Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 8 [ 192 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG]Ginny, van baby naar reiner

 
Profiel   

Mijn man zou vandaag langs gaan om even wat met Ginny te ondernemen. Helaas was mijn buik wat onrustig en moesten we voor de zekerheid langs voor controle in het ziekenhuis. Dat liep dus even anders.
Toevallig kreeg ik van de staleigenaresse foto's, heel lief, gelukkig komt Ginny niets te kort O+
Ik zou graag zelf nog even gaan nu het gevaar voor vroeggeboorte geweken is maar mijn bekken instabiliteit laat de autorit niet toe.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 22:07 



 
Profiel   

Ze ziet er echt goed uit hoor! En doe jij nou maar rustig aan met die twee in je buik.. :P Hoe lang moet je nog? Lijkt me ook wel zwaar voor jou, zeker zo met deze hitte erbij...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 23:13 



 
Profiel   

Ja ze ziet er echt super uit, ben ik blij om. Ze krijgen nu onbeperkt bijgevoerd, land is echt kurkdroog.
Ik hoef gelukkig nog maar maximaal 3 weken dus het einde is in zicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 23:43 



 
Profiel   

Mooi kleurtje heeft ze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-18 13:58 



 
Profiel   

[ img ]
Ik ben vandaag voor het eerst in bijna 4 maanden zelf weer naar stal geweest *\o/* alleen even de wei in, met 3 kleine kinderen is een jong paard niet handig. Zaterdag is de oudste bij zijn opa en oma, dus heb ik alleen de tweeling en kan mijn man mooi grondwerk basis doen :)
Maar wat is ze lief <3 en volgens mij gegroeid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 18:24 



 
Profiel   

Vandaag even alleen geweest, mochten mijn 4 mannen thuis blijven :')
Ze staat nog heerlijk op het land, vermoedelijk tot eind oktober. En weer lekker verkleurd.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 12:15 



 
Profiel   

Mooi tintje krijgt ze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 12:22 



 
Profiel   

Emita schreef
Mooi tintje krijgt ze!

Ja in de zomer is ze bijna buckskin en in de winter bijna zwart haha. Lente rood en herfst donkerbruin. Ben benieuwd of dat zo blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 12:24 



 
Profiel   

Mijn man is ondertussen elk weekend op stal. Grondwerk les met een manege paard en daarna vrijblijvend met Ginny aan de gang, wandelen, uit je privé zone blijven, vast staan en voetjes geven oefenen etc.
Het is zo'n lieverd <3

Ik ben vaak op de kinderen aan het passen, met goed weer gaan we met het hele gezin. Ik heb helaas nog steeds last van bekkeninstabiliteit waardoor ik er wat achteraan hobbel en op stal trut met dr maar meer zit er nog niet in helaas. Bovendien merk ik dat ik na een trap in het verleden en zo weinig met paarden doen wat onzeker ben geworden. Zodra ik weer goed op de been ben gaan we eerst aan mijn zelfvertrouwen werken. Komt wel weer goed en tot die tijd heeft mijn man de tijd van zijn leven haha.

Ze meet nu 140 schoft en 146 kont met 21 maanden dus hopelijk wordt ze redelijk aan de maat, maar het lijkt erop dat dat wel goed komt.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-19 19:14 



 
Profiel   

[ img ]
Ze begint al een nette maat te krijgen.


[ img ]
Naambordje hangt eindelijk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 10:10 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Haar manen groeien flink <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 19:03 



 
Profiel   

Nou daar ben ik wel jaloers op! Bij Joy zit er nog een kruin in ook >;)

[ img ]
:x #)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 19:27 



 
Profiel   

Hé wat leuk, ook een quarter van 2017. Ik kom ook volgen :)
Jouw merrie is precies 1 maand ouder dan mijn hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-19 21:21 



 
Profiel   

2 jaar vandaag *\o/*
[ img ]

Die achterhand belooft nog wat :9k
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 23:14 



 
Profiel   

Ik geef het updaten en laatste poging :')
sinds een paar weken is de zaterdag ochtend voor mijzelf en blijft mijn man thuis met de kinderen. Onder begeleiding van mijn instructrice pak ik Ginny nu af en toe zelf op zaterdag. Vandaag had ik mijn tweede grondwerk lesje.
Ik merk dat ik al een stuk zekerder word dus dit is echt goud waard <3

[ img ]

[ img ]

https://youtu.be/EHCSz0I0nOA

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-19 15:17 



 
Profiel   

Ginny is echt leuk! Een half zusje van mijn Bo <3
Wat groeit ze mooi! Ben heel benieuwd hoe ze uiteindelijk gaat worden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 20:42 



 
Profiel   

Kimvicious schreef
Ginny is echt leuk! Een half zusje van mijn Bo <3
Wat groeit ze mooi! Ben heel benieuwd hoe ze uiteindelijk gaat worden!

Dankjewel <3 Waar komt die van jou vandaan?

Ik wil steeds minder updaten omdat er zo weinig animo lijkt te zijn maar aan de andere kant geniet ik steeds meer van haar en het grondwerk wat we nu wekelijks doen.
In de roundpen voel ik totaal geen angst meer, op het erf vind ik het nog wel spannend, maar we hebben vandaag even in de roundpen gewerkt, daarna helemaal afgespoten op de spuitplaats en vervolgens heb ik haar aan de hand droog gestapt. Met het laatste moet ik gewoon vertrouwen krijgen dat ze niet bovenop mij springt haha.

[ img ]

[ img ]


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 15:17 



 
Profiel   

Wat een leuk beestje! En het is heel leuk om foto's van jong naar oud te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 15:30 



 
Profiel   

Niet stoppen met updaten hoor! Ik lees altijd mee :j het is leuk om die ontwikkeling te zien. Vertrouwen moet groeien, maar dat komt vast wel goed! Ze oogt heel relaxed en braaf (niet zo’n bitch als Nova :') ), dat gaat jullie lukken

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 19:13 



 
Profiel   

Idd post maar lekker door, altijd leuk te lezen en er lezen er heus meer mee dan je denkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 23:14 



 
Profiel   

ik lees ook nog steeds mee hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 05:14 



 
Profiel   

Ik ben er ook nog :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 11:51 



 
Profiel   

Leuk om te lezen :D het voelde een beetje als een monoloog haha.

Emita ze is ook heel braaf. We zijn nu bezig met grondwerk los in de roundpen. Enige doel is op de hoefslag blijven lopen, tempo mag ze zelf bepalen (zolang het maar geen sjokken wordt want dan struikelt ze)
Ze wil wel van de hoefslag af en af en toe draaien maar is heel duidelijk in haar signalen; ze mindert vaart, beweegt haar oortje en haar voor of achterhand gaat minimaal naar binnen. Als ik dat tijdig zie hoef ik alleen maar met mijn vinger te wijzen of het stokje en dan gaat ze weer verder. Als ze stout is, is het tijdens het werk eigenlijk altijd miscommunicatie.
Mijn instructrice is bezig met grondwerk en heeft het haar heel goed uitgelegd. Super fijn dat ze dan vervolgens voor mij ook wil werken.

Ik ben echt vooral angstig voor de schrik reacties. Gisteren stapte ik op het erf met haar, tot er een merrie met veulen werd losgegooid. Dan bouw ik al spanning op want die hebben altijd de dolle 10 minuten, wat als Ginny mee wil doen. En door mijn spanning wordt zij ook nerveus.

Maar goed ik heb nog maar 3x met haar gewerkt dus we komen er wel haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 12:43 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Vandaag de boel de boel gelaten en heerlijk met het hele gezin naar stal geweest. Baby's in de wagen, peuter op paarden bloemen jacht :') en man wat grondwerk. Ik vind haar naast mijn man maar klein maar op stal zeggen ze dat ze behoorlijk breed is voor een tweejarige haha. Dus ik ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 18:42 



 
Profiel   

Ze is inderdaad al een mooie brede quarterdame aan het worden. Ik hou daar wel van <3
Fijn dat je nu al meer vertrouwen hebt, en dat laatste stukje op het erf komt vast en zeker ook goed. Ze heeft een hele lieve blik in haar ogen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 21:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 8 [ 192 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen