Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Plaats een nieuw onderwerp

Show je cowboyboots topic!

 
Profiel   

Sure_lee schreef
Gave laarzen! Ik zie de laatste tijd niet echt meer mooie laarzen in mijn maat voorbij komen op marktplaats of in de aanbieding. Hoe moet ik mijn ariat laarzen verslaving nu stillen? ;-)


Ebay Kleinanzeigen :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 10:48 



 
Profiel   

Ik zal dit topic volgen, veel mooie laarzen voor inspiratie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-20 16:40 



 
Profiel   

Nice boots

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-20 13:04 



 
Profiel   

Mijn nieuwe :+:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 12:09 



 
Profiel   

Mooi!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 13:12 



 
Profiel   

sorry dat ik kom binnenvallen!
maar weet iemand een shop die grotere maten verkopen en voor brede voeten? ik heb een maat 42.. al van alles geprobeerd aan ariats ect. maar ze zijn allemaal te smal voor mn voeten en een maat groter glij ik eruit met mn hak.. welk merk of shop kunnen jullie aanraden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-20 15:45 



 
Profiel   

Kan je dan niet beter heren boots kopen? Meestal vallen die breder dan dameslaarzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-20 17:14 



 
Profiel   

ceetje die ik heb ool geprobeerd maar die zijn dan weer te breed, kan ik zowat uitschoppen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-20 17:54 



 
Profiel   

Boots van het merk Durango? Moet je smaak zijn natuurlijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-20 17:56 



 
Profiel   

Baileysdream schreef
ceetje die ik heb ool geprobeerd maar die zijn dan weer te breed, kan ik zowat uitschoppen :')

Da’s jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-20 17:58 



 
Profiel   

Ik heb ook 42 en draag, op de fatbaby's na, alleen maar herenboots (Ariat om te lopen, Tony Lama om te rijden) Je hebt naast de cijferaanduiding van de maat ook een letter: "D" is normale breedte, en dan heb je nog E en EE die breder zijn. Of is D dan ook te breed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-20 06:57 



 
Profiel   

Baileysdream schreef
sorry dat ik kom binnenvallen!
maar weet iemand een shop die grotere maten verkopen en voor brede voeten? ik heb een maat 42.. al van alles geprobeerd aan ariats ect. maar ze zijn allemaal te smal voor mn voeten en een maat groter glij ik eruit met mn hak.. welk merk of shop kunnen jullie aanraden?


Zelfde maat en brede voeten, behalve de probabies is Ariat het dus niet voor mij. Ik draag ook vaak herenlaarzen. Sendra past mij beter (na goed inlopen). Verder eerder goed passende Old West en Twisted X laarzen gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-20 08:15 



 
Profiel   

op maat laten maken? Hanson doet het. Net als Deniro Boots, Tony Muzzi...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-20 10:41 



 
Profiel   

Sandra_H schreef
Ik heb ook 42 en draag, op de fatbaby's na, alleen maar herenboots (Ariat om te lopen, Tony Lama om te rijden) Je hebt naast de cijferaanduiding van de maat ook een letter: "D" is normale breedte, en dan heb je nog E en EE die breder zijn. Of is D dan ook te breed?



Mmm ik zit met het zelfde probleem maar dan andersom, hele smalle voeten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-20 21:50 



 
Profiel   

Ik heb vanwege een soort gelijk probleem er voor gekozen om laarzen op maat te laten maken bij Hanton Cavalier, tot op deden heel tevreden met de laarzen. Toen ze aankwamen zaten ze wel best strak, na een paar keer dragen waren ze netjes uitgerekt zodat ze netjes op maat waren.

Communicatie ging netjes en waren binnen 2 weken binnen.
Beste meneer had ook een foto gestuurd toen hij ze aan het maken was, dat was een leuk extraatje.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 21:16 



 
Profiel   

SDLT schreef
Ik heb vanwege een soort gelijk probleem er voor gekozen om laarzen op maat te laten maken bij Hanton Cavalier, tot op deden heel tevreden met de laarzen. Toen ze aankwamen zaten ze wel best strak, na een paar keer dragen waren ze netjes uitgerekt zodat ze netjes op maat waren.

Communicatie ging netjes en waren binnen 2 weken binnen.
Beste meneer had ook een foto gestuurd toen hij ze aan het maken was, dat was een leuk extraatje.


[ [url=m/fa9OHq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5dAZp8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/s8BlJw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lijken wel heel breed van boven? Of heb je ook best brede kuiten? Wel hele gave kleuren enzo <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 21:31 



 
Profiel   

sunny43 schreef
SDLT schreef
Ik heb vanwege een soort gelijk probleem er voor gekozen om laarzen op maat te laten maken bij Hanton Cavalier, tot op deden heel tevreden met de laarzen. Toen ze aankwamen zaten ze wel best strak, na een paar keer dragen waren ze netjes uitgerekt zodat ze netjes op maat waren.

Communicatie ging netjes en waren binnen 2 weken binnen.
Beste meneer had ook een foto gestuurd toen hij ze aan het maken was, dat was een leuk extraatje.


[ [url=m/fa9OHq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5dAZp8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/s8BlJw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lijken wel heel breed van boven? Of heb je ook best brede kuiten? Wel hele gave kleuren enzo <3


Ik denk dat de foto's misschien een verkeerd beeld geven op dat gebied vanwege de foto hoek. Ik heb even gezocht naar een rij foto, alleen dit is de beste die ik zo kan vinden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 20:03 



 
Profiel   

Prachtige laarzen zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 20:17 



 
Profiel   

Stoere laarzen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-20 11:26 



 
Profiel   

SDLT schreef
[ [url=m/GQ4l23.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw die zijn gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 22:59 



 
Profiel   

Nog net op de valreep paar weken geleden Arthur bezocht

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 20:32 



 
Profiel   

Pretty!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 21:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen