Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 25 [ 610 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Yuri zijn dagelijkse obstakels :)

 
Profiel   

Yuri is een ontzettend gevoelig paard hij voelt alles aan en hij laat ook zelf goed weten als er iets niet klopt of ik doe iets te laat enzo _O- je voelt ook als je op hem zit aan of hij ontspannen is en zeker wanneer niet hihi :=

gisteren had hij even kortsluiting in zijn hoofd zo noem ik het maar eigenlijk een enorme stress piek omdat hij het gewoon even niet meer weet. Dus meneer ging staken en was niet meer te doen hup longeerlijn eraan en anick hield hem vast ik erop best even spannend maar jemig je voelde inderdaad zijn stress maar door te gaan stapppppen en stapppen even halthouden smak smak hij zuchte even lekker uit en herhaal toen dat lekker ging , ging ik wat meer druk geven met mijn benen dus hij reageerde door sneller te gaan stappen super en weer halthouden en herhaal. toen dat lekker ging aandraven en daar zat even zijn kortsluiting handen naar voren en drijven nee hij deed stoppen en boos doen. Anick hielp hem door zijn hoofd mee te trekken zodat hij los liet en tada meneer was wel beetje boos maar ineens jeetje grote zucht diepe opluchting aandraven was allemaal niet zo spannend meer en daar was hij weer lekker ontspannen drafje mocht alles weer doen. Zo de beide kanten op en veel diepe zuchten en stop momentjes om het hem even te laten verwerken was hij er weer .

Zo kan yuri van super lekker rijden naar ineens even kortsluiting momentje gaan dacht wilde het proberen uit te leggen haha :D maar waar ik zo blij mee ben is dat ik mijn benen eraan kon blijven houden dat kon 5 maanden geleden echt niet _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 12:18 



 
Profiel   

Gisteren even aan de lijn gereden daarna voelde yuri weer super en hebben we weer los door de bak gedraafd links om en rechts om heerlijk was hij weer trots na afgelopen keren nu weer helemaal fijn :D

zaterdag ga ik naar arthurs store zin in even nieuwe zadelkar scoren en nieuwe teugels en wie weet wat nog meer haha. ik ga met mijn zus heen en maken er gelijk een nachtje weg van heerlijk kijk er al erg naar uit :)

over 4 weken gaan we naar onze nieuwe stal verhuizen ben zo benieuwd hoe dat zal gaan. planning is wel om 2 a 3x in de week te blijven lessen voorlopig en als alles goed aanvoelt zien we het wel weer heb er onwijs veel zin in :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 15:22 



 
Profiel   

Leuk vooruitzicht naar Arthur.
Klinkt super. Waar gaan jullie naar toe?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 07:02 



 
Profiel   

We gaan naar Zwaagdijk LK dressage heet de stal :) poeh Yuri liep gisteren niet fijn kreupel in z’n voorbeen hoop dat het niks is en zich hersteld duim ik maar even voor ...

Zin in weekend :):) even eruit alles even niet en hoop volgende week weer even door roze bril te zien zit er nu even doorheen ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 07:07 



 
Profiel   

Ach meid wat stom weer. Net als het lekker gaat. Hopelijk is Yuri snel weer topfit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 09:03 



 
Profiel   

Ja zal je net zien hè is ff niet anders :( maar hoop gedoe in m’n hoofd is dit net ff de druppel ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 09:14 



 
Profiel   

Als er wat met de paarden is weegt dat altijd zo zwaar mee in alles. Als er dan ook nog andere dingen spelen lijkt me dat erg moeilijk.
Hoe dan ook ben je een super baasje voor Yuri hij boft maar met jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 10:38 



 
Profiel   

Oh zo herkenbaar. Paarden zijn zo fijn om om je heen te hebben. Maar ze moeten niets gaan mankeren, want ze zitten onder je huid. En dat geeft veel zorgen.
Hopelijk valt het mee en kunnen jullie snel weer op je roze wolk zitten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 10:48 



 
Profiel   

Super lief Bedankt meiden <3 jullie woorden zijn indd heel herkenbaar :D en Yuri zit indd heel dicht bij me dus zodra die het niet doet loopt het gezin ook kreupel haha ja is ff bizarre week :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 11:38 



 
Profiel   

Morgen komt de dierenarts langs been was vorig weekend snel weer dun en liep hij maandag aan de lijn weer vlekkeloos

Maar woensdag was het weer dik en gevoelig en wordt nu pas weer wat dunner morgen even met de scan kijken wat er zit hoop zo dat het meevalt _/-\o_
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-21 17:41 



 
Profiel   

Maandag scan gehad alles zag er goed uit gelukkig pees was in orde wauw wat opluchting...

Vorige week was het nog best dik maar gelukkig maandag dun zodat scan alles mooi kon zien. We moeten twee weken stappen daarna twee weken werkend stappen en daarna oppakken aangezien hij er nog zeker 1 maand uit ligt en al drie weken stil staat gaan we dit weekend al over naar onze nieuwe stal en zodra Yuri weer fit is pakken we hem daar weer op samen met Anick ben benieuwd hoe alles zal gaan heb er zin in om verder te gaan eerst even maandje knuffelen poetsen en wandelen :):) [ img ]
Foto van maandag nog slaap oogjes van de verdoving

[ img ]
Deze was van vorige week dik been...

De dierenarts kon het niet helemaal plaatsen wat het geweest is of is hij heeft in verleden al keer beide voorbenen dik gehad en ook een keer beide achterbenen dik gehad met vocht spuit was dit snel over en dat was het. Nu denken we dat hij het in 1 been had een soort huidreactie op iets tja is een beetje gokken... maar ben opgelucht dat pees in orde is :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 07:36 



 
Profiel   

Yuri staat nu 3 weken op zijn nieuwe plek hij doet het super :) zijn been is niet meer dik en pakken het longeren weer op de dubbele lijnen en enkel super braaf is hij gewoon zichzelf heerlijk. Hij staat nu met een ruin samen gaat super goed :) dacht dat hij een echte stoker zou zijn maar jeetje hij is eigenlijk met terughoudend en rustig tegenover de ruin super blij mee.

zijn hoeven zitten even in dipje toch beetje door stress van training verhuizen enzovoorts zijn ze beetje pittig gaan scheuren er kon nog net aan een ijzer onder dus even duimen dat hij ze er onder laat haha heb al verzorgende olie gekocht en iets voor zijn zolen om het wat te ondersteunen

helaas mijn rug heeft een diepte punt bereikt kan dus net aan longeren en z'n hoefjes op mijn knieën insmeren hele uitdaging is dat voor mij hoop dat het snel weer bijtrekt maar fysio zij al geduld geduld helaas dus hopelijk kan ik binnenkort weer rondje rijden met hem baal stiekem wel maar moet me er gewoon even bij neerleggen dat ik soms ook een terugval kan hebben zo lijken yuri en ik best op elkaar twee stuntpiloten haha :) zal zo even foto's
[ img ]
plaatsen van knappe bink hier alvast eentje smelt paard hij zit zo lekker in zijn vel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 13:35 



 
Profiel   

Ahh hij ziet er goed uit hoor <3 Sterkte met je rug, doe maar rustig aan je hebt er maar 1

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 15:17 



 
Profiel   

Daar heb je helemaal gelijk in :) volgende week gaan we yuri rijdend weer oppakken mn rug voelt nu weer aan zoals het redelijk zou moeten ben benieuwd ook wel weer zin in

omg mijn opmaat gemaakte kast is bijna klaar slaat paardemeisjes hart wel sneller van haha zal zo foto's uploaden :) verder doet yuri het onwijs lekker aan de dubbele lijnen ik kan er dan misschien nog niet helemaal 100% erop maar zo werken aan de hand gaat gelukkig top vaak kom ik dan wel beetje gebroken thuis maar gisteren voor eerst sinds 4 weken geen extra last gehad van mijn rug :D

vanavond lekker even met zadel longeren aangezien mijn kast eindelijk er is kan mijn zadel ook naar stal <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 13:27 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Vandaag breng ik de rest van mijn spullen jeej :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 14:37 



 
Profiel   

Oeh mooie kast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 19:00 



 
Profiel   

Ja zo blij mee :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 19:57 



 
Profiel   

Jaloers op die kast!! Haha fijn dat je een manier hebt gevonden om toch lekker met hem bezig te zijn zonder dat je zelf het gevoel hebt helemaal stuk te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 09:00 



 
Profiel   

Ja blij dat we vanaf de grond alles kunnen doen ik moet geduld hebben met mijn rug :) vanavond gaat mijn zus Yuri longeren en doel ervan is dat zij ook met hem gaat rijden enzo :):) zo kan zij hem opvangen als ik het niet kan

Foto’s van gisteren ook m’n kast nu met zadel erin alles is af :):) [ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 12:17 



 
Profiel   

Afgelopen maandag heeft Anick na 2 maanden rust op Yuri gereden ging echt super hij is zo relaxt en heeft hem goed gedaan even vakantie zegmaar :) vrijdag avond heb ik er zelf op gezeten :) de stal eigenaresse hielp me om hem even aan de longeerlijn te houden echt super fijn :):)

Gisteren had ik les van Anick even aan de lijn daarna los gereden heel fijn ging het hij was relaxt en kon echt aan hem zitten en lekker rijden heel blij morgen avond hebben we weer les *\o/*

Foto van vrijdag met laura eigenaresse van stal
[ img ]

Foto van les van gisteren van Anick
[ img ]

Met z’n nieuwe deken vliegendeken en deels regendeken omdat het van het rare weer is in Nederland
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 06:36 



 
Profiel   

Wat goed dat hij zo lekker gaat! *\o/* <3 Mag ik vragen waarom je er zelf niet veel op rijdt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 09:10 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar september te horen gekregen dat mijn rug slijtage heeft ik drie wervels en mijn si gewrichten :( daardoor heb ik goede momenten en slechten ben indd heel blij dat Yuri fijn gaat hij vind het rijden ook gewoon heel moeilijk met alle tijd komt hij nu eindelijk relaxt vooruit :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 09:18 



 
Profiel   

Ach jeetje dat is heftig zeg! :(:) Maar wel fijn dat je het zo kan oplossen dan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 09:45 



 
Profiel   

Ja het is even dingetje heb twee dagen achter elkaar erop gezeten merk dat ik behoorlijk stijf ben in m’n rug maar te dragen vanavond hebben we weer les ben benieuwd :):) daarna even twee dagen rust voor mezelf haha moet toch even uitvinden wat ik wel en nog net niet kan _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 08:53 



 
Profiel   

Gisteren lekker gereden heb veel tempo wisselingen gedaan in stap en in draf m’n benen goed aangezet (vond ik stiekem wel spannend) vorig jaar kon dat echt niet zegmaar maar nu kan ik mijn benen echt gebruiken en druk zetten zo fijn echt rijden zegmaar niet meer stress en paniek bij Yuri

Hij had wel beetje vol hoofd van afgelopen vrijdag en zaterdag dat we nu zondag weer lesje doen even pauze voor Yuri alles even verwerken :)

Foto’s van het filmpje genomen
[ img ]
[ img ]

Van zaterdag echt blij met hoe Yuri deze twee lessen gelopen heeft :):)
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 13:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 25 [ 610 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen