Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 25 [ 610 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Yuri zijn dagelijkse obstakels :)

 
Profiel   

Gisteren heb ik op Yuri gereden ontspannen stap kreeg ik ook een ontspannen drafje erbij wauw <3 aan eind begin hij wel wat te rommelen was even zoeken hoe ik dat ging oplossen maar uiteindelijk nog hele volte rustig drafje gekregen en toen afgesloten heel blij met dit ritje :):) [ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-20 09:37 



 
Profiel   

Zo na gelaagd NK drie weken geleden gaat Yuri zaterdag in training bij Anick want ik kan hem niet de goede basis geven .. als het goed gaat gaan Yuri en ik samen lessen en als alles goed voelt neem ik hem weer mee naar huis :):) heb er zin in ook om mijn angst gevoel te overwinnen zit er helaas nog we gaan aan werk komende tijd :):)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 09:44 



 
Profiel   

Stom hè die angst gevoelens..... weet hoe het voelt. Fijn dat hij in training kan bij anick.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 10:59 



 
Profiel   

ja baal echt soms stap ik zo op en soms als hij dan beweegt denk ik wat gaat hij nu bedenken

en dat is even nu niet zo goed voor hem mijn planning is dat hij 2 maanden gereden wordt door anick en dat ik daarna 2 maanden afwisselend ga rijden daar ben zo benieuwd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 11:05 



 
Profiel   

Gelukkig is Yuri nog zo jong dat je jaaaaaren vooruit kan! Hopelijk vliegt de tijd voorbij en kan je snel samen onbezorgd rijden. Succes!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 11:30 



 
Profiel   

ja is ook zo we hebben geen haast we doen ons dingetje en laten ons ook niet door anderen opjagen :) hij is mijn 4 jarige puber hihi

trouwens een vraag aan jullie

yuri heeft een angst om zijn kop te stoten bij het uitgaan van zijn stal zelfs op vreemd terrein het is iets wat op vorige stal waarschijnlijk fout is gegaan (door stal eigenaar) maar het wordt nu zo erg dat hij inderdaad op de helft van het uit stal lopen beslist OEH ENG ik ga volgas steigerend achteruit met alle gevolgen van dien ..... zijn gehele voorhoofd stuk omdat jawel de bovenkant van zijn deur dan wel heel snel dichtbij is ....... ik begeleid hem goed door naar buiten vraag zijn hoofd overdreven naar beneden en loop er zo uit maar voel gewoon aan hem dat hij zo bizar vreselijk vind en je wordt er zelf gewoon al nerveus van tot nu toe gaat het wel weer oke maar sommige momenten ja hoor gaat ie weer (want hij beslist ineens op de helft dat het geen goed plan is) ik vind het zo sneu en een dingetje hij heeft het soms bij een uitgang van een schuur terwijl het meters hoger is ik denk dat het echt een trauma dingetje is wat er nu uitkomt ...

ben bijna van plan om een kussen eraan vast te plakken haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 12:41 



 
Profiel   

Annemarie van de toorn deed bij traikerladen een soort helmpje op bij mijn paard. Zodat hij geen pijn had bij hoofdstoten. En daardoor vertrouwen krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 15:57 



 
Profiel   

En met voer sheila? Bak onder zijn neus en al etend mee nemen? Of een ander het laten doen? Ik wil anders ook wel een keer proberen als onbevangen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 21:33 



 
Profiel   

Ja hier ook geprobeerd hij is gewoon het moment ermee bezig en dan denk hij later Ow ja je hebt eten lekker := Is soms zo vaag dan gaat dagen, weken Oke maar ineens weer zware terugval

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 07:37 



 
Profiel   

Wat naar om te lezen Sheila!
Wel fijn dat hij naar Anick mag gaan. Misschien kan zij daar ook aan werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 07:59 



 
Profiel   

Yuri afgelopen zaterdag naar Anick gebracht heeft gisteren al lekker gelopen onder het zadel daar heel blij mee zo op vreemd terrein lekker aan werk doet me goed dat hij zo relaxt was :):)

Gister avond even langs geweest ff poetsen en gewandeld in de bak waar paaar koeien vriendjes stonden te kijken :)
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-20 09:23 



 
Profiel   

Allemaal hopelijk mooi 2021 *\o/*

Jeetje ja al een tijdje geleden -O- veel gebeurd in de afgelopen tijd ...

Mezelf helaas geconstateerd dat ik slijtage in mijn rug heb daar al onwijs mee bezig om te sporten om het sterker te maken 3 weken geleden er bizar doorheen gegaan maar hup weer sporten en ik hoop dat mijn rug wat sterker gaat worden +:)+

Yuri ja die Yuri is een portret apart dat wisten we al maar jeetje heb vorige week voor eerst op hem gezeten in zijn trainings tijd WAUW wat een verschil zo onzeker en zo snel vol van alles liep hij nu met meer vertrouwen en als het moeilijk werd kon hij het terplekke beter oplossen want hij vind het gewoon allemaal heel lastig als hij het kwijt is stopt hij, maar door de training merk ik dat hij stopt maar sneller vooruit komt hij kan zich nu beter ontspannen :) en laat zich onder het zadel beter begeleiden ik mocht lekker aan hem zitten geen paniek meer en z’n draf is gewoon super gaaf en zit als een huis :):) de galop gaat ook steeds beter die doe ik nog niet want ik moet even opbouwen met m’n rug

Door m’n rug blijft Yuri tot eind maart in training en ik ga er 2 a 3 x per week op stappen, draven en hoop uiteindelijk galop mee te kunnen pakken :):) nog 1 nieuwtje per 1-4 gaat Yuri op andere stal staan vanwege mijn rug ander plekje moeten zoeken waar alles qua stal mesten enzo gedaan word zodat ik me 100% op hem kan focussen dus mooie tijd komt eraan gaan we voor <3

Dit ben ik
[ img ]

[ img ]

Dit is met Anick
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 11:35 



 
Profiel   

Ah jeetje wat balen van je rug zeg. Zit dan ook even niet mee. Wel fijn dat je zoveel vooruitgang merkt bij je kanjer. Leuk dat je er nu zelf ook een beetje mee kan opbouwen weer. Lekker zo doorgaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 16:34 



 
Profiel   

Dankje :):) gisteren heb ik paar rondjes gedraafd en gestapt in de regen het ging goed zelfs een haas in de bak maakte hem niks uit terwijl vorig jaar 6m in de lucht vloog ervoor haha

Yuri heeft veel moeite om met harde wind en regen bereden te worden zoals maandag avond. Anick en ik merkte al dat hij het te veel vond uiteindelijk mocht Anick opstappen en heb ik ernaast gelopen. Anick merkte al na paar rondjes stappen dat hij probeerde te ontspannen toen hij eenmaal lekker liep zijn we afgestapt kleine stapjes bereik je een hoop :):)

Gisteren met paar buitjes liep Yuri heerlijk en heb ik aan eind gestapt en gedraafd topper :):)

Yuri stoten laatste tijd zijn hoofd aan z’n stal bovenkant tot bloedens aan toe. Bij Anick niet van toepassing heeft stallen zonder bovenkant

Heb een masker laten maken met bescherm kussen erin verwerkt helemaal blij mee hopelijk geeft het Yuri steun als hij het weer eens heeft in toekomst [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 14:36 



 
Profiel   

yuri was vorige week beetje humeurig liet ineens ander gedrag zien dus even gestopt want hij is zo gegroeid qua spieren en bouw dat we al conclusie konden stellen dat zijn zadel te klein zou kunnen zijn dus aankomende zondag komt euro horse zijn zadel weer nakijken :) gisteren is hij weer lekker los gemaakt door nienke was weer hard nodig dus even spa behandeling voor yuri deze dagen en hopelijk na zondag weer lekker rijden :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 14:31 



 
Profiel   

[ img ]
Afgelopen zaterdag lekker tutten met kids erbij <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 14:32 



 
Profiel   

oliebol Sheila wat balen van je rug. Daar ben je toch veel te jong voor :(:)
Fin heeft dat ook als er storm komt dan is hij gewoon van slag. Ik heb me laten vertellen dat ze de drukverandering in de lucht voelen.
Slim om af te stappen op het juiste moment en niet door te pushen.
Tevreden zijn met kleine stappen dat blijken later grote stappen te zijn.
Zet hem op jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 13:28 



 
Profiel   

dankje :) ja mijn rug ja indd ben 30 maar mijn rug is al 80 helaas... vorige week weer terugval in mijn rug gehad gaat nu weer oke hoop weekend samen met anick weer op Yuri te stappen. Hij heeft even 3 weken alleen gelongeerd, zijn zadel werd te klein vorige week donderdag nieuw zadel laten aanmeten nu kan hij weer verder. Ook in die drie weken osteopaat laten kijken hij zat door stress van zadel weer helemaal vast alles weer los en soepel 13 maart komt ze voor zekerheid nog een keer :) net zoals de zadelpasser komt 10 maart terug om te kijken of alles goed gaat met zadel op zijn rug heel fijn dat alles zo kan :) alles bij elkaar lekker bezig op ons eigen tempo door mijn rug moet ik op hem en op mezelf letten.. :D

kking is ook zo met kleine stappen kom je zo ver dat werkt bij Yuri het beste :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 15:31 



 
Profiel   

[ img ]
Dit is mijn nieuwe zadel voor Yuri hopelijk een blijvertje iets langer Hihi andere zadel had ik van vorige jaar juli dus helaas zo snel is hij gegroeid hij wordt echt een bodybuilder haha <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 15:35 



 
Profiel   

Is boomloos dan geen optie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 16:10 



 
Profiel   

ik wil zelf boom zadels ik heb met euro horse een jong paarden plan dat werkt ideaal :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 16:14 



 
Profiel   

Ik zie nu pas je volg topic :=
Ik check in :D

Mooi zadel en handig dat jonge paarden plan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 16:27 



 
Profiel   

gezellig :):) ja heel prettig vind ik het :)

ik heb afgelopen zaterdag en zondag weer gereden op hem hij moet wennen aan mij en ik aan hem was even puzzelen dat zal het nog wel even blijven hij is zo gevoelig dat is echt even aanpassen hihi morgen ga ik er weer op :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 13:13 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 14:37 



 
Profiel   

Ziet er goed uit :+:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 14:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 25 [ 610 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen