Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 593 van de 594 [ 14834 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 590, 591, 592, 593, 594  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Startende westernruiters?

 
Profiel   

Bellatrix schreef
Roze??? :oo

Het is paars. :=


Hm mag ook :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 20:21 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Nieuw beschermers voor Special gekocht. :D
[ [url=m/bkvd0R.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jaaaa ik hou van paars.ben nu eerst mijn turquoise set bij elkaar aan het sparen en daarna wil ik nog een paarse set. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 22:06 



 
Profiel   

Paars staat goed!!!

Ik <3 van turquoise :D

[ img ]
[ img ]

1 van mn 2 showsets <3

Foto's van n workshop bij Arnd Bronkhorst in 2016, toen dus met nog n kleine Gentle :)

Hier begonnen om Jill rustigaan wat op te pakken.... n nog in het begin stadium om haar te laten wennen aan het apart zijn van Frosty, Jill vind t niet tof maar Frosty geeft dr totaal niets om dat mama weg is die blijft super rustig in de box achter. Echt, dat veulen is me toch n aparte hoor.... ruim 6 weken oud maar dat zou je niet zeggen want ze gedraagt zich bijna als n volwassen paard alleen dan in n mini uitvoering .

Even wat foto's van vandaag <3

[ img ]

Slidingstop zit er al op :)
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 22:55 



 
Profiel   

Schitterend veulen vind ik dat die Frosty, heel veel uitstraling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 23:06 



 
Profiel   

Ook een klein bonkje he <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 23:19 



 
Profiel   

Hobbyhorse schreef
Schitterend veulen vind ik dat die Frosty, heel veel uitstraling.


Ook heel veel karakter hoor :D

Maar kan haar al niet meer missen en ben heel blij met dr.... overigens ook heel blij dat ze niet mijn 1e veulen is want dan denk ik niet dat ik ooit nog eens n veulen gedokt had, ze is echt n aparte ;)


xLaraaj schreef
Ook een klein bonkje he <3

Gelukkig wel, daar hadden we ook op gegokt ;) en ze is zeer goed gelukt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 23:40 



 
Profiel   

Gaaf veulen! En omg jouw outfit, prachtig! <3 hou van turquoise!

@bellatrix: flitsend kleurtje! Nice!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 23:58 



 
Profiel   

Mooi kleurtje Bellatrix!


Ik kan nou wel zeggen dat ik zo goed als compleet ben met de westernspullen.. Paardje heeft een zadel, pad en hoofdstel. En ik dacht, die boots voor mezelf komen wel later!
Komt gister de staleigenaresse (heeft een webshop in tweedehands westernspullen) met dat er leuke boots zijn binnengekomen, precies in mijn maat....<<)

En nu zijn ze van mij :o

http://i65.tinypic.com/2uh7p10.jpg

(bokt upload doet het blijkbaar nu niet bij mij, dus even foto in linkje)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 09:29 



 
Profiel   

Gaaf! Kun je helemaal in stijl verder 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 10:12 



 
Profiel   

Wat een prachtig veulen is Jill <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 10:17 



 
Profiel   

Pieneappel schreef
Mooi kleurtje Bellatrix!


Ik kan nou wel zeggen dat ik zo goed als compleet ben met de westernspullen.. Paardje heeft een zadel, pad en hoofdstel. En ik dacht, die boots voor mezelf komen wel later!
Komt gister de staleigenaresse (heeft een webshop in tweedehands westernspullen) met dat er leuke boots zijn binnengekomen, precies in mijn maat....<<)

En nu zijn ze van mij :o

http://i65.tinypic.com/2uh7p10.jpg

(bokt upload doet het blijkbaar nu niet bij mij, dus even foto in linkje)


Zo dacht ik ook en toen zag ik op pinterest echt zoooooveel leuke setjes. En dan vooral peesbeschermers enzo. Dus nu wil ik ze allemaal wel alleen laat mijn portemonee dat nog even niet toe :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 11:51 



 
Profiel   

xXutopiaXx schreef
Wat een prachtig veulen is Jill <3


Jill is geen veulen meer ;)
Frosty wel, Gentle is ondertussen ook n grote man geworden (1.53m and counting :D)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 14:24 



 
Profiel   

Ah hahaha verkeerd gelezen :') Jill is de knappe mama :D

Opnieuw...

Wat een prachtig veulen is Frosty <3

:')
Maar het is wel echt een knap ding.. en flink karakter ook denk 'k.. wijs koppie heeft ze :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 14:35 



 
Profiel   

Eigenlijk valt t best mee, het is wel n karaktertje maar daar hou ik wel van ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 15:48 



 
Profiel   

Vanochtend een fijne les en 's middags heerlijk met Pepper gereden <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 00:22 



 
Profiel   

Lekker!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 08:40 



 
Profiel   

Trainen jullie door met deze hitte? Vandaag was het prima te doen maar het weekend wordt weer heet...

Special staat deze week stil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 19:19 



 
Profiel   

Ik heb deze week alleen gisteravond en vanochtend gereden. Misschien zondagavond weer. Verder doe ik ook niks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 19:39 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Trainen jullie door met deze hitte? Vandaag was het prima te doen maar het weekend wordt weer heet...

Special staat deze week stil.


Ik had gehoopt dat de avonden of ochtenden koel waren maar ook veel te heet. Dus heb lekker gewassen en verder niks. Vandaag weer gereden en morgenochtend en dan het weekend weer rust waarschijnlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 20:26 



 
Profiel   

Ik had vrijdagavond en gisterochtend les en daartussen niet gereden vanwege de warmte.

De lessen gaan super goed! Mijn pony pakt het allemaal best wel snel op en we gaan met sprongetjes vooruit :D als huiswerk meegekregen om de jog in een constanter tempo te krijgen en heb de wending(?) geleerd
Aan mijn zit moet ik echt steeds aan werken, ik kan gewoon merken als ik naar voren zit dat mijn pony ook harder gaat lopen, dan hoef ik eigenlijk alleen mijn houding te corrigeren door wat terug te zitten en ze komt dan terug in tempo.. wel handig steeds zo’n reminder haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 23:16 



 
Profiel   

Fijn dat het goed gaat Pieneappel! Tja die zit blijft een dingetje, ben zelf nogal relaxt dus zit soms ook lekker zoutzakkerig :+ wanneer er tempo gemaakt moet worden moet ik voor mijn gevoel juist extreem naar voren haha

Mijn vriend heeft vandaag wat foto's gemaakt, eerste keer met mijn camera dus valt me niks af dat er een paar best leuke tussen zaten! Kwam er nu ook achter dat ik me een partij gekke bekken trek tijdens het rijden :') gelukkig kan ik er om lachen hahaha

Knapste merrie <3
[ img ]

Dit is blijkbaar mijn focus hoofd
[ img ]

En hier deed ik even een dutje
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 22:01 



 
Profiel   

Iedereen druk bezig?! :D

Heb gister heerlijk met Jay gerommeld, sinds héél lang weer even lekker de tijd voor 'm genomen.. gaat hier nogal hectisch de laatste tijd.. gezeik met de boer, alle paarden/spullen verhuizen, nu omaatje in het ziekenhuis.. dus gisteravond lekker even tut-tijd :') :+:

[ img ]

Lekker zonder zadel gereden.. :+: Was voor het eerst op hem, en geloof niet dat iemand anders het voor mij ook al eens had geprobeerd :') Maar na een flinke tijd niet gereden te hebben, kon ik er zo opspringen (handig, zo'n ponymaatje 8-) ) en wegrijden.. alleen galop vond hij wel heel raar met zo'n wiebelig ding op z'n rug _O- Ik dacht, dit wordt of een spurt naar voren, of hij valt gelijk weer terug.. gelukkig koos hij de laatste haha <3

[ img ]

En na het rijden lekker z'n manen en staart gewassen en z'n manen weer opnieuw ingevlochten.. <3 Wat een werk.. maar het werkt zo relaxend als je er zo ff mee bezig bent :+:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 11:33 



 
Profiel   

En gister weer lekker gereden met Jay <3 :+: Nu met zadel... m'n billen zijn zonder zadel rijden duidelijk niet meer gewend _O-
En de pup meegenomen <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Vriendlief mocht even poseren haha

[ img ]

Brego weet 't nog niet zo goed... vindt het wel leuk, maar ook erg spannend :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 14:42 



 
Profiel   

Dat ziet er fijn uit zeg! Hij is knap! <3

Toffe foto van je vriend op Jay!! Lieve pup ook! :+:

Ik ga zaterdag eindelijk weer rijden...bij de Silver Ranch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 18:04 



 
Profiel   

Wauwie jay is zo gaaf <3 Bergo is zo schattig, so fluffy

Veel plezier Bellatrix


Floor en ik pakken de draad ook weer langzaam op, twee keer gereden en gisteren gelongeerd. Maar nu hebben we een nieuw opstakel in de bak.. een spiegel.. En laat ze er nu niet bang voor zijn maar juist de hele tijd erin wil staren :') elke keer als we erop af rijden trekt ze er helemaal naar toe hahha!
[ img ]
En nog een mooie hollands plaatje van gisteren in de wei na het longeren
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 19:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 593 van de 594 [ 14834 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 590, 591, 592, 593, 594  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen