Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 34 van de 36 [ 880 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kerstsale Arthur's westernstore

 
Profiel   

ik ga ook weer, idd voor de CM en stalgenoot wil graag weer kijken om voor al hun paarden dekens aan te schaffen, mits die er zijn..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 09:38 



 
Profiel   

Wat moet ik me er eigenlijk bij voorstellen? Hebben ze dan echt bakken met echte aanbiedingen? Of blijft de winkel een beetje zoals het in maart was? Er waren wel bakken met zgn. aanbiedingen, maar niet extreem veel zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 09:57 



 
Profiel   

Hier ook de CM aanbieding vaste prik :D
Laatste keer een mooie showblanket en sporen riempjes gekocht. Al 4 jaar lang loop ik tegen een nieuw valuepack van professionals Choice aan te hikken maar steeds nog uit weten te stellen. Ik denk dat het er dit jaar maar eens van moet komen want ze beginnen nu toch echt op te raken. Bellboots en kneeboot staan ook op het wensenlijstje O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 10:11 



 
Profiel   

germie schreef
Wat moet ik me er eigenlijk bij voorstellen? Hebben ze dan echt bakken met echte aanbiedingen? Of blijft de winkel een beetje zoals het in maart was? Er waren wel bakken met zgn. aanbiedingen, maar niet extreem veel zeg maar.

Ze hebben delen van het bedrijf die normaliter geen 'winkel' zijn er bij getrokken en daar staan dan dozen vol met spul op de grond en op lange tafels waarin je heerlijk kunt rommelen :D
Alleen die dozen staan er elk jaar dus hetzelfde met af en toe een kleine verandering/aanvulling.
Ook niet allemaal kwaliteitsspul (dat staat in de winkel zelf), maar voor een beginner leuk geprijsd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 10:53 



 
Profiel   

Die dozen hadden ze in maart ook. Geen idee of dat wel of geen winkel was, want het waren allemaal deuren en kamertjes ;) De dozen stonden niet op de grond, maar op tafels. Ook was daar een hoek met een soort hekje er voor waar de hele dure zadels lagen. En als je dan aan de andere kant doorliep kwam je bij de vintage en tweedehands spullen die echt oud waren.
Hij had zeg maar de gewone winkel waar je binnenkomt met allemaal zadels in het midden en hoofdstellen rechts. Dan had je een gangetje links met dekjes en daar achteraan een stuk met deels nieuwe zadels en deels gebruikte. Vanuit de hoofdwinkel zeg maar had je links laarzen en daar kon je weer een deur door en dan kwam je in andere ruimte met laarzen en dan een gangetje en dan weer een deur en daar waren de dozen en de Winteczadels en de hele dure zadels (en nog wat merkloze nieuwe zadels). En dan daar weer verder had je de hele oude tweedehands dingen wat eigenlijk niet meer voor gebruik was.
In de winkel waren links naast de zadels ook nog wat bakken met bitten en sporten.

Maar ik hou wel van rommelen, dus eigenlijk moet ik nog een keer. Het enige nadeel is dat mijn weekenden in december al aardig vol zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 11:10 



 
Profiel   

Het is idd 'kruip-door-sluip-door'...
In die ruimte waar de duurdere zadels stonden en de dozen leek wel een soort dansvloer met een bar en spiegels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 11:21 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
Het is idd 'kruip-door-sluip-door'...
In die ruimte waar de duurdere zadels stonden en de dozen leek wel een soort dansvloer met een bar en spiegels.

Klopt. Maar dat was er dus in maart ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 11:26 



 
Profiel   

Normaal kom ik er nooit alleen tijdens de sale, dus ik dacht dat die uitbreiding alleen dan was :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 11:32 



 
Profiel   

Dat is ook zo, maar dat was de uitgestelde Sale, omdat die vorig jaar niet kon doorgaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 11:45 



 
Profiel   

Ah vandaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 11:49 



 
Profiel   

Dan is het dus blijven staan. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 11:56 



 
Profiel   

Als ik voor de CM ga rijden, scheelt dat me echt niks, haha. En eerlijk? Normaal als je Arthur op show tegenkomt en je koopt een en ander, scheelt het ook, dus ik zie prijstechnisch nooit voordelen aan de Christmas sale.

Maar wat rommelen vind ik ook wel leuk. Ook in de goedkope bakken liggen weleens mazzeltjes. Heb een simpel hoofdstelletje daaruit. Goed leer, maar saai.

Ik heb altijd dezelfde teugels en wil die wel nieuw, maar ga daar ook niet die dagen voor rijden.

Je kan op hun facebook pagina kijken naar een filmpje van een vorige sale. Arthur doet dan een soort rondleiding en krijg je ook een indruk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 12:08 



 
Profiel   

Rije schreef
Ik wil eigenlijk nieuwe laarzen. Maar vind het wel weer een pokke-eind rijden :=

We kunnen samen gaan O:)
Ik heb totaal niks nodig, maar altijd leuk om te snuffelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 13:45 



 
Profiel   

Haha zoek jij ook een smoes...? _O-

Maareh... best een idee O:) O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 13:46 



 
Profiel   

Ja toch? Carpoolen we ergens vandaan. Gezellig :j
Ik ben voor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 13:52 



 
Profiel   

Gezellig uitje is het altijd! Standaard ook maccie erna :+

Afgelopen april geweest en toen ook nog bij de drive through aardbeien boer geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 22:40 



 
Profiel   

Ik ga voor een paar nieuwe laarzen nodig, een uitrijdeken (als ze die hebben) en vorig jaar heb ik daar een zadel gekocht en kreeg ik er een pad en hoofdstel bij. Ik wil heel graag diezelfde pad nog in een andere kleur.

Ik ga met mijn moeder in de eerste week van de sale. Later kunnen we helaas niet. Zij wilt graag zo’n antieke zadelsteun scoren voor een leuk prijsje. En anders zal ze hem vast en zeker ook wel meenemen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 15:54 



 
Profiel   

Als het zoals vorig jaar gaat, kan je misschien ook eerder of later al tegen kortingen shoppen of zelfs online toen. Dan kan je ook specifiek aangeven wat je wilt en vooral goed kletsen over een leuke prijs.

Bij Christmas sale staan er wel wat prijzen op hier en daar, maar moet je wel echt onderhandelen over het totaal of wat afspreken wat aan de kasse wordt doorgegeven.
Echt niet elk artikel is opnieuw geprijsd/verlaagd. Daarvoor ligt er teveel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 16:29 



 
Profiel   

Ik ga aankomende zaterdag! Nog meer die zaterdag gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:39 



 
Profiel   

Ik weet nog niet welke dag ik ga, maar wil wel kijken of het lukt. Maar je moet dus echt onderhandelen? En wat voor kortingen kun je dan op gewone prijzen verwachten? 50% of meer?

Ik heb in maart een bit gekocht en wil daar graag nog 1 van. Hopelijk is die er nog (is geen gangbare maat of model, is meer een Engels bit, bustrens.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 17:28 



 
Profiel   

Op insta en FB staan filmpjes met een tour door de sale :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:00 



 
Profiel   

Wil nog iemand vanaf Groningen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:52 



 
Profiel   

Ik sta open voor carpoolen, rij dan over Assen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:45 



 
Profiel   

Ik ben vandaag geweest. Heerlijk rustig was het!

Hoofdstel met bit gekocht. En sporen met riempjes.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:50 



 
Profiel   

Ik ben vandaag geweest en goed geslaagd :D Was heerlijk rustig ook weer.
Geen CM want veel te duur (34,99) en nu is het 10% korting ipv 3 voor 2. Dus voor de Santa Fé gegaan, die wilde ik graag proberen.
Ook een super mooie baby correctional van Bernard Fonck gekocht <3 Hangt nu in mijn showhoofdstel te shinen 8-) Deze heeft een mooi wat meer anatomisch gevormd mondstuk.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 16:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 34 van de 36 [ 880 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen