Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

[volg] Sam's Tiny Toon, dagboek van veulen naar volwassen

 
Profiel   

Leuk om jullie topic te vinden! Volgens mij heb ik hier een halfbroertje op proef rondlopen, wordt in juni 3. Dat is ook echt een vriendelijk dier, behoorlijk moedig van zichzelf :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-20 18:08 



 
Profiel   

Wat leuk een halfbroer! Kom ze niet vaak tegen omdat de vader duitse hengst is natuurlijk, ja dat moedige herken ik wel en als ze schrikken is het even een bibber en dan weer klaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-20 18:52 



 
Profiel   

Ik volg mee wat een knappie zeg !

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-20 19:16 



 
Profiel   

Zo hij mocht gister na verbandwissel eindelijk na 2,5 week stalrust de paddock op! Gelukkig hield hij zich rustig dus mocht hij daar blijven, het verband is een stuk hoger gezet zodat er geen zand onder komt.
Hij ging gelijk rollen, ben zo blij dat hij eindelijk uit stal is!
Dierenarts is wel tevreden over het verloop

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 20:16 



 
Profiel   

Och die Sam, wat fijn dat ie weer een stukje meer vrijheid heeft! Ik duim mee dat het goed blijft gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 22:08 



 
Profiel   

He wat leuk om een volgtopic tegen te komen! Ik volg je op Instagram (irishcob.siyah) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 22:12 



 
Profiel   

xAnthea schreef
He wat leuk om een volgtopic tegen te komen! Ik volg je op Instagram (irishcob.siyah) :D


Oh wat leuk! Hah ja op insta ben ik hopelijk gayw weer wat actiever maar om nou elke dag een stalfoto neer te zetten is ook net niks :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 22:33 



 
Profiel   

Woensdag is er weer wild vlees afgesneden en opnieuw verbonden, gaat hopelijk snel de betere kant op, hij glimt je wel echt tegemoet zo met de zon

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 19:24 



 
Profiel   

Helemaal vergeten te updaten }:0

Laatste update was april.. wond is nog steeds niet dicht maar gaat eindelijk de goede kant op. ondertussen wel verhuist naar een nieuwe stal en nu hopen dat genezing doorzet. Ze hebben daar een zoutkamer waar hij nu in gaat, ben heel benieuwd wat dat gaat doen.

En hij is jarig! 3 jaar *\o/* binnenkort lekker een begin gaan maken met grondwerken, dan heb ik ook wat meer te laten zien dan een relaxend paard met zijn neus in het gras.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-20 21:15 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Poeh, na zo lang nog steeds niet helemaal dicht... Maar gelukkig de goede kant op, straks dus weer helemaal genezen :)
Wat is dat, een zoutkamer? Klinkt als een ruimte met allemaal verschillende zoutblokken maar dat zal het vast niet zijn :+ Heeft het iets met de genezing van de wond te maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-20 11:35 



 
Profiel   

Nee geen blokken haha, afgesloten kamer waar via een of ander apparaatje zout erin gaat maar hoe het precies in zijn werking gaat geen flauw idee, lijkt op een soort nevel, geeft goede resultaten bij huidproblemen/wonden en longproblemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-20 16:01 



 
Profiel   

Zo na een tijdje een update.. de wond is zo goed als weg :)

Ondertussen begonnen met grondwerklessen wat Sam supersnel onder de knie heeft. Hier leer ikzelf ook heel veel bij, als ik dus net verkeerd sta denkt Sam doei ik doe niks :D

Vandaag voor het eerst wezen wandelen bij de heide op stal! Zo mooi!


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 03:42 



 
Profiel   

Oh leuk! Echt genieten he, op pad met je paardje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 14:49 



 
Profiel   

Ja zo fijn! Begin nu pas ook een beetje ritme te vinden, zo’n opfok is leuk hoor maar je hebt dan niet echt het idee van een eigen paard omdat alles gedaan werd voor je (al is dat zeker niet vervelend)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 15:31 



 
Profiel   

Wat een prachtig paardje <3 en wat fijn dat hij grondwerk zo snel onder de knie heeft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 15:43 



 
Profiel   

heel mooi paardje, hoe groot is hij nu? Wanneer ga je beginnen met zadelmak maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 13:52 



 
Profiel   

dank je wel! Vergeet een beetje te updaten hier := hoe groot hij is durf ik niet te zeggen eigenlijk, nog nooit opgemeten. Wil als hij 4 is beginnen, nu is het vooral grondwerken en wandelen wat in een bos ook geen straf is[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 13:59 



 
Profiel   

Melissa0304 schreef
dank je wel! Vergeet een beetje te updaten hier := hoe groot hij is durf ik niet te zeggen eigenlijk, nog nooit opgemeten. Wil als hij 4 is beginnen, nu is het vooral grondwerken en wandelen wat in een bos ook geen straf is[ [url=m/wCcYyP.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig, daar zou ik ook wel graag wandelen :D Ja ik heb jou net gevolgd via jou instagram, daar staan meer foto's op zag ik. heel leuk! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 14:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen