Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show je cowboyboots topic!

 
Profiel   

Ik heb een smalle voet en hoge wreef en Ariat zijn bij mij juist de enige die goed zitten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-19 11:56 



 
Profiel   

Goede keuze Granoek! Als ze nou al best lekker zitten, zitten ze straks als een paar slofjes en wil je niets anders meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-19 12:15 



 
Profiel   

Heb de volgende al uitgekozen hoor :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-19 12:17 



 
Profiel   

Dat ken ik ... :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-19 12:21 



 
Profiel   

Wauw granoek die zijn geweldig!
Ik baal alleen van de vierkante teen, heb liever een ronde..

Maar goed ook, anders had ik ze inmiddels besteld :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-19 13:33 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ik mag ook showen eindelijk *\%/*


[ [url=m/0DAJ6d.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Hg7hpI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bevindingen:
- ze zijn donkerder van kleur dan ze leken op de foto van internet. Voor mij ideaal wel, vind ze mooier dan op de foto :)
- ze zijn redelijk smal op de wreef. Ik denk dat de breedtemaat die je kunt kiezen hierover gaat? Ik dacht dat ze hier de schacht mee bedoelden maar bedenk me nu dat het ook wel het voetbed kan zijn. Heb daar de medium genomen, niet de wijde.
- ze vallen ruim, maar een maat kleiner zou me dus op de wreef niet gepast hebben. Misschien als ik een maat kleiner had genomen maar dan de wijde versie?
- ze zijn zwaar en ik voel dat mijn billen een work out krijgen tijdens het lopen
- ik vind ze prachtig <3
- ze lopen heel zacht en comfortabel!
- ze zitten stevig rond mijn voet en enkel, daar had ik wel schrik voor maar dat valt dus heel goed mee


Ik heb deze ook. ze zitten heerlijk, alleen moest ik wel wennen aan de vierkante neus. Ik heb maat 40 en van de laars 39. In principe zou ik 38 ook nog passen. maar dat durfde ik toch net niet aan. Ik heb ze wel heel erg in moeten lopen voor ik ze écht fijn vond zitten.

Eigenlijk wil ik ooit nog eens boots van DeNiro <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 12:48 



 
Profiel   

Mooi granoek.
Ik moet zeggen dat normaal iedere bot eerst een beetje moet spannen. Je mag ze daarom nooit echt te groot kopen. Het leder past zich langzaam aan aan de vorm van je voet en daarna zitten ze als gegoten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 16:28 



 
Profiel   

Ik vind de gewone laarzen echt totaal niet fijn met rijden... Als je veel been gebruikt schiet bij mij dan altijd mn hak eruit... Dus ik rij al jaren met Lacers en wil niks anders meer. Iets meer gedoe met aandoen maar zitten zoveel fijner en strakker om je voet.
Ik heb een paar bruine van Muzi van kalfsleer en een paar zwarte van Muzi van kamelenleer.

En momenteel aan het wachten op een nieuw paar dat ik heb besteld bij Sunville in Belgie: royal blue met onderkant zwart Oistrich (struisvogel leer) look. Ben erg benieuwd hoe ze worden!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:47 



 
Profiel   

https://www.kraemer.de/Themen/Westernre ... nch-Riding

Kan ik iemand blij maken met deze boots? Maat 39. Ze zijn verkleurd op de plek van de beugels maar nog prima te gebruiken, maar ik heb geen western zadel meer dus staan ze te verstoffen. Mogen weg voor 20 euro ongeveer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 12:23 



 
Profiel   

Mag ik hier even een vraag spammen? Wil er niet meteen een topic voor openen.
Ik heb laatst Sendra's gekocht (niet om te rijden trouwens :D)
Maar merk aan de linker kant, aan de binnenkant van de hiel dat hij wrijving geeft. De overgang van hielondersteuning naar laars zeg maar is ook ontzettend hard en stijf.
Er zitten al meerdere lagen creme op om ze soepel te krijgen, shoetree erin maar die hiel blijft me enigzins vervelen.
Loopt dit nog uit ( loopt Sendra uberhaupt nog uit?)
Ik wil nu gaan proberen er een dikkere hiel in te krijgen zodat het heel daar naar gaat vormen. Zou echt maar een paar mm hoeven zijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 12:13 



 
Profiel   

Sendra loopt veel uit als het leer is. Eventueel door de schoenmaker vast iets op laten rekken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 13:06 



 
Profiel   

[ img ]
Ik mocht voorlopig geen nieuwe laarzen. Maar stalgenoot bood een splinternieuw paar aan, dat heel toevallig paste. Dus.. met 2 paar fatbabys in de kast nu ook een paar Bull's Eye <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 21:51 



 
Profiel   

Heel mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 22:18 



 
Profiel   

Mooi zeg!
En een leuke meevaller!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 22:22 



 
Profiel   

Mexx lady:Ik heb vroeger lang in kwaliteidsschoenen zaak gewerkt maar stiksels rekken nooit uit geplakt ook niet. Het enige is om die hiel te bewerken met de knobbel tang....die hebben vaak schoenmakers ook en stretch een spray die alleen werkt met echt leer om het leer te doen oprekken!

of een vochtige niet te natte natte theedoek in je hiel proppen en die een nacht laten zitten en dan dragen tot ze droog zijn evtw met dikkere sokken en blarenpleisters!
succes...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 12:43 



 
Profiel   

Ze zijn ondertussen bij een schoenmaker op de leest geweest en het leer is zacht geklopt. Voel links nog wel iets, maar denk dat het nu met een goed paar blaren pleisters wel gemakkelijk in te lopen valt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 13:49 



 
Profiel   

Sale *\o/*

https://www.fashion-boots.com/nl/sale/l ... mSorting=4

Oh wel voornamelijk herenlaarzen zie ik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-20 22:34 



 
Profiel   

Ik verkoop 1 paar laarzen. Justin Gypsy aged bark. Ik vind lagere modellen fijner. Ik kom gewoon met geen mogelijkheid erin met mijn brede voeten en hoge wreven. Het is me 1 x gelukt, daardoor heeft mijn beugel aan de binnenkant een klein beetje aluminium afgegeven. Leer ziet er wat stoffig uit op de foto, maar dat is de bedoeling. Beetje used leather idee.
Maat 38. (7.5B)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 10:05 



 
Profiel   

eilleen333 schreef
Ik ben zelf gek van het merk Loblan. Daarmee is de ellende 9 jaar geleden begonnen. Die boots heb ik nog steeds! Ik draag ze alleen niet meer naar stal, want ze worden niet meer gemaakt en ik probeer te voorkomen dat ze al te hard slijten. Dus die zijn voor mijn ‘normale’ leven. De rest ben ik minder zuinig op, haha!


Toen ik dit topic opende was ik al op zoek naar een nieuw paar van mijn favoriete laarzen. Ik zocht toen al een tijdje. Na een zoektocht van bijna drie jaar:

[ img ]
Ik ben zooo gelukkig! :') Zijn echt de fijnste laarzen ooit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-20 19:45 



 
Profiel   

Waar heb je ze uiteindelijk gevonden? Ze zien er ideaal uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-20 00:18 



 
Profiel   

Wat goed dat je ze gevonden hebt!! Zien er gaaf uit!
Dan kun je je oude paar weer aan naar stal ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-20 00:31 



 
Profiel   

Via marktplaats. Verder is het echt mission impossible, haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-20 08:50 



 
Profiel   

[ img ]

Ik heb laatst deze laten maken via Sunville Country and Living in Zonhoven.
Je kunt ze in allerlei kleuren en motiefjes laten maken. Ook eventueel met voering voor de winter, of helemaal hoog.
Ikzelf vind lacers veel fijner dan laarzen. Het is even iets meer werk met aandoen, maar ze zitten veel steviger om je voet heen waardoor je hak er niet uit glipt als je veel been gebruikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-20 19:22 



 
Profiel   

Dat is cool zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-20 19:48 



 
Profiel   

Wauw! Die zijn heel bijzonder.
Ondanks dat het mijn keuze niet direct zou zijn, vind ik de kleuren combinatie wel heel gaaf!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-20 22:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen