Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 25 [ 610 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Yuri zijn dagelijkse obstakels :)

 
Profiel   

Net Yuri even laten lopen en lekker gepoetst :) samen met sem nog even z’n paddock geharkt mooi ochtendje geweest wel wennen dat hij geen ijzers meer heeft hihi ook al heeft hij ze niet lang gehad :) was weer braaf Peerd vandaag :)[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 12:42 



 
Profiel   

Yuri vandaag zijn eerste tandarts afspraak gehad nou super gegaan hij heeft hekel aan prikjes en word echt mega boos als hij het doorheeft als iemand dat wilt doen maar Madelon deed zo relaxt dat hij voor eerst geen praam nodig had en voordat hij het doorhad zat prikje er al in :):)

Zo kon ze 4 melkkiezen weghalen en 2 wolfstandjes en alles even gevijld :) hij had ook een wondje in z’n mond die ontdekte ik vorige week maar dat was vrij diep wondje geen idee wat hij gedaan heeft maar ze heeft er even naar gekeken en ze zij dat wel even ging duren voordat het wondje echt weg is .

Blij dat ik er toch even bij kon zijn bijna 39 weken zwanger kom op kleine meid ik wil je nu toch wel eens gaan zien haha :):) [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 13:21 



 
Profiel   

Yuri zit lekker in z’n zomer modus stond lekker te slapen toen ik kwam even gepoetst en daarna mocht hij het land op :) nou nog steeds geen baby hihi kan niet lang meer duren :):) blij dat ik gewoon nog even naar Yuri kan want tja dat is toch m’n grote vriend hihi verder geen nieuws :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 13:03 



 
Profiel   

Ah lekker vakantie heeft ie, wat fijn!
Succes met de laatste loodjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 09:23 



 
Profiel   

22 mei is onze kleine meid geboren genaamd Tess alles gaat goed hier ;) helemaal blij dat ze er is :)
[ img ]

Met Yuri gaat het ook z’n gangetje lekker slapen en eten is z’n bezigheid heerlijk hij zou 1 juni naar training gaan maar word maand later door andere omstandigheden kan ik hem nog even vertroetelen komende maand ;)


[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 17:27 



 
Profiel   

Altijd al stille meelezer maar nu toch even een berichtje.

Gefeliciteerd! Lekker bol koppie zo te zien. En wat is ze donker ivm Sem. Lekker genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 22:47 



 
Profiel   

Knappe meid! Gefeliciteerd! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 00:07 



 
Profiel   

Dank jullie wel :) ja lekker donker haartjes sem had dat ook in begin alleen weinig haar en tess heeft dubbel zoveel :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 17:27 



 
Profiel   

Zo vandaag even met alle kids naar stal voor het eerst hihi sem als grote broer lette heel goed op Tess toen ik Yuri aan longeren was :)

Zo Yuri had al ff niks gedaan pff grote drukte maker aan m’n lijntje haha maar zekers weer even lekker om weer wat gedaan te hebben :) de hoefsmid kwam weer even mooi gevijld brokkelde enorm op de oude gaten van de ijzers... zitten nog wat oude gaten dus duurt nog wel even voordat dat geheel weer netjes is

En meneer dacht Ow je bent er weer nou weetje wat ik kan eerder het land in rennen dan jij :') dus die heb ik even stuk of 5x in en uit het land gehaald praatjesmaker haha :):) ~~}>

Verder weinig nieuws wil volgende week weer eens zadel erop doen door zwangerschap al gehele tijd niet meer gedaan dat ga ik weer even oppakken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 14:03 



 
Profiel   

Ik heb zaterdag avond sinds 4 maanden even zadel er weer opgelegd en dat ging super met aansingelen vind hij nog beetje spannend maar kleine stapjes ging dat super :) longeren met zadel ging top even paar rondjes want als hij braaf is dan vind ik het al gouw goed haha

En jawel ik dacht hij is zo lief ik ga even op krukje naast hem staan. Hij vond dit prima en heb met 1 voet in de beugel de ander op krukje beetje druk gegeven in de beugel en beetje aaien dat vind ik al mans zat haha trots op hem :):) en op mezelf verder ga ik niet want m’n bekken is nog niet helemaal fit hihi volgend weekend 1 juli gaat hij naar z’n school adres en dan gaat het voor hem beginnen super spannend :):)
Ik ga misschien morgen even op z’n school adres kijken hoe het daar is :) [ img ]
[ img ]

Aankomend weekend weer keertje zadel erop en beetje hangen verder staat hij lekker op land en ik wandel af entoe met hem :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-19 09:52 



 
Profiel   

Even een berichtje weinig te melden meneer heeft lekker even vakantie voordat hij naar school gaat hihi aankomende zaterdag brengen we hem weg super spannend hoe hij het gaat doen daar :) ben vorige week even wezen kijken mooi locatie en super voor elkaar :):) jeetje wel vreemd als m’n trainster Anick zegt goh hier is de binnenbak hier zal ik voor eerst op hem opstappen haha dacht klinkt echt gek dat er iemand op gaat m’n kleine grote smurf wordt straks een rijpaard hihi :):) ik zal updates plaatsen hoe z’n training gaat :)



[ img ]
Foto van afgelopen week lekker poetsen en tutten met m’n schatje tess erbij :) hij vind het helemaal prima een baby erbij ook al huilt het in de kinderwagen meneer loopt lief met me mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 20:02 



 
Profiel   

Spannend zeg bijna in opleiding! Ben benieuwd hoe hij het gaat doen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 02:54 



 
Profiel   

Zo Yuri staat op z’n Trainings plekje hij liep zo trailer in alle ramen open en gaan meneer kwam aan werd in z’n stalletje gezet alsof hij er al jaren stond mooi hooi eten wat een paard hihi alle spullen uitgeladen en ik houd jullie op de hoogte hoe hij het gaat doen :):) woensdag ga ik even met m’n zoontje naar hem kijken want ja Yuri is naar de grote school en dat wilt hij graag zien :):)


[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 20:15 



 
Profiel   

Zo gaaf!!! Ik ben heel benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 20:23 



 
Profiel   

Ik ben ook zo benieuwd :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 20:38 



 
Profiel   

Succes op de grote school Yuri!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 14:22 



 
Profiel   

Gisteren even bij Yuri wezen kijken hij stond er lekker bij mooi rustig te eten hij keek me meer aan van wat kom je doen haha :):) even lekker gepoetst daarna even gewandeld over het terrein toen een dikke knuffel en ga ik volgende week weer even langs :)

morgen komt er een soort fysio mevrouw even naar hem kijken die komt voor m’n trainster haar paard maar aangezien Yuri tijdens het longeren met inbuigen wat stijfheid laat zien wordt hij ook even nagekeken :) verder weinig nieuws :)

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Tot de volgende keer Yuri <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 19:55 



 
Profiel   

Wat fijn dat hij zo goed opgevolgd wordt daar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 08:36 



 
Profiel   

Mooie foto zo met dat zonnetje achter hem :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 10:13 



 
Profiel   

Yuri gisteren nagekeken door een in mijn ogen soort fysio hihi bleek z’n nek en rug toch goed vast te zitten en wat zenuwen jeetje laat hij ook niet merken ja tot zij het ging aanraken bleek hij ontzettend boos te worden arme vent hij krijgt binnenkort weer een afspraak want dat kan hij wel gebruiken super blij dat dit gebeurd is voordat er iemand op ging aangezien het dan niet fair was tegenover hem dus nu even paar dagen rust en dan pakt m’n trainster hem weer op :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 19:42 



 
Profiel   

Wat goed dat je hem hebt laten checken!
Ik heb natuurlijk les van Fiona en die checkt hem ook vaak even.
Nu les van Bianca en die checkt ook de rug en spieren als er iets niet zo makkelijk lijkt te zijn.

En goed om te lezen dat ie daar zo relaxed staat.
Ik wil binnenkort ook nog eens gaan kijken daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 13:22 



 
Profiel   

Ja ben ook blij dat ze toevallig langs kwam :) de 19e is ze er weer en is Yuri weer aan de beurt

en grootste oorzaak van zijn vast zittende spier en zenuwen hebben te maken met een in het verleden een ongelukje gehad dat hij zijn hoofd heel hard heeft gestoten aan het plafond bij de spuitplaats ( 1 deel is vrij laag) en toen drie weken geen halster om kon enzo wist niet dat dat nog zo’n nasleep kon hebben iets van bijna 2 jaar geleden maar super dat zij hem kan helpen om zijn stress en vastigheid weg te helpen en ontspanning terug erin te krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 19:28 



 
Profiel   

Ahhh wat super dat ze nog een keer checkt!

Ja alles staat in verbinding met elkaar.
Echt goed dat je hebt laten checken. En ja jonge mormels hebben af en toe wat :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 09:25 



 
Profiel   

Anick heeft hem weer aan werk gezet en ziet nu al verschil na de eerste behandeling hij compenseert zijn achterbeen ook al aanzienlijk minder :):) blij dat het zo gelopen is want anders had ik dat nooit geweten weer een leermoment voor mezelf :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-19 12:40 



 
Profiel   

Sheeltje2 schreef
Anick heeft hem weer aan werk gezet en ziet nu al verschil na de eerste behandeling hij compenseert zijn achterbeen ook al aanzienlijk minder :):) blij dat het zo gelopen is want anders had ik dat nooit geweten weer een leermoment voor mezelf :)

Dat is toch super dat Anick ook daar op let.
Neem jezelf niets kwalijk...je wordt erop gewezen en je doet er iets mee!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-19 14:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 25 [ 610 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen