Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 285 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 489  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Wat vreselijk Noisy, sterkte met het verlies van Candalisa Y;( :knuffel: het is niet jouw jaar..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 10:05 



 
Profiel   

Ach jeetje Noisy! :(:) wat heftig! Wat een leegte dan Y;(

Heerlijke 2 dagen gehad bij het Human and Horse Hotel! Weggebracht door Paardentaxi Amsterdam, wat een goede service is dat *\o/*

Joy was superbraaf en we hebben heerlijk gereden en gegaloppeerd over de zandverstuiving <3
https://youtube.com/shorts/tlwQ0IwKP4A?feature=share

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 10:09 



 
Profiel   

Oh wat erg. :(:) Hel veel sterkte!

Je was in de buurt dus. :D Fijn rijden daar hé?

Ik heb net ook heerlijk een buitenrit gereden, wat een feest met dit zonnetje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 13:09 



 
Profiel   

Oh ja was heerlijk! Het weer vandaag was helemaal top! Mijn bijrijdster heeft gereden. Heel fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 15:12 



 
Profiel   

Oh bah. Sterkte Noisy.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 16:59 



 
Profiel   

Mijn allerliefste Sal is niet meer :n
Met veel verdriet en een gebroken hart heb ik haar moeten laten gaan. Samen met noisy hebben we haar met veel liefde begeleid en overleed ze rustig in mijn armen. Het is nog zo onwerkelijk dat ze er niet meer is ik ga proberen weer rust te vinden en van haar mooie dochter te genieten …

[ img ]
[ img ]

[IM] Nog eenmaal in de spotlight

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:10 



 
Profiel   

Jij ook heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:12 



 
Profiel   

Wat heftig Noisy, heel veel sterkte Y;(

Wat een heerlijke ritten hebben jullie gereden!! Echt een cadeautje zulke dagen :+:

Ik heb vandaag voor het eerst met barebackpad gereden. Ik vond het heel spannend maar ben zo blij en trots!
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:12 



 
Profiel   

Leuke foto's Marylon!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:13 



 
Profiel   

candalisa schreef
Mijn allerliefste Sal is niet meer :n
Met veel verdriet en een gebroken hart heb ik haar moeten laten gaan. Samen met noisy hebben we haar met veel liefde begeleid en overleed ze rustig in mijn armen. Het is nog zo onwerkelijk dat ze er niet meer is ik ga proberen weer rust te vinden en van haar mooie dochter te genieten …

[ [url=m/IRkgj4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BUMUQ6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[IM] Nog eenmaal in de spotlight


Heel veel sterkte! :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:15 



 
Profiel   

Wat goed! Dapper!

Wij hebben ons wekelijkse rondje gemaakt :+:
Hij vond het weer leuk. En was er moe van :(:)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:15 



 
Profiel   

Heel veel sterkte candalisa en noisy :knuffel:

Hartje mocht vandaag voor het eerst in bijna 4 maand aan het werk! Door mijn ongeluk en haar operatie en stalrust was het er gewoon niet meer van gekomen

[ img ]

Tot nu toe merk ik wel echt veel van de operatie, ze is echr veel kalmer in haar hoofd en vele minder kijkerig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:23 



 
Profiel   

Sterkte met jullie verlies, Candalisa en Noisy

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 18:10 



 
Profiel   

Wat verdrietig Candalisa en Noisy. Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 19:12 



 
Profiel   

Hoe is het met Elsie??

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 19:28 



 
Profiel   

Was je bij mij op de zandverstuiving Gimme_Joy?

Elsie is weer thuis en ik moet weer druppelen. Ze is nu geclassificeerd als recurrent dus terugkerend ;( ik moet nu gaan bedenken wat vervolgstappen kunnen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 20:34 



 
Profiel   

Klote zeg. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 20:55 



 
Profiel   

Wat balen justkid -O- Hoe is de prognose?


Het is een rare gewaarwording als ik nu op stal kom. Joan is ook nog van de leg. Ze heeft wel afscheid genomen maar ze blijft op een afstand waken. Ik denk dat dat pas ophoudt als Sal is opgehaald. Bij haar dode veulentje bleef ze ook tot het laatste moment waken.

Rudi doet het goed op zijn nieuwe nike's :) Ik ka er niks meer aan zien. Van de week maar eens een keer aan de longe kijken hoe het is.
We hebben tegenwoordig ook een pauw in de wei :+
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 22:28 



 
Profiel   

Toffe deken zeg!! :))

Vandaag is Marlies eerst op Kato gestapt en heeft uitgelegd hoe zij hem rijdt. Was heel interessant om te zien. Toen moest ik erop. Nou dan weet je al dat ie niet zo als bij haar loopt. _O- Maar we weten nu waar we heen moeten, zaterdag weer les. Ff ertegenaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:49 



 
Profiel   

Is denk ik best fijn dat ze even voor rijd, dan weet je gelijk welke richting je op moet werken. Lekker aan de gang ermee :)

Ik kan ook weer met Rudi aan de gang, hij loopt alweer ruim een week zuiver. Ik heb 2 dagen geleden de longeerlijn erbij gepakt om te kijken hoe hij het op de cirkel doet e iedere pas is loepzuiver. Elke pas netjes de achtervoeten in de afdruk van de voorvoeten. Nu na 2 dage rust is hij nog steeds helemaal zuiver *\o/* Morgen ga ik er eens een zadel op leggen en dan een stukje stappen en kijken hoe dat gaat. We zijn in ieder geval op de goede weg :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 20:12 



 
Profiel   

Dat is toch logisch, zij kent dit paard al jaren (neen ik aan). Als de eigenaresse op Truffles rijdt dan gaat het ook veel meer vanzelf dan wanneer ik rij, maar zij heeft haar al 15 jaar. dus dat telt niet :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 04:28 



 
Profiel   

ik heb een verlaat verjaardagskadootje gekregen van iemand die niets met paarden heeft. *\o/*
Maar ik ben er wel heel blij mee, al weet ik nog niet wat ik er mee ga doen. Maar aangezien ik toch al een westernhoofdstel in de woonkamer heb hangen met een snaffle denk ik dat ik maar eens een bit ga wisselen. Het is wel de juiste maat voor mijn paard. Aan het koperkleurige mondstuk zit een soort minitonglepel qua vorm, het is dus wat plat op de tong en loopt iets naar achteren, en heel mooi glad afgewerkt. De scharen zijn van de 2 bitten zonder hoofdstel wel lang. Het bit met de roller is van rvs met een koperen roller. Het andere bit aan het hoofdstel is van sweet iron, zo te zien ook nog niet gebruikt, en de tongboog is op zich ook mooi afgewerkt.
Het 1 oor hoofdstel past ook wel, maar de teugels zijn maar 1.80m, dus te kort, tenzij ik er even een klinkje in sla.
Toch vind ik dit een erg leuk kado en ben er zeker blij mee. :D :D :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 11:02 



 
Profiel   

Heerlijk rondje bos gedaan.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 11:52 



 
Profiel   

Genieten! Heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 14:03 



 
Profiel   

Nieuw leesvoer gevonden :D

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 15:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 285 van de 489 [ 12205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 489  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen