Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 33 van de 36 [ 880 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kerstsale Arthur's westernstore

 
Profiel   

Knap pak hoor , zo’n mooi paard zowiezo.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 23:52 



 
Profiel   

Ik zou eigenlijk zaterdag pas gaan, maar uiteindelijk toch nog vanmorgen even geweest. Echt een hoop mooie spullen gezien weer en het was heerlijk rustig in de winkel.

Uiteindelijk hier mee thuis gekomen;

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 00:02 



 
Profiel   

ElCamino schreef
In haar nieuwe pak[ [url=m/qP9Zou.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ze is echt heel leuk!


maaaikkee schreef
Ik zou eigenlijk zaterdag pas gaan, maar uiteindelijk toch nog vanmorgen even geweest. Echt een hoop mooie spullen gezien weer en het was heerlijk rustig in de winkel.

Uiteindelijk hier mee thuis gekomen;

[ [url=m/nQQN5t.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo, we hebben dezelfde lievelingskleur geloof ik. Hele gave pad!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 00:44 



 
Profiel   

Arthur zal nu ook dicht moeten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 05:41 



 
Profiel   

Heel veel spijt dat wij niet vroeger een datum geprikt hadden. Gingen pas volgende week woensdag, kwam gewoon het beste uit gezien werk. Zal de eerste keer zijn in veel jaren dat ik er niet naartoe ga... wilde ook heel graag kijken voor een zadel maar zal voor een volgende keer zijn vrees ik. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 07:17 



 
Profiel   

Kirrr schreef
Heel veel spijt dat wij niet vroeger een datum geprikt hadden. Gingen pas volgende week woensdag, kwam gewoon het beste uit gezien werk. Zal de eerste keer zijn in veel jaren dat ik er niet naartoe ga... wilde ook heel graag kijken voor een zadel maar zal voor een volgende keer zijn vrees ik. :(


Hier idem dito helaas...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 08:45 



 
Profiel   

Ik vind het echt jammer voor de vele mensen die nu niet kunnen gaan, het was ook echt goed geregeld.
Misschien doet Arthur op verzoek wel een Valentine’s sale of zoiets na de lockdown?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 09:12 



 
Profiel   

Het was perfect geregeld!!!!! hartstikke rustig, iedereen afstand en alles gemoedelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 09:44 



 
Profiel   

Ze hebben een uitgebreid bericht geplaatst op fb. Zoals ik begrijp zijn ze nog volop aanwezig om mensen te kunnen laten bestellen. Incl met beeld om mensen te laten kijken, kiezen etc. Het is anders, maar als je echt wat nodig had, misschien toch een optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 10:52 



 
Profiel   

Gaat ook super!!! ik wilde toch nog een neusriem in dezelfde kleur als het hoofdstel. Ik heb een mailtje gestuurd met foto's. Kreeg direct antwoord of ik even de foto via de app wilde sturen, daarna is Arthur de shop ingegaan en heeft gekeken of het lukte.
Vervolgens sturen ze het op. Perfect geregeld!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 11:30 



 
Profiel   

Ik zou gisteren gegaan zijn, helaas dus net alles dicht.
Jammer maar ik vind het vervelender voor de store. Toch al die organisatie gedaan en dan nu toch dicht moeten.

Hij zal alles toch maar moeten kunnen opslaan ergens voor de volgende keer. Terugsturen wordt m niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 12:10 



 
Profiel   

maaaikkee schreef
Ik zou eigenlijk zaterdag pas gaan, maar uiteindelijk toch nog vanmorgen even geweest. Echt een hoop mooie spullen gezien weer en het was heerlijk rustig in de winkel.

Uiteindelijk hier mee thuis gekomen;

[ [url=m/nQQN5t.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gave pad echt een mooie kleur blauw! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 17:54 



 
Profiel   

Ik had een vraag over de zadelpasservice en omdat mijn bezoek nu ook niet doorging heb ik ze gewoon gebeld. Ze denken er over om gewoon in januari de sale door te zetten. Helaas kan ik dan niet zoals het nu lijkt, maar ze gaan dan nog wel wat doen dus.

Ik hoop ook ooit nog eens westernlaarzen te vinden voor een schappelijke prijs. Ariat is me echt veel te duur als het om normale prijzen gaat. Dus ik moet het echt van een aanbieding hebben. Merk maakt me eigenlijk niet uit. Ik zal er ook gewoon op lopen (heb al eens een paar van Sancho gehad).

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 07:45 



 
Profiel   

De Ariats waren in de sale toch nog 149.95.... ipv 189...
Denk niet dat ze heel veel goedkoper worden... en ik heb de meest eenvoudige denk ik...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 08:26 



 
Profiel   

ElCamino schreef
De Ariats waren in de sale toch nog 149.95.... ipv 189...
Denk niet dat ze heel veel goedkoper worden... en ik heb de meest eenvoudige denk ik...

Vrees het ook niet. Maar ik vind iets kunnen passen ook wel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 09:47 



 
Profiel   

ja precies.
Ik kreeg vandaag mijn bestelde neusriem netje met de post.
oke, niet helemaal dezelfde kleur maar goed, ik kan er ook niet heen nu....paar keer in de olie en het is allemaal hetzelfde :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 10:51 



 
Profiel   

germie schreef
Ze denken er over om gewoon in januari de sale door te zetten. Helaas kan ik dan niet zoals het nu lijkt, maar ze gaan dan nog wel wat doen dus.


*\o/* Klinkt goed, ik hoop er op !

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 17:41 



 
Profiel   

Wie gaat er dit jaar weer? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 18:58 



 
Profiel   

Als het nu wel doorgaat wil ik misschien nog wel gaan. Ik ben in maart geweest en heb daar een bitje gekocht en die is zo fijn dat ik die nog wel een keer wil hebben. Het was alleen een oerlelijke restant in een voor quarters veelal te grote maat. Dus als hij nog 1 heeft dan lukt het, maar anders heb ik pech, want zoiets is niet meer ergens na te bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 21:32 



 
Profiel   

Ja ik wil wel weer! Sowieso nu echt een keer een knappe pad. En kijken voor een nieuwe snaffle en een babyshank.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 21:42 



 
Profiel   

Niks nodig eigenlijk, maar ja, als je er eenmaal bent, heb je natuurlijk van alles wel nodig :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 23:14 



 
Profiel   

Ik ga samen met de eigenaresse van mijn bijrijdpaard. Ik wil een hoofdstel en moet nieuwe sporen hebben. Mijn huidige passen niet om mijn andere laarzen. Moet kinder sporen hebben denk ik. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 23:23 



 
Profiel   

Ik wil eigenlijk nieuwe laarzen. Maar vind het wel weer een pokke-eind rijden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 09:05 



 
Profiel   

superpony schreef
Niks nodig eigenlijk, maar ja, als je er eenmaal bent, heb je natuurlijk van alles wel nodig :p

Bekend probleem :) Maar het is wel elk jaar een beetje van hetzelfde...
Ik doe nog steeds van de aanbieding 3 halen 2 betalen van de Cowboy Magic (literflessen) van 3 jaar terug :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 09:20 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
Ik doe nog steeds van de aanbieding 3 halen 2 betalen van de Cowboy Magic (literflessen) van 3 jaar terug :)


Oja de CM is idd wel op, dus dan wordt het al weer een klein beetje aantrekkelijker! O:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 09:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 33 van de 36 [ 880 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen