Op zoek naar foto's van Switch Triple Play.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Op zoek naar foto's van Switch Triple Play.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-16 20:21

Een FB kennis van mij uit Duitsland heeft een kruising uit de hengst Switch Triple Play en een Haflinger merrie. En ze is op zoek naar foto's van de ouders van haar paardje. Iemand hier die kan helpen??

Citaat:
Hey ich bin auf der Suche nach Bildern der Eltern von meinem Pferd.im equidenpass heißt sie Ginger, 2009 geboren, palomino-tobiano,145cm groß,ich weiß aber dass ihr Vater der paint hengst " Switch Triple Play" ist. Ihre Mutter ist ein Haflinger.die Züchterin heißt Esther pijpstra, aus Holland. Kann mir irgendwer weiterhelfen?


Vertaling:
Hallo. Ik ben op zoek naar foto's van de ouders van mijn paard. In haar paspoort heet ze Ginger. Is in 2009 geboren, palomino tobiano, 145 cm, Haar vader is de hengst Switch Triple Play en haar moeder is een haflinger. De fokker is Esther Pijpstra uit Nederland. Kan iemand mij verder helpen met foto's???

Afbeelding

Hobbyhorse

Berichten: 1320
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 14:13


rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Op zoek naar foto's van Switch Triple Play.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-16 10:16

Ja dat wisten we al ;) Maar in dat topic doen de foto's het niet meer. Maar ik heb via een kennis van me hopelijk een mogelijkheid om met Esther in contact te komen. Moet ik nog even afwachten.

Mocht er nog iemand foto's hebben, mag altijd :D

Hobbyhorse

Berichten: 1320
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 19:15

:D Kon me ook al bijna niet voorstellen dat je het niet gezien had hoor.
Hoop dat het snel lukt contact op te nemen en ben ook benieuwd naar de foto's en naar waar de hengst nu is.