Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

westernlessen noordholland ervaringen ect!

 
Profiel   

Jos schreef
gelukkig dan maar voor de noordhollandse westernruiters , dat Jos gestopt is met les geven :D

:=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-09 20:51 



 
Profiel   

Jos schreef
gelukkig dan maar voor de noordhollandse westernruiters , dat Jos gestopt is met les geven :D

Gelukkig heeft Roel het stokje van je overgenomen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-09 22:03 



 
Profiel   

dan is de keuze alleen maar nog makkelijker *\o/* !!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-09 22:29 



 
Profiel   

piggeljay schreef
àls ik mocht kiezen tussen jos en starrenmeer, koos ik voor jos.
daar ben je zeker dat je geen les krijgt in zagen maar wel in rijden.


Oh oh oh, wat onderbouwd.... :Z

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-09 22:52 



 
Profiel   

ikdoemaarwat schreef
http://www.westernles.nl

zij is erg leuk en aardig en met zachte hand,komt op locatie tegen reisvergoeding


Dit is echt een aanrader, je gaat zo veel bij haar kunnen leren, en idd leuk aardig en met een zeer zachte hand.

Het is een genot om naar haar te kijken als zij bezig is met paarden.

vwb eigen paard, neem gewoon eens contact met haar op, misschien valt er wat te regelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-09 08:23 



 
Profiel   

Bij de Double R Ranch in Diemen (bij Amsterdam) word vanaf 1 juli de lessen gegeven door Bo Kasbergen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-09 09:47 



 
Profiel   

die kan anders ook behoorlijk hard zijn met zijn handen hoor Gabon.

@essiedepessie: ik heb nu eenmaal een hekel aan mensen die ik zagend hun paard zie corrigeren.
het kan anders en er zijn genoeg voorbeelden dat het anders goed mogelijk is.
zo voldoende onderbouwd, of moet ik ook nog gaan vertellen hoe mijn paarden met zagen onmogelijke paarden zijn geworden om te rijden en door gelukkig op tijd in grijpen weer normaal zijn geworden.

ik draai nog niet zo heel lang mee in het western wereldje hoor ( 9 jaar ) maar heb wel een duidelijke mening over bepaalde trainers en hun visie op rijden en hun eigen ego's die boven het welzijn van de paarden staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-09 10:33 



 
Profiel   

één ruiter, staat niet voor 100 andere.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-09 23:55 



 
Profiel   

Je moet gewoon 's bij beide gaan kijken of een les nemen, heb ik ook gedaan. Ik heb voor de JD Ranch (Jos en Roel) gekozen, om diverse redenen, die staken er voor mij met kop en schouders bovenuit, en nog steeds....Maar je moet zelf de manier van lesgeven ervaren en de sfeer proeven, succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-09 07:06 



 
Profiel   

Ik heb ook laatst les gehad met mijn paard in starnmeer. Daar moest ik constant aan het hoofd van het paad werken. Mocht niet los laten, links rechts links recht, volgens mij is dat echt zagen. Niet mijn manier van rijden,

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-09 07:59 



 
Profiel   

Ik zou zeggen kom eens kijken hoe leuk en gezellig het bij ons is :D (STARNMEER)

Er is ook nog een verschil tussen de manegelessen en de lessen met je eigen paard,maar het kan natuurlijk zijn dat het niet aansluit bij jou visie van rijden of met wat je wilt bereiken. Om dan meteen een stal of persoon af te kraken,beetje flauw.

Mijn mening is dat ze erg proffesioneel zijn en goed kijken naar jou en je kunnen.



Volgens mij vroeg ze om advies en niet om het afkraken van een stal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-09 11:29 



 
Profiel   

chic: _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-09 11:49 



 
Profiel   

:o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-09 12:40 



 
Profiel   

Wat zijn jullie weer lekker kinderachtig bezig

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-09 13:05 



 
Profiel   

chic schreef
Volgens mij vroeg ze om advies en niet om het afkraken van een stal!

hehe eindelijk iets zinnigs.. *D

maar TS, enige juiste advies wat je kunt krijgen is uit proberen welke ranch je het beste bevalt qua rijstijl en visie op western rijden want iedereen heeft een persoonlijke mening en jij kan als enige bepalen wat het beste bij jou past! Succes..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-09 13:30 



 
Profiel   

Spot schreef
ikdoemaarwat schreef
http://www.westernles.nl

zij is erg leuk en aardig en met zachte hand,komt op locatie tegen reisvergoeding


Dit is echt een aanrader, je gaat zo veel bij haar kunnen leren, en idd leuk aardig en met een zeer zachte hand.

Het is een genot om naar haar te kijken als zij bezig is met paarden.

vwb eigen paard, neem gewoon eens contact met haar op, misschien valt er wat te regelen.

yupz wij weten het he brigit ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-09 13:50 



 
Profiel   

Nie naar gezeur luisteren gewoon gaan kijken bij de stallen waar je misschien wilt gaan lessen. Zo kan jij het best beslissen wat voor jou werkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-09 18:42 



 
Profiel   

Hallo Abbysumo
Ik als eigenaar en lesgever van Trainingsstal Starnmeer nodig je van harte uit om eens een les bij ons te komen volgen , en natuurlijk kan ik je ook zeker aanraden om eens te lessen bij Roel . Bij ons beide kan je op een leuke manier leren westernrijden en veel plezier aan je hobby beleven .
Plientjedress ik kan je zeker Kim ter Horst aanraden als je aan huis les wilt , zelf doen we dit niet ivm tijdgebrek maar van kim kan je zeker veel leren ...
Anick het is zeker al weer een jaar geleden dat je bij mij gelesd heb en denk nog maar eens aan wat voor bijnaam ik je gaf met oog op je handen voor dat je "collega,s" gaat afkraken op bokt ..... Volgends mij wat je schrijft wilde je juist NIET afleren ook al zij ik het velen malen tegen je !!!! ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-09 20:01 



 
Profiel   

frosty +:)+

ik als mede eigenaar van de JD ranch ben het helmaal met je eens .
wil er even aan toevoegen :
als mensen echt de reining kant uit willen, dan zijn ze bij ons niet op het juiste adres. wij hebben daar niet de goede accomodatie voor, en ook niet de lespaarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-09 20:13 



 
Profiel   

En daar wil ik aan toevoegen :
Je kan bij ons heel ver komen in de reining , we hebben zeer goed getrainden lespaarden en super accomodatie , gave reining fokproducten en vele leuke lessen maar als je verder wilt de pleasure , trail enz dan is de JD ranch zeker een aanrader !
De leerlingen van Jos worden ook Nederlands kampioen in deze onderdelen en die van ons in de Reining !! Maar buiten kampioen worden gaat ons beider hart uit naar paarden en zo gaan we er ook mee om , met veel liefde dus !! :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-09 20:45 



 
Profiel   

This years' gallantry award will be split between Jos & Frosty *D

Thanks lady's; zo kan het dus ook! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-09 22:25 



 
Profiel   

Precies, ik les sinds een paar maanden bij Starnmeer en ben daar heel tevreden over. Fijne subtiele, goed getrainde paarden (zo heb ik manegepaarden nog niet vaak gezien) en leuke lessen waar je veel van kunt leren. (En ik krijg echt wel op mijn kop van Evelien wanneer ik bot ben met mijn hand of spoor. )

Over Jos haar stal kan ik niets zeggen maar dat klinkt ook erg de moeite om te gaan kijken. Hopelijk vind je de stal die bij je past!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-09 23:15 



 
Profiel   

kijk, en zo horen pro's ermee om te gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-09 00:59 



 
Profiel   

Dat klopt wat je zegt Evelien, maar heb nu een clinic gehad van iemand anders bij jou van stal en daar moest ik dat dus wel doen. Bij jou heb ik erg fijn gereden, op eigen paard en paarden van jullie maar deze clinic viel me vies tegen. Niet rijden zoals ik dat bij jou heb geleerd,

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-09 08:13 



 
Profiel   

hoi suus,

Ik heb in de starnmeer met Sierra gelesd. Ik vond het super leuk, en bij mij was het vooral loslaten het eerste wat er goed geleerd werd. sturen met je lijf en benen.

(sierrra was net zadelmak, Stuur zat er nauwelijks op.Ik vond het heel erg prettig, leuke sfeer.)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-09 10:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen