Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 36 [ 880 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kerstsale Arthur's westernstore

 
Profiel   

Hoi lieve bokkers :D

Wie gaat dit jaar ook naar Arthurs? ik kon nog geen topic vinden voor dit jaar, als die er al wel is dan sorry!

Het lijkt me leuk om dit topic te gebruiken voor wenslijstjes, meetingen, vervoer zoeken, aankopen showen enz.

Zelf ga ik vanuit Delft, maar heb nog geen vervoer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 08:19 



 
Profiel   

Ik wil ook gaan, maar ik weet nog niet welke dag.
Zie je kans om met de trein naar Dordrecht te komen? Dan wil ik je daar wel oppikken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 08:20 



 
Profiel   

Dordrecht is wel te doen voor mij! :) Ik kan 29, 30 en 31 december. 27 en 28 helaas niet. Weet niet of je dan ook kan?

Wat een leuke haflinger heb je trouwens! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 08:28 



 
Profiel   

JEEJ leuk!! Iets waar ik het hele jaar naar uitkijk! Ik ga samen met vriendin vanuit voorhout. We gaan op zondag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 08:34 



 
Profiel   

Ik kan de 28e en de 30e. 30e dan maar afspreken? :D

En dank je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 08:37 



 
Profiel   

Ik ga op zondag! Het is wel een hele reis, maar volgens mij de moeite wel waard. Ik ben er nog niet eerder geweest.

Mijn wenslijst is best groot, ben begin dit jaar begonnen met western rijden en eigenlijk vanaf toen al een beetje aan het sparen voor dit :') (wij hebben hier geen westernwinkel in de buurt).

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 08:40 



 
Profiel   

Ik ben ook nog nooit geweest. Wel in de winkel, maar niet met de sale. Ik heb ook nog wel een verlanglijstje inderdaad :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 08:43 



 
Profiel   

Wij gaan ook weer op zondag :j

Het is er waarschijnlijk weer stervensdruk.. maar ergens vind ik dat ook wel weer wat hebben. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 09:07 



 
Profiel   

Ik ga als het goed is ook op zondag, de rest moet ik gewoon werken.
Ga met een andere bokker vanuit Achterveld/Amersfoort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 09:11 



 
Profiel   

Ik denk dat je op zondag moet vechten om binnen te komen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 09:16 



 
Profiel   

Ik ga ieder jaar, meestal zonder lijstje, maar dit jaar wil ik een mooi showhalstertje voor Tika proberen te scoren :P

Nog geen idee trouwens voor de dag, maar ik ga meestal doordeweeks als het wat rustiger is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 09:20 



 
Profiel   

Ik ben blij dat ik niet op zondag hoef geloof ik :=

Ik wil kijken voor nieuwe laarzen. Liefst 2 paar (1 voor wedstrijden en 1 om thuis te banjeren :)) ). En misschien nog wel een mooi trainingshoofdstel. En als de pads leuk geprijsd zijn.... En.... En... :+
Verlanglijst wordt steeds langer :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 09:26 



 
Profiel   

Doordeweeks is helaas geen optie voor mij :( ik werk gewoon fulltime :') anders had ik inderdaad ook voor doordeweeks gekozen :')

Geen concrete planning, misschien een nieuw trainingshoofdstel. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 09:42 



 
Profiel   

Geen vrij tussen kerst en oudennieuw?
Ik ben volgens mij mijn hele leven wel vrij geweest in die periode, waar ik ook werkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 10:01 



 
Profiel   

Ik moest voorheen ook altijd werken tussen kerst en oud en nieuw. Mensen met kinderen hadden vaak vrij, mensen zonder kinderen waren vaak de sjaak :+
Dit jaar een nieuwe baan in het onderwijs. Dus ik heb voor het eerst sinds jaren de luxe van kerstvakantie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 10:10 



 
Profiel   

Amanda schreef
Ik moest voorheen ook altijd werken tussen kerst en oud en nieuw. Mensen met kinderen hadden vaak vrij, mensen zonder kinderen waren vaak de sjaak :+
:D


Dit dus :Y)

Wij zijn gewoon open tussen kerst en oud&nieuw. Wij waren dit jaar zelfs 'gewoon' open op 5 mei (wat eens in de 5 jaar een vrije dag zou zijn). De mensen met kinderen hebben over het algemeen vrij genomen tussen kerst en oud&nieuw maar dat is gewoon van hun eigen vrije dagen. Plus heb je dus als je kinderen hebt voorrang. {:)

Ach het is er druk, vorig jaar met de hevige sneeuw ook de eerste dag geweest. Maar dat neem je voor lief, het is best gezellig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 10:15 



 
Profiel   

Ja zo ging het bij ons ook inderdaad. Wel gewoon eigen vrije dagen, mensen met kinderen gingen voor. Aangezien ik de enige op de afdeling zonder (klein)kinderen was....
Nu na 15 jaar voor het eerst weer vrij in de kerstvakantie. Het is gewoon raar! :D
Maar wel lekker om niet op zondag naar de sale te hoeven :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 10:17 



 
Profiel   

Lijkt me wel lekker hoor Amanda! Als mijn vakantiedagen nog niet op waren gegaan aan mijn vakantie naar Japan had ik wss ook wel geprobeerd om vrij te krijgen. Is best relaxed eigenlijk. Maarja, volgend jaar zijn er dan al 4 mensen op mijn afdeling waarschijnlijk vrij dus die kans is klein :=

Hmm trainingshoofdstel +teugels, halster.. misschien nog wat cowboy magic.. en verder zie ik meestal daar ineens dingen die ik totaal niet nodig heb maar wel wil :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 10:23 



 
Profiel   

Ja, dat laatste... :=
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik geld pin en meeneem en mijn pinpas thuis laat.
Of misschien wel meeneem, maar mezelf streng verbied om deze te gebruiken _O-

Kan iemand een idee geven wat er aan leuke aanbiedingen kunnen zijn? Wat zijn bijvoorbeeld tijdens de sale prijzen van simpele trainingshoofdstellen? Verschilt dat veel met normaal?
En pads en laarzen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 10:24 



 
Profiel   

Er ligt elk jaar hetzelfde, dus lees de oude items eens door ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 10:27 



 
Profiel   

Ik wil alleen profiteren van de 2+1 gratis actie van de verzorgingsproducten.
Ga dus iemand dat laten meebrengen want anders kom ik garantie met veel meer thuis en ik heb al zoveel té veel. :+


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 11:27 



 
Profiel   

Is het zo druk op zondag dat je je kont niet kan keren? :')
Hoe laat begint het eigenlijk? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 11:29 



 
Profiel   

Mwah je loopt wel redelijk schuifel-schuifel. De winkel staat behoorlijk vol, s'ochtends vroeg ook al omdat de mensen snel het eerste willen pakken wat er is :') Ik zou in ieder geval je hele dikke jas in de auto laten want je krijg het warm genoeg in de winkel met iedereen hahahaha.
Tuurlijk loop je lekkerder als het rustig is, maar het is nou ook weer geen graaigedoe dat het niet te doen is :')

Het is van 10:00 tot 18:00

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 11:31 



 
Profiel   

DD: dat had ik al gedaan, maar bij veel dingen stond geen prijs. Heb wel een paar leuke koopjes gezien :D
Ik werd vooral heel hebberig van de foto's :+

Kirrr :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 11:44 



 
Profiel   

Vooral bij de kassa sta je in de rij als het druk is, de rest valt wel mee, zeker als je het kent daar.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 11:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 36 [ 880 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen