Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 106 van de 110 [ 2745 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Help, waar vind ik toch een bijrijder, Western ervaren

 
Profiel   

Weliswaar geen Quater, maar wel een Haflinger x Tinker merrie die net onder het zadel is, geweldige en gewillige merrie om te rijden tot nu toe.

Moet nog leren en is nog jong dus enige ervaring wel gewenst.

Nistelrode (NB)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 19:58 



 
Profiel   

Stilaan ook weer op zoek naar een western beleerd paard in een straal van +/- 20 km vanuit Naaldwijk voor 1 a 2x p.w.

Heb hiervoor +/- 4 jaar 2 verzorgpaarden gehad, beide western in allround disciplines. Ook af en toe een wedstrijdje gereden - vond ik leuk maar hoeft niet per sé. Als er af en toe een buitenrit mogelijk is, helemaal goud maar is zeker geen eis.

Ik neem graag consequent lessen, ik hou namelijk onwijs van het trainen en samen groeien aspect. Vind een kleine bijdrage daarnaast ook niet gek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 09:45 



 
Profiel   

x_spekkie_x schreef
Na drie jaar een fantastisch western bijrijdpaard te hebben gereden, ben ik nu op zoek naar een nieuw bijrijdpaard :)

Ik ben op zoek naar een western bijrijdpaard voor 1 of 2 keer per week (doordeweeks) op maximaal 30 autominuten van Amersfoort. Ik ben een echte bosruiter en maak graag buitenritten.
Ik rij al sinds ik klein ben, maar ben geen wedstrijdruiter. Ik heb op maneges gereden en bijrijdpaarden gehad, het gaat mij om plezier hebben met je paard en voor mij is dat lekker de natuur in. Ik heb in totaal twee jaar westernles gekregen en heb de laatste drie jaar een western verzorgpaard gehad.
Ik zoek een paardje waar ik lekker mee naar buiten mag en/of incidenteel les mee kan nemen. Daarnaast kan ik ook alle voorkomende klusjes doen die bij de verzorging horen. Ik ben betrouwbaar, kom door weer en wind en kom mijn afspraken na (dat kan de eigenaar van mijn vorige bijrijdpaard bevestigen ;)). Ik ben bereid om eventueel een kleine bijdrage te betalen.
Handig om rekening mee te houden: ik ben 1.85m (zie profiel voor foto's) dus mocht je een kleine of lichte ruiter zoeken, dan zijn we geen match :+
Als je nu denkt, hé, zij past leuk bij mijn paard, stuur dan vooral een PB om een keer kennis te maken! :j

Ik zoek helaas nog steeds. Wel bij twee paardjes wezen kijken in de tussentijd, maar helaas geen match. Dus mocht iemand nog iets weten in de regio dan hou ik me aanbevolen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 07:49 



 
Profiel   

x_spekkie_x schreef
x_spekkie_x schreef
Na drie jaar een fantastisch western bijrijdpaard te hebben gereden, ben ik nu op zoek naar een nieuw bijrijdpaard :)

Ik ben op zoek naar een western bijrijdpaard voor 1 of 2 keer per week (doordeweeks) op maximaal 30 autominuten van Amersfoort. Ik ben een echte bosruiter en maak graag buitenritten.
Ik rij al sinds ik klein ben, maar ben geen wedstrijdruiter. Ik heb op maneges gereden en bijrijdpaarden gehad, het gaat mij om plezier hebben met je paard en voor mij is dat lekker de natuur in. Ik heb in totaal twee jaar westernles gekregen en heb de laatste drie jaar een western verzorgpaard gehad.
Ik zoek een paardje waar ik lekker mee naar buiten mag en/of incidenteel les mee kan nemen. Daarnaast kan ik ook alle voorkomende klusjes doen die bij de verzorging horen. Ik ben betrouwbaar, kom door weer en wind en kom mijn afspraken na (dat kan de eigenaar van mijn vorige bijrijdpaard bevestigen ;)). Ik ben bereid om eventueel een kleine bijdrage te betalen.
Handig om rekening mee te houden: ik ben 1.85m (zie profiel voor foto's) dus mocht je een kleine of lichte ruiter zoeken, dan zijn we geen match :+
Als je nu denkt, hé, zij past leuk bij mijn paard, stuur dan vooral een PB om een keer kennis te maken! :j

Ik zoek helaas nog steeds. Wel bij twee paardjes wezen kijken in de tussentijd, maar helaas geen match. Dus mocht iemand nog iets weten in de regio dan hou ik me aanbevolen :)


Ik denk dat photobucket het niet doet, je foto´s zijn niet goed te zien op je profiel

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 14:28 



 
Profiel   

Naast de boktmarkt plaats ik mijn advertentie ook nog even hier, in de hoop een leuk western gereden bijrijdpaard te vinden (of wellicht Engels, maar mijn voorkeur gaat momenteel uit naar de western omdat ik daar graag in wil groeien).

https://www.bokt.nl/markt/ad/495621/gez ... jrijdpaard

Na 20 jaar Engels, rij ik nu zo'n klein jaartje western. Ik ben net terug van 2 maanden Canada, waar ik meegedraaid heb op een ranch en daar veel western mogen rijden. Momenteel volg ik priveles bij DMI sporthorses en ik zou het onwijs fijn vinden om meer western te kunnen rijden.

Ik zoek iets in een straal van 30 auto kilometers om Den Haag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 08:32 



 
Profiel   

Ik ben voorzien eindelijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 16:16 



 
Profiel   

Vertel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 19:17 



 
Profiel   

Quarter x haflinger merrie op slechts 15 min afstand :D begin vooral veel grondwerk, daarna zal uiteindelijk rijden ook een mogelijkheid zijn.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 20:41 



 
Profiel   

Knap ding! Veel plezier ermee!
We zullen vast wel meer foto's gaan zien. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 21:36 



 
Profiel   

Gezocht!! Leuk paard om te mogen rijden.

Ik ga het nog eens proberen omdat het ontzettend blijft kriebelen! :D
Ik ben op zoek naar een leuk paard om te mogen rijden in omgeving Sterksel (ik beschik over een auto).

Ben, of ken je iemand die wat hulp kan gebruiken op stal/met paard, stuur me een pb! Dan kan ik wat meer over mezelf vertellen.
:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 21:15 



 
Profiel   

Ik zoek een 18+ "iemand" (man/vrouw) voor n niet al te makkelijke Paintdame. Eerst grondwerk cq longeren n met n klik eventueel rijden. Ik rijd haar vaak n zoek iemand voor een keer in de week. Plaats, Utrecht (bij de Uithof), niet te zwaar n zeker niet n te groot iemand (ze is 1.50).

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 15:31 



 
Profiel   

*schopt topic omhoog*

Ben toch ook langzaam maar weer op zoek naar die ene naald in die hele grote hooiberg. :=
Zie onderschrift.

Eventueel Engels gereden mag ook maar dan wil ik buiten kunnen en mogen rijden. Ik wil niet meer op de Engelse manier echt rijden.

https://www.bokt.nl/markt/ad/497744/wes ... ld-gezocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-20 18:43 



 
Profiel   

Heel veel succes Marlies!

Vandaag zijn we mijn nieuwe verzorgpaardje gaan halen, Donna is helaas verkocht maar dit paardje is ook erg leuk :D een tinker

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-20 22:12 



 
Profiel   

Jammer dat je zo ver weg woont Marlies ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-20 22:21 



 
Profiel   

Renee, is die leuke verkocht?? Wat jammer!

Maar hoezo halen? En foto?

Denise, omdat ik hier goedkoop woon. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-20 22:31 



 
Profiel   

Ik zoek ook die ene naald.... maar dan een bijrijder. Omgeving Ter Aar Zuid-Holland. Niet bereikbaar met openbaar vervoer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 21:19 



 
Profiel   

Ook hier schopje, wil wat actiever op zoek en heb ook een adv op boktmarkt aangemaakt :D

https://www.bokt.nl/markt/ad/497824/wes ... ag-gezocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 11:51 



 
Profiel   

Ik moet mij helaas weer melden hier door omstandigheden...

Ik denk alleen niet dat ik snel iets zal kunnen vinden helaas, is lastig in deze omgeving (Den Haag) en wil wel mogelijkheid hebben om buiten te rijden en te wandelen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-20 17:14 



 
Profiel   

Zijn er nog mensen opzoek naar western bijrijpaarden in Limburg?
Ik ken op dit moment een aantal eigenaren die een betrouwbare bijrijder zoeken.
In alle gevallen op zoek naar iemand die zelfstandig kan rijden.

Omgeving Roermond, omgeving Sittard en omgeving Beek.

Stuur me even een PB mocht je in die omgeving een leuk bijrijdpaard zoeken.
Ik geef in deze omgeving veel westernles en kom op die manier regelmatig eigenaren tegen die een bijrijder zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 10:44 



 
Profiel   

Ik ben momenteel ook zoekende naar een bijrijdpaardje omgeving Hernen/wijchen/Nijmegen! Ik hoop hierdoor misschien iets leuks te vinden :D
Had ook een advertentie gemaakt;

https://www.bokt.nl/markt/ad/501074/bij ... nenwijchen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-20 21:08 



 

In omgeving Someren/Maarheeze weet ik eventueel ook nog iets voor de liefhebber (gevorderde ruiter wel gewenst!), voor meer info mag je mij altijd een pb sturen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-20 21:58 



 
Profiel   

Hoi hallo!

Zijn er toevallig nog mensen in de buurt van Almelo (Twente) opzoek naar een Western bijrijder? Het is zo lastig om iets te vinden aan deze kant van het land.
Ik ben 27jaar, in bezit van een auto, dus het mag gerust buiten Almelo aangeboden worden.
Wat ik vooral zoek, is een paardenvriendje waar ik lekker meevan de natuur mag gaan genieten, dit afwisselend met bakwerk,want dat is ook belangrijk om te doen.
Uiteraard snap ik dat dit de eerste weken niet kan/mag, eerst een band en vertrouwen opbouwen vind ik ook belangrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 10:06 



 
Profiel   

Op zoek naar iemand die op m'n zus d'r paard wil rijden. Zaanstreek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 11:11 



 
Profiel   

Rondom Amsterdam ben ik al lange tijd opzoek naar een leuk paardje om bij te rijden. Nu probeer ik het hier eens aangezien de westernkant moeilijk te bereiken is. Wellicht heb ik hier geluk, een pbtje krijg ik altijd binnen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 10:49 



 
Profiel   

Kijk eens naar de post boven jou! ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 12:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 106 van de 110 [ 2745 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen