Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 107 van de 110 [ 2745 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Help, waar vind ik toch een bijrijder, Western ervaren

 
Profiel   

cissy schreef
Kijk eens naar de post boven jou! ;)


Jaa ze heeft ook al een privéberichtje ontvangen. Maar wellicht is er nog meer animo ^^
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 17:36 



 
Profiel   

fique schreef
Op zoek naar iemand die op m'n zus d'r paard wil rijden. Zaanstreek.


Net besloten dat m'n man het gaat proberen. Dus we wachten ff met verder zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-20 19:24 



 
Profiel   

[ img ]
Foto, lesje bij Wendy


Ik meld me hier ook maar eens als potentiële bijrijder. Sinds kort helaas paardloos en wil geen ander paard meer aanschaffen.

Rij al onafgebroken pony/paard sinds mn jeugd en heb 3 eigen paarden na elkaar gehad, de laatste 24jr in bezit gehad.
Altijd in halfpension gestaan dus alle werkzaamheden zijn me bekend.

Sinds 1994 overgestapt naar western dus daar ook ervaring genoeg.
Ik ben alleen geen licht poppetje dus pas niet overal op.
Ben geen onzekere ruiter, zeer ervaren buitenrijder ook in stadsomgeving, hoog verantwoordelijkheids gevoel, kom afspraken na.

Dagen en bijdrage in overleg afhankelijk van situatie.
Omgeving Vianen Utr, straal van 25 km.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-20 19:43 



 
Profiel   

Mijn man en ik zijn toch weer opzoek naar een verzrgster voor 1 max 2 dagen per week!

Wij moeten niet maar zoeken het eerderl om meer tijd thuis met onze dochter te hebben!

We staan in Katwijk aan zee op ong 50 meter van het strand, we hebben een binnenbak (niet te groot) en een buitenbak 20x60

Wij zoeken iemand die al western rijd want ik mijn knul wel uitbrengen op de wedstrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 00:07 



 
Profiel   

Pintopini ik heb je een bericht gestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 10:22 



 
Profiel   

Ik zoek omgeving Zevenaar een bijrijd- of leasepaard. Ik heb 13 jaar ervaring (o.a veel met groene/jonge paarden) en ben instructrice geweest. Ik ben gek op buitenritten maken en werk het liefst vriendelijk maar wel consquent. Ik heb nog geen advertentie maar stuur voor meer info gerust een berichtje! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 18:27 



 
Profiel   

En ook ik zoek iemand. Zie mijn advertentie. Waddinxveen - Zuid Holland.

https://www.bokt.nl/markt/ad/507041/gez ... addinxveen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 22:29 



 
Profiel   

Vanaf februari zoek ik ook weer een verzorgster voor mijn 11 jarige half paint.

Hij staat gestald op een doe het zelf stal in Ter Aar (zuid-Holland). Voeren en mesten horen dus bij de vaste klussen. Verder is het vrij om te doen wat je wilt. Wandelen, los werken, longeren, dubbele lijnen of rijden (als de klik er is).

Voor 1 of 2 dagen in de week. Dagen in overleg.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 18:47 



 
Profiel   

Hee, daar is Red! Sorry dat ik je verzorger inpik Marg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 09:11 



 
Profiel   

Ik bied mij aan als western bijrijder omgeving Kaatsheuvel. Ik heb ervaring met western lessen, maar dit is wel weer eventjes geleden. Ik hoor het graag of ik iemand hiermee kan helpen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 14:41 



 
Profiel   

Ik zoek een bijrijder in Oene, Epe, Emst, Heerde met affiniteit voor de fokkerij en die het ook leuk vind te helpen met de veulens, ik heb een braaf goed gereden dressuurpaard die ook wat extra aandacht (onder het zadel) kan gebruiken.

Bij een klik ook eventueel de mogelijkheid om een eigen paard bij mij te stallen (of veulen of pensioenpaard)

Rijbak is aanwezig

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 15:51 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
Ik zoek een bijrijder in Oene, Epe, Emst, Heerde met affiniteit voor de fokkerij en die het ook leuk vind te helpen met de veulens, ik heb een braaf goed gereden dressuurpaard die ook wat extra aandacht (onder het zadel) kan gebruiken.

Bij een klik ook eventueel de mogelijkheid om een eigen paard bij mij te stallen (of veulen of pensioenpaard)

Rijbak is aanwezig


Word die western gereden?
Het is weg gevallen in de titel, maar dit is een western topic

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 16:32 



 
Profiel   

Ow dat was me niet duidelijk, excuses

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 18:14 



 
Profiel   

Ik heb via een Mod de titel aan laten passen, zodat het weer duidelijk een western topic is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-21 20:18 



 
Profiel   

Waarschijnlijk een long stretch, maar we proberen het toch maar.
I
k ben op zoek naar een bijrijdpaardje in omgeving Breda, zie advertientie:
https://www.bokt.nl/markt/ad/509337/bij ... -omg-breda

Ik heb dus nog geen echte ervaring met western rijden, maar mijn voorkeur gaat er dus wel naar uit omdat het me heel erg aanspreekt en ik het graag wil leren.
Ik snap dat de meeste mensen graag iemand willen met western ervaring, maar je weet maar nooit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-21 18:21 



 
Profiel   

Helaas is mijn bijrijdpaard met pensioen (atrose, niet zuiver lopen) dus ik moet op zoek naar wat anders. Ik hoef niet perse 2x in de week te rijden, om de week les zou al fijn zijn. Maar ik zou ook wel lekker buiten willen rijden. Al is dat maar 1x per week ofzo.

Ik wil best een kleine bijdrage betalen maar kan ook veel foto's maken van je paard. Combi van beide is ook mogelijk.

Omgeving Achterveld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 07:41 



 
Profiel   

cissy schreef
[ [url=m/9NFURw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto, lesje bij Wendy


Ik meld me hier ook maar eens als potentiële bijrijder. Sinds kort helaas paardloos en wil geen ander paard meer aanschaffen.

Rij al onafgebroken pony/paard sinds mn jeugd en heb 3 eigen paarden na elkaar gehad, de laatste 24jr in bezit gehad.
Altijd in halfpension gestaan dus alle werkzaamheden zijn me bekend.

Sinds 1994 overgestapt naar western dus daar ook ervaring genoeg.
Ik ben alleen geen licht poppetje dus pas niet overal op.
Ben geen onzekere ruiter, zeer ervaren buitenrijder ook in stadsomgeving, hoog verantwoordelijkheids gevoel, kom afspraken na.

Dagen en bijdrage in overleg afhankelijk van situatie.
Omgeving Vianen Utr, straal van 25 km.

[ [url=m/Kdf6bQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hgmFLI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik waag weer een poging, ik dacht een leuk paard gevonden te hebben maar gek genoeg had ik teveel ervaring. De eigenaresse dacht dat ze daar gefrustreerd van zou worden omdat ik haar paard dan beter zou kunnen rijden dan zij.
Tja, het is maar wat je wilt.

Dus nieuwe poging nieuwe kansen! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 23:34 



 
Profiel   

Okay...:+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 05:45 



 
Profiel   

cissy schreef
Ik waag weer een poging, ik dacht een leuk paard gevonden te hebben maar gek genoeg had ik teveel ervaring. De eigenaresse dacht dat ze daar gefrustreerd van zou worden omdat ik haar paard dan beter zou kunnen rijden dan zij.
Tja, het is maar wat je wilt.

Dus nieuwe poging nieuwe kansen! :')

Oke... bijzonder... ik zou juist heel blij ervan worden. Ik heb nu een bijrijdster die zelf heel weinig ervaring met paarden an sich heeft, laat staan western. Manegeruiter. Gelukkig is ze leergierig en wil ze les nemen (kleine voorwaarde natuurlijk) en spreekt het westernrijden haar wel aan, maar zelfstandig opzadelen, was zelfs al een dingetje. Stapje voor stapje... ben gewoon al blij als iemand enthousiast is en haar afspraken nakomt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 10:37 



 
Profiel   

Proest Cissy, dat is ook apart. Ik zou er juist blij mee zijn wanneer iemand me zou willen helpen, vooral wanneer ze iets meer durven, lol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 10:58 



 
Profiel   

Nou dat! Ik ben een zekere ruiter en ga ook gerust een rondje naar buiten. Zijn ze stout dan ben ik daar niet bang van. Ik hou alleen niet van steigeren of vuil bokken.
Verder vind ik karakterpaarden juist leuk en de brave vaak niet, geen uitdaging :D
Maar ben dan ook een cutting gefokte rete slimme alfa vosmerrie gewend ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 19:39 



 

Ik weet nog die ene keer dat ik op Miss zat.. ik kreeg niks voor elkaar :)) Ook alweer 9 jaar geleden. :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 10:19 



 
Profiel   

Haha! Topknol was het! Helaas leeft ze niet meer :n Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 11:11 



 
Profiel   

:(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 11:19 



 

cissy schreef
Haha! Topknol was het! Helaas leeft ze niet meer :n Y;(


Y;( Y;(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 14:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 107 van de 110 [ 2745 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen