Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ongezouten pistachenoten

 
Profiel   

Waar koop ik ze? :o?

Met het oog op 'gezond' wilde ik in plaats van gezouten eens ongezouten pistachenoten. :) Ik ben ze hier nog niet tegengekomen.

Weet iemand een winkel die ze verkoopt? Online heb ik al rondgekeken, kan ze zo bestellen. Maar om eten nou online te bestellen? :roll: Als je hier ervaring mee hebt hoor ik graag hoe het is bevallen trouwens! :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-15 22:10 



 
Profiel   

Met eten online bestellen heb ik op zich goede ervaringen. Waar je ongezouten pistachenoten kan kopen heb ik echter geen idee van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-15 22:11 



 
Profiel   

Bij de notenkar op de markt! Daar hebben wij ze afgelopen zaterdag nog gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-15 22:12 



 
Profiel   

Goed om te horen Mizora! :) Het gaat altijd om houdbare dingen neem ik aan, maar hoe wordt zoiets afgeleverd? Gewoon als een pakketje? (eten online bestellen is nog zo raaaar :+ )

Dat is een goede Suzanne, had ik nog niet aan gedacht.. :o Even kijken of die ook hier op de markt staat! Mag ik vragen hoeveel je er voor betaald hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-15 22:18 



 
Profiel   

De Lidl verkoopt ze ook dacht ik, weliswaar in een zakje (dus niet 'vers' zelf scheppen :+ ) maar ik vraag me af of dat echt anders is bij noten.

Overigens denk ik dat je ze in veel andere supermarkten ook wel ongezouten kunt vinden, je hebt vaak 2 notenschappen: die bij de snacks/chips/zoutjes (vaak gezouten daar) en dan een apart schap met alleen maar bakjes noten/zaden/gedroogde vruchten, misschien dat ze daar dan ongezouten liggen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-15 22:20 



 
Profiel   

Gewoon als pakketje ja. Het gaat in principe om houdbare dingen ja (in mijn geval superfoods en granen). In mijn geval voornamelijk bij de body en fit shop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-15 22:21 



 
Profiel   

Toevallig heb ik vandaag ook een online bestelling geplaatst.. Bij pit&pit hebben ze heel veel van dit soort gezonde dingen en ik bestel er ook altijd mijn brandnetelthee en theezakjes omdat dat veel goedkoper is dan in de winkel.. Ik zorg dan altijd dat ik een heel lijstje heb, dan bestel ik alles in een keer en hoef ik geen verzendkosten te betalen (vanaf 35 euro) :Y)

Maar anders zou ik inderdaad eens op de markt kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-15 22:23 



 
Profiel   

Misschien bij Gezondheidswinkels of natuur winkels? De Tuinen heeft ook allerlei verpakte noten en bessen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-15 22:24 



 
Profiel   

NoeskaMoos schreef
De Lidl verkoopt ze ook dacht ik, weliswaar in een zakje (dus niet 'vers' zelf scheppen :+ ) maar ik vraag me af of dat echt anders is bij noten.

Overigens denk ik dat je ze in veel andere supermarkten ook wel ongezouten kunt vinden, je hebt vaak 2 notenschappen: die bij de snacks/chips/zoutjes (vaak gezouten daar) en dan een apart schap met alleen maar bakjes noten/zaden/gedroogde vruchten, misschien dat ze daar dan ongezouten liggen?


Ik zal daar anders nog eens goed kijken. Heb daar tot nu toe niet gezien, maar keek dan ook redelijk vluchtig.. :+


DaisyDarling schreef
Misschien bij Gezondheidswinkels of natuur winkels? De Tuinen heeft ook allerlei verpakte noten en bessen.


De Tuinen is inderdaad een goede! Kan ik ook nog langsgaan mochten ze niet in de supermarkt zijn! :)

Mocht ik nou niks vinden of dat het toch nog goedkoper is op Internet, wil ik waarschijnlijk via Internet bestellen. Maar dan zit je inderdaad met de verzendkosten. Ik moet snel weer eens de stad in om te kijken waar ze ze nou hebben!

Bedankt allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-15 23:37 



 
Profiel   

Bij de Ah hebben ze ze ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-15 23:39 



 
Profiel   

[HTT]--->[VT]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-15 07:19 



 
Profiel   

Bij de AH liggen ze ook gewoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-15 08:14 



 
Profiel   

Is er geen notenboer in de buurt? Anders eens op een markt kijken?

Ik vind ongezouten niet zo lekker als gezouten :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-15 08:16 



 
Profiel   

Bij de Lidl.Vorige week nog een zakje gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-15 11:38 



 
Profiel   

Oh dan heb ik ze echt over het hoofd gezien. Heb bij de AH namelijk nog gekeken van de week. Papa zei dat ze ze bij Lidl ook niet hadden... Zal hem nog eens vragen... Bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-15 18:07 



 
Profiel   

Vandaag nog bij de AH gezien, bij de noten die in bakjes zitten van AH zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-15 18:37 



 
Profiel   

Bij ons heeft de AH het niet hoor.. Ik mag van geluk spreken als er nog een bakje ongezouten gemengde noten staat :+ Verkoopt de groenteboer het niet? Bij zo'n winkel (even geen idee wat de naam er voor is) waar ze ook kaas, worst ed verkopen hebben ze het soms ook wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-15 09:48 



 
Profiel   

Uhmm ik weet niet meer precies hoeveel ze op de markt kosten.

Ik weet dat je ze bij de AH wel hebt bij het bak gedeelte. Om taarten mee optemaken of erin te verwerken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-15 17:41 



 
Profiel   

Je kunt ze bij de Lidl toch vers scheppen?? 99 cent voor 100 gram. Vorige week nog gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-15 18:38 



 
Profiel   

Benice schreef
Waar koop ik ze? :o?

Met het oog op 'gezond' wilde ik in plaats van gezouten eens ongezouten pistachenoten. :) Ik ben ze hier nog niet tegengekomen.

Weet iemand een winkel die ze verkoopt? Online heb ik al rondgekeken, kan ze zo bestellen. Maar om eten nou online te bestellen? :roll: Als je hier ervaring mee hebt hoor ik graag hoe het is bevallen trouwens! :)


bij de aldi, hier wel tenminste

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-15 18:41 



 
Profiel   

Bij ons bij de Appie Happie. Gezouten en ongezouten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-15 18:44 



 
Profiel   

Bij de Appie hadden ze ze niet... :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-15 19:09 



 
Profiel   

SAKKIA schreef
Je kunt ze bij de Lidl toch vers scheppen?? 99 cent voor 100 gram. Vorige week nog gekocht.


Bij de Lidl waar ik heen ga heb ik er expres op gelet, staat inderdaad zo'n bak om vers te scheppen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-15 21:35 



 
Profiel   

Bij de lidl bij ons stond er met kleine letters bij "gezouten"
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-15 21:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen