Kerstsale Arthur's westernstore

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88812
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 16:44

Vroeg in de ochtend of later op de middag is het best te doen, maar niet de eerste dag :D

amj
Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-05-07

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:41

Ik ben vanochtend geweest. Het was flink druk inderdaad.
Zelf nog een pad, beschermers, CM detangler en een beeldje van een paard gekocht.
Het was weer leuk!

kking

Berichten: 1005
Geregistreerd: 24-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:47

Ik was vanmorgen vroeg..klein tasje mee moest in locker....prima joh...sta je met je armen vol....oh wacht eerst ff mijn knip pakken. Toen de contant rij genomen en die was goed te doen. Maar eruit....dat viel niet mee ;(

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:53

Ik ben net onderweg naar huis! Tip betaal cash dan roepen ze en kan je zo doorlopen en ben je zo aan de beurt. Voor de rest wauw wat een spullen :wow: Ik heb mooie boots kunnen scoren en een jeans. Had eerst een kindermaat gepakt die was te kort toen heb ik met hulp toch een goed passende jeans kunnen vinden!

xEliine

Berichten: 657
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: België

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:58

Ik ga morgen, hopelijk valt het dan een beetje mee!

Daihyo

Berichten: 88092
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:11

Wie wilden er woensdag nu nog met mij meerijden? Stuur me even een pb :)

Hebben ze nog wat leuke aanbiedingen op de boots? Ik moet nieuwe. Verlanglijstje is inmiddels weer wat aangepast :')
Laarzen, kinriempjes, misschien reins en een trainingshoofdstel. Voorlopig laat ik het hier even bij :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102040
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:25

Ik heb kinriempjes gezien van €20 maar ze liggen ook in een bak waar €2,50 op staat. Vriendin heeft ze dus gewisseld. Kleur was zelfs beter en verder was alleen het kettingkje iets anders. Bij de kassa zeiden ze dat ze een tientje kostte maar toen wij zeiden dat ze in een bak voor €2,50 lagen hebben ze dat gewoon gerekend. Ze gaan toch niet kijken in die drukte, ze konden er toch niet door. :=

Vriendin heeft best wat gekocht, bontsingel (echte), mooi dik vilten pad, borstels, kinriempje en dubbele longe. Longeer singel konden we niet vinden...

Daihyo

Berichten: 88092
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:46

Ik wil geen ketting, maar echt een riempje. Heb er nu 1 voor 3 hoofdstellen. Niet handig dat wisselen elke keer :+

Sicayes

Berichten: 3541
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:52

Pfieuw wat een drukte! Wij waren er om half 11 ofzo en konden zo doorlopen naar binnen maar echt minder dan een uur later was het stervensdruk en stonden ze zelfs in een rij om binnen te komen :wow:

Wij hadden ook het 20 euro kinriempje voor 2,50 geloof ik. :')

Geslaagd in ieder geval. Nieuwe bontsingel, hoofdstel, hamilton halster, leren kinriempje, teugels, cowboy magic 2+1 , nieuwe hooizak en haken om deze mee te bevestigen.

Ook nog bij laarzen staan kijken maar alles stond zo door elkaar/onder elkaar/ondersteboven dat het in die drukte echt niet lekker zoeken was := maar denk dat je van de week makkelijker kan kijken Amanda. Bij de hoeden achter staan laarzen voor 60 euro dacht ik maar dat zullen wel 'gekke' maten zijn. De andere ariats varieren een beetje van 150 tot 300 euro.
Jeans waren 3 voor 100 euro. Mja ik heb zo'n lekkere hollandse maat die iedereen heeft :+ dus die lagen er niet meer.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102040
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:57

Yessica, welk bontsingel heb jij? Die van 100?
Mooi meegenomen dat kinriempje dan. ;)

Wij hadden ook nog een 'meevaller'. :')

Sicayes

Berichten: 3541
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:58

Ja klopt die van 100 :)

Volgens mij staan die ook weer elders op 't net voor 65. Mja. Eigenaresse had ander bontje van de week gewassen en die begint los te laten ;(

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:59

Mijn aankopen van vandaag :D
Was al lange tijd op zoek naar betaalbare laarzen! En die heb ik gevonden! Billy boots nu voor 119,95!
Afbeelding
En ik heb nog een jeans gekocht! Eerst een kindermaat gepast en toen toch een volwassen maat gevonden.
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102040
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:00

Mooie laarzen en broek!! Ik wilde ook een broek maar het was zo druk en ik snapte niet zoveel van de maten. :\

Andere keer dan maar...

Daihyo

Berichten: 88092
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:33

Mooi!

Ik heb laarzen maat 38/39. Hoe standaard wil je het hebben :')
Nou ja, ik zie het wel. Hopelijk kan ik wat leuks scoren en anders worden het gewoon Ariats voor de normale prijs denk ik :+
Kinriempjes voor 2,50 moet ik onthouden :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102040
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:34

Die liggen in een bak vlakbij de kassa maar ik weet niet of daar ook gewone riempjes inliggen...zag alleen met kettinkje..

Daihyo

Berichten: 88092
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:38

Ik ga gewoon zoeken :D

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:40

Ik heb ook maat 38/39 eind van de middag vandaag nog kunnen slagen dus moet goedkomen!

kking

Berichten: 1005
Geregistreerd: 24-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:42

Bellatrix schreef:
Mooie laarzen en broek!! Ik wilde ook een broek maar het was zo druk en ik snapte niet zoveel van de maten. :\

Andere keer dan maar...


Broeken lagen in verschillende dozen met de maten erop wat er in zat.
Er werd geadviseerd om een kleinere te doen dan normaal en dat klopt ook wel.
Lengte lang, maar voor het rijden niet erg :)

Sicayes

Berichten: 3541
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:43

Ik heb mijn kinriempje toen van de muur af gehaald (zegmaar eerste gangpad links naast de kassa)
Maar die was volgens mij dus eigenlijk duurder :')

Er waren wel zat Ariat's maat 38/39 toen ik ging kijken Amanda :) alleen bij die 60 euro laarzen weet ik niet :+ op een gegeven moment begon daar de rij voor de pinkassa :o

BrittS

Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:47

Hier net thuis, we waren er al om 10 uur en konden toen nog zo doorlopen. Daarna met onze stomme koppen naar buiten gegaan om de eerste buit in de auto te leggen en om even wat te eten, toen we terugkwamen stond er toch een rij :wow: Wel in gaan staan (we komen tenslotte niet uit de buurt) en toen nog heel wat kunnen scoren. Uiteindelijk naar huis gegaan met een showblanket, onderlegger, showhalster met leadline, bitje, bontsingel en een hoed.
Had graag nog een voorgevormde pad willen hebben, maar kon echt niet lekker tussen die stapels lopen grutten in die drukte := Hoofdstel ook niet voor geslaagd, maar die heb ik op internet al gevonden dus ga ik nu gelijk bestellen :D Helaas blijk ik de laarzen allemaal niet te passen, kom er gewoon niet in. Dacht dat die fatbaby's nog wel moesten lukken, maar niet dus (hoge wreef, brede voet).

Wel heel blij met de spulletjes die wél gelukt zijn!
Afbeelding

troi
Berichten: 17028
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:58

Iemand toevallig seatsavers en de prijs ervan gezien?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102040
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:15

Ik heb ze niet gezien...maar het was zo druk. :')

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:25

Ik kom normaal altijd doordeweeks en had enorme spijt dat ik dit keer vandaag ging. %)

We moesten al ruim een kwartier wachten eer we er in mochten en het was zo stervensdruk dat je ook eigenlijk niks goed kon bekijken.

Nu ken ik de winkel vrij aardig dus wist waar ik moest zijn maar voor leuke dingetjes kijken was het veels te druk.

Een mooie riem gekocht en een jaarling showhalstertje voor Tika.
Ik had al ergens anders mooie gespen gekocht dus die kunnen er nu op. :P

Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit zulke trage miepen aan de kassa gezien >;)
Stonden op hun gemakkie de artikelen te bekijken en te kletsen terwijl er een rij stond tot ruim halverwege de zaak.

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:35

Ooo wat erg, never nooit dat ik daar heen ga :\ krijgen jullie geen mepneigingen met al die mensen?

Ik ben er ooit een keer geweest op een van de laatste dagen om een uur of 5, dat vond ik al erg :7 ik ben er niet geschikt voor. Maar ik vind het wel heel leuk om te lezen hoe het jullie vergaat :P

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:40

Doordeweeks is het eigenlijk altijd goed te doen, leuk druk of zelfs rustig en kun je alles op je gemakkie bekijken en hoef je bij de kassa ook niet te wachten.
Ik kom er al vele jaren maar dit was nieuw voor mij.