Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 91 van de 98 [ 2445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 98  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

 
Profiel   

Zo laat nog op stal hihi
Succes met de laatste loodjes van je zwangerschap!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 22:20 



 
Profiel   

Dank! En ik niet hoor, foto is gemaakt door een stalgenootje :+ .

Ik lig al een paar uurtjes te vegeteren op de bank met netflix :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 22:32 



 
Profiel   

Mooie foto! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 09:13 



 
Profiel   

Franky is ook nogal aan de maat :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 10:47 



 
Profiel   

Ja die is voor een quarter ook flink :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:29 



 
Profiel   

Mooie foto! Leuk paard is het toch altijd :D

Vroeg me al af waar je uithing, zag je naam niet meer voorbij komen in ons topic :D Voel je je nog goed? Klaar voor de kleine? :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:32 



 
Profiel   

Hey ja voel me prima! Haha klaar voor en klaar mee, hij mag wel komen vind ik :D

Per ongeluk ontstipt en toen vergeten... dom dom dom |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 15:42 



 
Profiel   

Ow heerlijk, hengstigheidspis :roll: :r maar wel fijn dat ze het zo goed samen kunnen vinden.

Hou je het nog een beetje vol zelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 13:20 



 
Profiel   

Haha ja dat is echt goor :') Ik ga Joy wel op de monnikspeper zetten weer. Gewoon om de scherpe randjes eraf te halen. Er is ook onnodig veel onrust in de groep nu.

Haha waar het eerst per week zwaarder werd lijkt het nu per dag moeilijker te worden :o . Ze staan nu een landje verder, dus heb voor morgen in de stal app gevraagd of iemand Joy wil halen/brengen zodat ik gewoon kan longeren. Want door een snikheet land ploegen en daarna nog een paard poetsen en longeren... dan kun je me daarna opvegen _O- Misschien is het niet handig om te gaan, maar ik wil gewoon nu nog even lekker dingen doen, straks kan het een tijdje niet meer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 13:33 



 
Profiel   

Ik bleef ook tot de dag voor de bevalling gaan. Wel als Katrien Duck en de slakken kwamen me aan alle kanten voorbij maar ik ging! Lekker een beetje poetsen en tutten en paardenlucht opsnuiven <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 22:37 



 
Profiel   

Ja dat wil ik ook blijven doen. Zo lang het kan dus :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 23:40 



 
Profiel   

Ja als het lukt met een beetje hulp gewoon lekker doen. *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 14:49 



 
Profiel   

Ja precies!

Vanmiddag Joy alleen van het land gehaald en even slobber gegeven. Ze was zo lief <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 17:27 



 
Profiel   

Lieve foto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 17:39 



 
Profiel   

Ahhh...mooi! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 17:59 



 
Profiel   

Beetje jammer dat haar oren er niet op staan. Maar minn buik en haar hoofd passen niet samen op een staande selfie :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 18:11 



 
Profiel   

Je armen zijn te kort…

Zeker een hele lieve foto. Lekker rustig samen staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 18:27 



 
Profiel   

Oh dat kan natuurlijk ook nog :')

Ja dat kroelen is heerlijk <3 overigens wil Joy met iedereen knuffelen die het land op komt. Vanmorgen stuurde een stalgenootje een filmpje dat Joy haar uitgebreid stond af te lebberen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 18:31 



 
Profiel   

Joy mist me totaal niet. -O-

Of juist wel <<) . Ze doet bij iedereen die het land op komt alsof ze aandacht tekort heeft. Ik krijg iedere dag wel een filmpje van een knuffelende "in your face" Joy. Ze heeft nog nooit gehoord van de 1,5 meter maatregel :o :')

Deze foto's kreeg ik allemaal:

Toch gaat gras boven knuffels:
[ img ]

Vanmorgen half 8:
[ img ]

Ze zocht snoep:
[ img ]

Alsof je een kind achterlaat in de creche. En dit stalgenootje kwam niet voor Joy:
[ img ]

Dit stalgenootje kwam ook niet voor Joy:
[ img ]

Geen commentaar:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 09:39 



 
Profiel   

Het synoniem voor Joy is:
"In your ....
Face
Broekzak
Persoonlijke Ruimte
"

Heerlijk toch zo'n knuffelpony die altijd wil knuffelen. Mijn arabierig typje wil soms knuffelen en soms ook niet. Als je dan niet oplet komen ineens die bijtertjes rakelings langs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 10:58 



 
Profiel   

Joy is gewoon gezellig! :))
Zeker nu wel makkelijk, een eenkennig paard is lastig als je zelf niet kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 11:24 



 
Profiel   

Hahaha absoluut! Heel blij mee, ze laat zich lekker door iedereen vertroetelen en rijden/longeren. Zeker nu is dat echt heel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 22:09 



 
Profiel   

Heb overigens elektrolytenslobber van Voermeesters besteld voor Joy. Ze zweet heel snel en best heftig. Heb het aan de DA gevraagd en die zei dat het echt alleen maar goed was. Maar toch maar even wat extra's geven nu met die warmte. Nu ze op het land staat krijgt ze alleen van ons hardvoer. Dat betekend na het werk een bodempje slobber met magnesium en glucobalance. Af en toe een klein handje biks erbij.

Vind het soms lastig in te schatten wat ze uit het gras halen. Maar ze ziet er niet uit alsof ze iets tekort komt. Ze blaakt van gezondheid :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 11:27 



 
Profiel   

Ja als ze erg zweet is dat wel goed!
Mijne zweten niet of nauwelijks, de ponnies rennen en spelen wel maar doen dat dan wel wat rustiger aan en in de avond, Malik loopt ook niet zoveel, we doen een beetje draf op het harde maar ik ben de enige die zweet. :D
Bij mij krijgen ze een vitaminebrok, zo krijgen ze wat ze nodig hebben maar niet teveel. Ze zijn allemaal heel sober dus ik rantsoeneer zelfs het hooi anders kan ik ze rollen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 11:42 



 
Profiel   

Joy zet ook gauw aan inderdaad. In die slobber zit natuurlijk ook vitaminen etc. De slobber die ze nu krijgt is van vitalbix. Die vindt ze erg lekker. Ik denk dat ik die voor de winter bewaar en dan krijgt ze de elektrolyten in de zomer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 13:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 91 van de 98 [ 2445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 98  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen