Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 8 [ 192 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG]Ginny, van baby naar reiner

 
Profiel   

Althans, dat is dan toch uiteindelijk de bedoeling.
Ik rijd sinds 2012 bij trainingsstal Starnmeer. Hier heb ik een groot deel van mijn angst overwonnen en mijn man leren kennen. Hij rijdt ook Western.
In de zomer van 2017, toevallig waren we toen 5 jaar samen, grapte ik dat ik wel een paard wilde voor ons jubileum. Liefst een van de veulens, omdat we nog een kinderwens hadden op korte termijn en we op redelijke afstand van stal wonen.
Tot mijn verbazing zei mijn man niet direct nee. Tot mijn grotere verbazing zei hij even later zelfs ja.
Dus zodoende zijn wij sinds 14 augustus 2017 trotse eigenaar van Justmypartnergotagun, oftewel Ginny.
Ginny is geboren op 14 april 2017.

Mijn man is haar, met uitstekende begeleiding, de basis aan het bijbrengen. Dat wil zeggen, netjes meelopen, voetjes geven, vast staan etc.
Op dit moment heeft ze de taak om gras te maaien, ik ben in verwachting van een tweeling en die zwangerschap loopt niet helemaal lekker, waardoor ik oa niet zelf voor onze peuter kan zorgen. Hierdoor kan mijn man minder makkelijk naar stal. Gelukkig vermaakt ze zich prima in de opfok :) en gaan we van het najaar weer verder met het veulen ABC.

Desondanks vond ik het wel leuk om een volgtopic te maken want dankzij lieve stalgenoten krijg ik wel regelmatig foto's :D en ik ben gewoon heel erg trots op haar.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door Sirius_ op 29-06-18 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-18 17:12 



 
Profiel   

Gaaf dier! Ik ga volgen! Zij is van 2017 toch? Ik heb zelf ook een jonkie :) altijd leuk om bij anderen te kijken hoe het gaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-18 17:17 



 
Profiel   

Ja klopt! Zal het even aanpassen. Ze is inderdaad van 2017.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-18 17:18 



 
Profiel   

Wat een knapperd zeg <3 ben erg benieuwd naar jullie vorderingen met haar.
Wanneer ben je zelf uitgerekend? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-18 08:45 



 
Profiel   

Knappe Ginny! Ik vul de fotodatabase graag aan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-18 10:41 



 
Profiel   

Gimme_Spurs schreef
Knappe Ginny! Ik vul de fotodatabase graag aan :D

Dat mag <3

@Zamora officieel in week 34 maar we verwachten ze uiterlijk week 31 (en dat is echt aftellen :wow: )

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-18 11:10 



 
Profiel   

Kan me voorstellen := helemaal met de warmte en dan nog eens 2!
Hoop dat alles vlot verloopt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-18 19:33 



 
Profiel   

Ik volg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-18 19:51 



 
Profiel   

Leuk volgers :D
Vandaag is mijn zusje mee naar stal om Ginny te bewonderen, en om op ons zoontje te letten. Ginny moet namelijk hoog nodig haar nagels knippen zoals ons zoontje altijd zegt :') en dat is eerder niet gelukt omdat en een jaarling vasthouden en op een peuter letten geen gouden combinatie is.
Maar extra bezoek dat levert wel weer plaatjes op
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 10:53 



 
Profiel   

Leuk, ik volg! Hoe groot is ze nu? Ben wel benieuwd, aangezien ze 1 maandje scheelt met mijn babypaard :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 16:59 



 
Profiel   

Wat een leukerd! ik volg ook :D Starnmeer, die stal ken ik! Daar heeft mijn trainer een hele tijd met haar paard gestaan, prachtige stal is het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 17:14 



 
Profiel   

@Emita toen ze het land op ging was ze 132. Hoe hoog ze nu is weet ik niet, ze heeft wel een groei spurt gehad (tussen de laatste twee foto's in mijn op zit een kleine maand en een flink aantal centimeters).
Man kan haar niet alleen meten, dus we wilden dat na het weide seizoen doen.

@Ponyqueen leuk dat je volgt! Ja ik vind het een heerlijke stal. Wie is je trainer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 17:28 



 
Profiel   

Okee dan is ze dus groter dan Nova. Maarja haar opmeten lukt ook niet want ze lijkt dus steeds kleiner te worden := Hebben jullie haar uiteindelijk nog een dubbele registratie gegeven bij de APHA?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 17:32 



 
Profiel   

Emita schreef
Okee dan is ze dus groter dan Nova. Maarja haar opmeten lukt ook niet want ze lijkt dus steeds kleiner te worden := Hebben jullie haar uiteindelijk nog een dubbele registratie gegeven bij de APHA?
Ze moet ook flink groeien, heb je mijn man gezien? :p die moet niet mee kunnen skeeleren.
Dubbele registratie nog niet verder in verdiept. We wilden vooral vaker starten met haar in hand, voor de ervaring. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat een tweeling op komst de plannen iets heeft gewijzigd haha. Verder heb ik nog niet echt voordelen gevonden in de dubbele registratie dat ik zeg, ja dat moeten we doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 17:35 



 
Profiel   

Super leuk ik volg ook stilletjes mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 17:38 



 
Profiel   

Snap ik, met twee baby's op komst heb je natuurlijk wel andere prioriteiten. Dubbele registratie zorgt er wel voor dat je bij meer clubs kunt starten (DPHC/APHA), en het zorgt ook voor een waardestijging van je paard. Hoe leuk zou het zijn als wij samen in de in hand-klassen zouden staan op wedstrijd? :D

Hoe groot denk je dat ze wordt? En hoe groot zijn de ouders ongeveer? Voor je man is het wel handig als ze een wat grotere quarter wordt inderdaad :') Ik vermoed dat Nova rond de 1.50 wordt ongeveer. Beide ouders zijn ook zoiets, maar het is nooit heel precies opgemeten. Voor mij is het alleen maar een voordeel als ze kleiner blijft :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 17:40 



 
Profiel   

mijn trainster heet katja :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 20:50 



 
Profiel   

@sanneloveyou leuk dat je volgt!

@Emita ik verwacht 148 ongeveer. Ik vind zelf 145 mooi maar voor mijn man hoop ik rond de 155. Al heeft hij een ruin gereden van 148 en dat ging ook best. Maar hij wil zelf ook wedstrijden starten, dan vind ik een klein paardje niet zo mooi. Aan de andere kant is het voor hem misschien wel makkelijk met trail, kan hij overal bij haha.

@Ponyqueen die ken ik niet :)

Ik kreeg de foto's van de shoot in mei binnen. Een voorproefje (Ik ben nu nog dikker, kun je nagaan haha)

[ img ]

[ img ]
Ik ben zo trots op haar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-18 09:26 



 
Profiel   

Oh ja, 145 vind ik ook een mooi maatje inderdaad :j

Prachtige foto's! Die verdienen een plekje aan de muur :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-18 09:33 



 
Profiel   

Het knappe halfzusje van Purdey <3
Ik ben benieuwd hoe ze opgroeid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-18 11:30 



 
Profiel   

Wranglerbutt schreef
Het knappe halfzusje van Purdey <3
Ik ben benieuwd hoe ze opgroeid!

Hey wat leuk, hoe is het nu met Purdey? Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet, laatste topic was volgens mij met Purdey als handpaard.

Ginny haar itp topic <3
[ITP] Ginny (Justmypartnergotagun) in the picture

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-18 15:25 



 
Profiel   

Jeetje wat leuk om weer iets van jou voorbij te zien komen! Weet nog dat jullie aan het daten waren joh :o inmiddels kinderen en je eigen paard super, geniet ervan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-18 14:47 



 
Profiel   

Blon_D schreef
Jeetje wat leuk om weer iets van jou voorbij te zien komen! Weet nog dat jullie aan het daten waren joh :o inmiddels kinderen en je eigen paard super, geniet ervan.

Hey blast from the past! Hoe is het met jou dan.
Ja we zijn van ver gekomen haha, en allemaal dankzij de paarden <3 eigen paard kon dan ook niet uitblijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-18 17:39 



 
Profiel   

[ img ]toverbal met highlights. Ben benieuwd hoe licht ze nog gaat worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-18 21:17 



 
Profiel   

Wat wordt ze licht van kleur :wow:

Sirius_ schreef
Hey wat leuk, hoe is het nu met Purdey? Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet, laatste topic was volgens mij met Purdey als handpaard

Purdey is in januari verhuisd naar haar nieuwe eigenaar, ze staat nu lekker in een kudde. Ik heb haar sinds begin maart niet meer gezien, maar ik krijg regelmatig fotografische updates *-:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-18 11:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 8 [ 192 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen