Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 110 [ 2745 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 110  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Help, waar vind ik toch een bijrijder, Western ervaren

 
Profiel   

Helaas heb ik niet genoeg tijd voor mijn super leuke haflo merrie. Ik rijd haar Western, krijg les van Kim ter horst. Ik zoek een bijrijder die het liefst vooral lekker met haar naar buiten gaat, bos, strand en duin zijn om de hoek. Western ervaring een pre, maar een eerlijke consequente ruiter is al voldoende. Het zou mooi zijn als diegene ook af en toe wil lessen bij mijn trainer. Waar kan ik toch nog zoeken, regio egmond



Laatst bijgewerkt door C_arola op 03-02-21 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast op verzoek

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 13:10 



 
Profiel   

Hier is het ook moeilijk hoor, iedere keer denk ik oh nu heb ik een leuke meid.
en dan ineens laten ze niks meer horen.

Aan mij ligt het niet, want ik bemoei me nergens mee.
Ik leg uit waar alles ligt voor dat paard, en hoe de straten lopen en hoe je alles kunt gebruiken.
Dan is het verder hun paard ik ben altijd bereikbaar ze mogen vrienden meenemen.

Ze zeggen alle verliefd te zijn, denk je nou jee een leuke verzorgster. en dan gaan ze op vakantie
of zijn ze een weekje ziek en hup hoor lees en zie je niks meer van ze.

Uitkomst weer 1 paardje die alleen staat en weinig aandacht krijgt terwijl dat paard juist de meeste aandacht wil en erg knuffelig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 13:15 



 
Profiel   

Balen hè, ik snap het ook niet. Super paard, super plek, goede afspraken, wat wil een bijrijder nog meer?? Welke regio zoek jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 13:22 



 
Profiel   

Regio Boxmeer Cuijk misschien nog Nijmegen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 13:26 



 
Profiel   

Vind het echt raar als je dan als eigenaar continu zou meekijken en ze alles moesten vragen ok !

Maar ze krijgen hier een eigen paard incl alle spullen zonder kosten.
is er iets dan kun je bellen heb je iets nodig (geen onzin natuurlijk) maar dan koop ik het
Ik blijf iedere dag de stal doen dus die hoef je niet te doen (Alleen als je wil)

Het is alleen komen paard pakken genieten en weggaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 13:28 



 
Profiel   

Wie wil deze bijrijder is altijd mijn vraag. Helaas niet echt in de buurt een westernpaard kunnen vinden dus biedt ik me/zoek ik nu ook in de richting van dressuur en zelfs recreatie om gewoon lekker te kunnen rijden. Manegerijden vind ik niet tof aangezien ik al 10 jaar een vz-paardje heb (kan niet meer gereden word).

Regio barendrecht graag :P .

Het is altijd lastig. Zal je net zien dat er in jouw regio niemand te vinden is en de regio ernaast er 10 staan te springen :) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 13:36 



 
Profiel   

Wat vreemd dat mensen je dan weer laten vallen :S
Ik heb zelf vanaf mijn 16e tot mijn 29e bijrijdpaardjes gehad.
Nu heb ik gelukkig mijn eigen paardje :)
Maar in al die jaren heb ik alle paarden behandeld alsof ze van mezelf waren.

Ze zijn er echt wel goede verzorgsters, alleen moet je goed zoeken.
Ik zou ook iemand proberen te vinden die wat ouder is misschien...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 13:38 



 
Profiel   

Bij mij is het geen kwestie dat mensen niet meer komen hoor! Ik vind gewoon geen leuke, goede, betrouwbare die ook nog eens een kleine bijdrage wil betalen. Deze post was eigenlijk meer een vraag waar te zoeken.... Hier komen tenslotte Wester liefhebbers en volgens mij worden er niet heel veel Western gereden paardjes aangeboden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 13:41 



 
Profiel   

Daatje schreef
Bij mij is het geen kwestie dat mensen niet meer komen hoor! Ik vind gewoon geen leuke, goede, betrouwbare die ook nog eens een kleine bijdrage wil betalen. Deze post was eigenlijk meer een vraag waar te zoeken.... Hier komen tenslotte Wester liefhebbers en volgens mij worden er niet heel veel Western gereden paardjes aangeboden.



Ach zooo, OK sorry, verkeerd begrepen. Dan bemoei ik me er verder niet mee, want ik kom totaal niet uit jouw regio.
Succes met het zoeken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 13:44 



 
Profiel   

Jammer dat het niet mijn regio is!! Ik start deze week met de overstap naar western, heb al een aantal keren op een "echte" quarter gereden (ging niet altijd even soepel) maar ben erg gemotiveerd om een serieuze westerruiter te worden....

Zet anders eens een advertentie op Marktplaats of hang briefjes op in ruitersportzaken of manege's iod...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 13:48 



 
Profiel   

Mp al geprobeerd..... Of jij verhuisd gewoon!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 13:50 



 

Ik denk dat je met MP een goede kans maakt.
En misschien in een dichtbijzijnde supermarkt een briefje ophangen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 13:54 



 
Profiel   

Hahaha, zou kunnen, denk alleen niet dat manlief dat zo ziet zitten!! En mijn oudste dochter zou niet zonder "haar" manegepony's kunnen...

Komt goed!! Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 13:57 



 
Profiel   

Mooi gebied idd voor je paard. Alles waar je lekker kunt rijden (strand/duinen/bos) om de hoek. Maar helaas is het westernrijden in NH wat minder bekend. Veel meer dressuurruiters. Het is dat ik al een paard heb... Ik zou idd MP eens proberen. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 14:09 



 
Profiel   

Thanks

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 14:09 



 
Profiel   

Misschien ligt het ook aan de hoogte van de bijdrage die je vraagt?
Ik heb een hele tijd een bijrijdster gehad maar ik vroeg daar niets voor, dat schept ook geen verwachtingen en dat ging beide kanten op prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 17:58 



 
Profiel   

Daar ben ik het niet met je eens. Ik vraag een kleine bijdrage, juist dat geeft mi beide partijen rechten en plichten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 18:03 



 
Profiel   

En ik vraag me altijd af waar ik een western gereden bijrijdpaard kan vinden.. want dat is ook zo makkelijk nog niet. ;)

Jammer dat het regio Egmond aan Zee is, niet heel ver. Maar toch net iets te ver om iedere keer heen en weer te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 18:59 



 
Profiel   

en twee x per week? Haha helaas staat ze zo mooi dat paard verhuizen ook geen optie is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 19:11 



 
Profiel   

Ik heb ook een tijdje een western bijrijdpaard gehad, was helemaal verliefd op hem!
Helaas werk ik 55 uur per week en kon ik het niet meer combineren aangezien ik op mezelf ben gaan wonen en ik, enkele reis, 35 km moest rijden naar de stal waar mijn bijrijdpaard stond.
Ik kon me de benzinekosten helaas niet veroorloven en hij verdiende meer aandacht en beweging dan ik en zijn eigenaresse hem konden geven.
Hij is nu verkocht en heeft een goed tehuis gekregen. :)

Super jammer, want ik vond het heerlijk om weer te rijden!
Maar het was niet anders helaas..

Als ik het geld had, zou ik best een bijdrage willen betalen voor een bijrijdpaard mits er duidelijke afspraken zijn en ik ook echt een klik heb met het paard. Maar ik probeer toch eerst een bijrijdpaard te vinden waarvoor de eigenaars geen bijdrage (in de vorm van geld) vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 19:38 



 
Profiel   

Daatje schreef
en twee x per week? Haha helaas staat ze zo mooi dat paard verhuizen ook geen optie is.


Misschien als ik binnenkort mijn rijbewijs heb. Maar het is toch wel even 40 km heen en 40 km terug. :P Jammer genoeg is de westernsport nog erg schraal in NL.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 20:51 



 
Profiel   

passieAppel schreef
Ik denk dat je met MP een goede kans maakt.
En misschien in een dichtbijzijnde supermarkt een briefje ophangen?


Ik ben ook al een half jaar op zoek naar een westernbijrijder, maar ik heb niet het idee dat ik die op MP ga vinden. In mijn omgeving (Veendam) zijn het alleen penny's van rond de 13 die zich aanbieden. Ik denk dat het sowieso moeilijk is een goede betrouwbare bijrijder te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-11 08:44 



 
Profiel   

Dat is tot nu ook mijn ervaring.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-11 08:47 



 
Profiel   

O verdorie, het is dat het net te ver fietsen is (en dat ik al twee verzorgpaardjes heb) anders had ik me graag aangeboden. WesternHaffies zijn cool. :D Mijn vorige bijrijdpaardje was een Haf. Gut, wat heb ik daar een lol mee gehad, totdat ie verkocht werd (ging overigens heel netjes, kreeg eerste koop en eigenaresse belde voordat de kopers kwamen zodat ik ook nog even afscheid kon nemen).

Maargoed, daar heb je niets aan (behalve dat ze dus wel bestaan, westernbijrijders die serieus zijn). Heb je al aan je lesgeefster of tijdens/na de les gevraagd of iemand nog mensen weet (en of ze anders de oren open willen houden)? Desnoods bij andere maneges oid. Via diegene die lesgeeft heb je als voordeel dat zij iig het rijnivo een beetje kent en waarschijnlijk wel weet hoe iemand met een paard omgaat en of het verantwoord is zo iemand alleen te laten met een heel eigen paard.
Zo ben ik aan de Haf gekomen...én mijn huidige dames. Iedereen blij. Ik kende de paardjes al en de eigenaren hadden me al zien rijden en 'klooien' met paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-11 09:02 



 
Profiel   

Degene die zoek lijkt altijd te ver te wonen...... Helaas, degene die mij lesgeeft komt van redelijk ver, dus degene die zij traint hebben meestal een eigen paard en wonen ook te ver......
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-11 09:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 110 [ 2745 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 110  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen