothers inhoud is echt niet overdreven groot. Een afbak stokbroodje past niet in z'n geheel.
Vandaag 2 foccacia broodjes, en die paste er net naast elkaar in.

lieke2
Berichten: 2133
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 21:01

Duran123 schreef:
[ [url=m/aKkSvJ.png]Afbeelding[/url] ]


Deze. Al heel lang m’n beste keukenvriendje. Kan nagenoeg alles!

Afbeelding

Deze is toch ook wel interessant :+

Duran123
Berichten: 1077
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 19:07

lieke2 schreef:
Duran123 schreef:
[ [url=m/aKkSvJ.png]Afbeelding[/url] ]


Deze. Al heel lang m’n beste keukenvriendje. Kan nagenoeg alles!

[ Afbeelding ]

Deze is toch ook wel interessant :+

Echt een aanrader!

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 03:15

Deze set van Princess heb ik besteld voor mijn 3,5 liter KitchenBrothers airfryer.
https://www.coolblue.nl/product/872539/ ... ryers.html

Ze passen gelukkig in mijn airfryer. En ze zijn zo klein en schattig. De siliconen mat heb ik onder mijn airfryer gedaan, want die schuift een beetje als ik de mand erin en eruit doe.

Hand voor schaal :+

Afbeelding

Afbeelding

Ik zat eerst bij airfryertotaal te kijken, maar daar zaten accessoires bij die niet in de vaatwasser konden.

En bij de blokker heb ik airfryer filters gehaald.

Meliaforever

Berichten: 12037
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-23 20:03

Even dit topic een schopje, ik zit te kijken voor een airfryer, dus als iemand nog ervaringen heeft hoor ik het graag. :D

Niqui

Berichten: 2172
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-23 20:41

Via de Action webshop kun je nu een dubbele airfryer bestellen. Ik lees op FB dat hij bij veel mensen goed bevalt.

Bienotje

Berichten: 10869
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-23 20:49

Ik had de oude smartfryer van de action. Werkte prima voor friet snacks, tosti en afbakbroodjes. Uiteindelijk overgestapt naar philips xxl omdat ik geen gewone oven heb. Die werkt wel net ff wat beter voor ook echt bv ovengerechten.

Ik heb nu een ninja foodi besteld, komt hopelijk deze week binnen. Heeft ook air fry stand maar bv ook stomen, high pressie functie en slowcooker functie. Heel benieuwd of die gaat bevallen en alle opties die deze nog meer heeft me niet alleen maar extra verwarren ;-)

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Wat voor airfryer? Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-23 21:24

Ik heb al een aantal Airfryer versleten (twee woonhuizen), maar zo'n goede las de Ninja met dubbele bakken hebbik nog nooit gehad. Fantastisch! Met dank aan de tips hier.