Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show je cowboyboots topic!

 
Profiel   

Ik kon eigenlijk geen topic vinden op bokt over onze boots. Gezien mijn verslaving vind ik het altijd leuk om te zien waar de rest mee loopt en wat er zoal beschikbaar is.
Dus deel hier je boots (evt met merk, prijs en waar te krijgen als je dat nog weet).

Ik ben zelf gek van het merk Loblan. Daarmee is de ellende 9 jaar geleden begonnen. Die boots heb ik nog steeds! Ik draag ze alleen niet meer naar stal, want ze worden niet meer gemaakt en ik probeer te voorkomen dat ze al te hard slijten. Dus die zijn voor mijn ‘normale’ leven. De rest ben ik minder zuinig op, haha!

Mijn collectie vorig jaar:

[ img ]
Het tweede paar heb ik dus nu 9 jaar. Het paar daarnaast zijn Ariats (de rest is allemaal Loblan) en heb ik op vakantie in 2017 in Canada gekocht.

Ik wissel nog wel eens. Zo verkoop ik wat, geef ik wat weg en koop ik weer bij. Heb nu 6 paar :p

Ben erg benieuwd wat jullie in de kast hebben staan!
Heb niet echt showboots, alleen workboots, dus ik zoek nog inspiratie :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 16:55 



 
Profiel   

Ik wil het niet weten :o

Heb 7 jaar geleden met pijn en moeite een paar boots gevonden. Ik heb echt de hele voorraad in mijn maat aangehad. Iets van smalle voet met hoge wreef. Echt onmogelijk....

Ze zijn nu versleten en ik moet weer nieuwe. Zie nu al op tegen de pas-sessie, boots die niet aan gaan, boots die niet meer uit gaan, zere voeten, zere handen )van het aan en uittrekken) pfff :x

En ik heb serieus een schoenen/laarzen en boots tik ! Ben er helemaal weg van … misschien maar een voet-operatie overwegen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 17:00 



 
Profiel   

Ik ben nog maar net begonnen met de collectie, ben nu aan het kijken voor een paard dus als die er is volgen er vast meer.

Ben wel helemaal fan van Ariat al.
[ img ]
Heb ze voor de show maar draag ze ook casual. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 17:02 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 17:05 



 
Profiel   

Ik heb 1 paar, van stonedeek ik ben er wel fan van :) !
Deze zomer ben ik getrouwd, toen heb ik ze ook aangehad voor tijdens de fotoshoot <3
[ img ]
En ondertussen zijn ze echt in gebruik en zien ze er al iets minder netjes uit :D
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 17:12 



 
Profiel   

Oh wat leuk om te zien zo! Wat er tot nu toe gepost is is ook gaaf!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 17:13 



 
Profiel   

Dit jaar gekocht op western experience. Mijn eerste laarzen! Voor 100 euro, zijn van het merk Laredo. De details zijn in het turqoise, roze en paars. (weet even niet hoe ik die foto moet draaien)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 17:21 



 
Profiel   

Leuk topic!!

Wat een mooie verzameling heb jij eileen333.
En hoikimmmy wat een gave laarzen <3 die zou ik ook wel willen hebben.

Ik heb afgelopen weekend mijn derde paar gekocht.
Ariats Carmelita

[ img ]

Verder heb ik nog twee paar Ariat Heritage stockman.
Een donke bruin met roze stiksel en een wat lichtere bruin met groen/ blauwe stiksels.
Helaas is het lichtere paar kapot gegaan twee weken terug. Dus ik wil eigenlijk nog een nieuw paar aanschaffen.


Ik ben wel echt fan van Ariat. Toen ik ging kijken voor laarzen heb ik er heel veel aan gehad en enkel Ariat zat lekker. Gelukkig hebben ze ook genoeg leuke laarzen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 21:24 



 
Profiel   

Tucktuck schreef
Leuk topic!!

Wat een mooie verzameling heb jij eileen333.
En hoikimmmy wat een gave laarzen <3 die zou ik ook wel willen hebben.

Ik heb afgelopen weekend mijn derde paar gekocht.
Ariats Carmelita

[ [url=m/Hpxskn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verder heb ik nog twee paar Ariat Heritage stockman.
Een donke bruin met roze stiksel en een wat lichtere bruin met groen/ blauwe stiksels.
Helaas is het lichtere paar kapot gegaan twee weken terug. Dus ik wil eigenlijk nog een nieuw paar aanschaffen.


Ik ben wel echt fan van Ariat. Toen ik ging kijken voor laarzen heb ik er heel veel aan gehad en enkel Ariat zat lekker. Gelukkig hebben ze ook genoeg leuke laarzen :o


Zonde om ze te dragen . Ze zijn prachtig

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 21:36 



 
Profiel   

Ik denk ook niet dat ze snel naar de paarden worden gedragen. Maar vond ze te gaaf om te laten staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 21:38 



 
Profiel   

Gaaf!! Weten jullie waar je ze in Amerika kan kopen omgeving Texas? Of een webshop waar ze te koop zijn? Kennis woont daar

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 22:00 



 
Profiel   

Heerlijk topic! <3

Helaas heb ik nog maar één paar maar misschien dat ik eind dit jaar nieuwe koop bij de Sale.

Ik heb deze:

[ img ]

Ik ben het merk even kwijt maar heb ze voor €175 gekocht bij de Sale van 2017.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 22:07 



 
Profiel   

Die zijn ook leuk Bellatrix!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 22:08 



 
Profiel   

Ok daar gaan we :P
[ img ]
Mijn show laarzen.

[ img ]
Mijn zomerboots

[ img ]
Speciaal maatje te groot voor dikke sokken dus winterboots

[ img ]
Compleet afgetrapte maar zo comfortabele boots haha.

Ja ik mag even geen boots meer shoppen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 22:21 



 
Profiel   

melissa_b schreef
Gaaf!! Weten jullie waar je ze in Amerika kan kopen omgeving Texas? Of een webshop waar ze te koop zijn? Kennis woont daar


Kijk eens op Sheplers :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 22:22 



 
Profiel   

Grappig te zien wat voor neuzen iedereen graag heeft. Ik vind dat brede helemaal niets maar ook die met hele smalle puntneuzen niet, ik zit er tussenin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 22:23 



 
Profiel   

[ img ]
Dit zijn mijn ene paar. De anderen zijn helemaal op maar zitten te lekker om weg te doen haha

Tucktuck die van jou vind ik heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 22:27 



 

Dit zijn mijn hemelse Ariat boots :)

[ img ]

Deze wil ik nog graag, maar de nieuwprijs van €229 houd me tegen :=


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 22:32 



 
Profiel   

rayoow schreef
[ [url=m/lZM5Pz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xK1QrE.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3

Die heb ik ook! Tony Lama’s. Lopen heerlijk. Doe ik lekker niet naar mijn paard aan.

En ik heb ook Ariats, de Tombestone’s.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 22:52 



 
Profiel   

xJitskee schreef
Dit zijn mijn hemelse Ariat boots :)

[ [url=m/b7O86N.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze wil ik nog graag, maar de nieuwprijs van €229 houd me tegen :=


[ [url=m/a45w0b.jpg]Afbeelding[/url] ]


Toen ik de mijne haalde was dat net een nieuwe collectie(300+) , toen trakteerde ik mijn zusk
Je en moeder ook op boots, die dag deed pijn aan mijn portomonee :')

Moet me echt in houden om niet nog weer niuewe te halen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 23:06 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Grappig te zien wat voor neuzen iedereen graag heeft. Ik vind dat brede helemaal niets maar ook die met hele smalle puntneuzen niet, ik zit er tussenin.

Dat heb ik precies zo! Maar die zijn wel lastig te vinden. Een echt ronde neus is ook niet echt mijn favoriet.

[ img ]
Ik heb het liefst zon neus.
Deze boots staan niet op mijn collectie foto, moet ze nog even bewerken naar mijn smaak. Ze glimmen teveel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 23:20 



 
Profiel   

Leuk topic!

Dan show ik ook even mijn boots :D

Mn doordeweekse boots Ariat
[ img ]

Mm show boots (even geen idee welk merk, vorig jaar gekocht tijdens mn vakantie in the States:)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 23:24 



 
Profiel   

Wauw, wat een mooie boots komen er voorbij. Waar kopen jullie ze? Ik ben ook al een poosje op zoek maar zit met een brede voet waardoor ik bang ben dat het een moeilijke zoektocht gaat worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 23:42 



 
Profiel   

tinker6 schreef
Wauw, wat een mooie boots komen er voorbij. Waar kopen jullie ze? Ik ben ook al een poosje op zoek maar zit met een brede voet waardoor ik bang ben dat het een moeilijke zoektocht gaat worden.


Ik heb een brede wreef en daarom ben ik uitgekomen bij mijn Ariats, heb een maatje groter dan normaal moest wel even goed inlopen maar zitten nu perfect.

Ik had ze bij Cowgirl Store weg in Wijnjewoude. Ze zit bij mij om de hoek dus ik had het geluk dat ik ze daar gelijk kon passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 23:46 



 
Profiel   

tinker6 schreef
Wauw, wat een mooie boots komen er voorbij. Waar kopen jullie ze? Ik ben ook al een poosje op zoek maar zit met een brede voet waardoor ik bang ben dat het een moeilijke zoektocht gaat worden.

Ik haal veel van marktplaats. Maar ik heb dan ook ontzettend makkelijke voeten.

Wil nog wel een keer naar een grote shop, maar die hebben ze hier in de buurt niet echt. Dus ik wacht denk ik maar tot de zomer, en dan kan ik in Canada weer naar de Lammles of boot barn *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 23:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen