Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

semi nieuw in de western wereld

 
Profiel   

hoi ,

ik rijd al 6 jaar recreatief western en zo nu en dan een barrel race in de buurt :P
MAAR nu heb ik op 1 mei mezelf een echte paint aangeschaft <3 <3
genaamd Aiyana bar pocobueno
[ img ]

[ img ]

[ img ]
2 jarige merrie
met doc bar en peppy san badger in haar bloedlijnen

nu wil ik graag wat halter of andere shows(wedstrijden) mee doen met haar wat aan de hand kan ( hier snap je de semi nieuw dus) want alle namen en termen krijg ik nog niet in mn hoofd :?

maar ik woon in België en vind tot nu toe enkel die in Nederland, maakt het nu uit of je in nl start of in België? of mag beide ook ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 13:13 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je knappe merrie! <3
Je kan je ook hier melden: Bellatrix @ [WN-AM] [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 14:04 



 
Profiel   

Ja kan overal starten. Helemaal als je paard zijn APHA papieren bezit en in geval van De discipline reining een Competition licence als je bij de NRHA wil gaan starten (weet niet of dit in andere ook disciplines zo is) en wellicht je lid moet zijn van verschillende instanties die shows uit schrijven

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 16:44 



 
Profiel   

Wat leuk!! :D

Ik rij zelf al jaren bij de WRAN en dit is erg gezellig en een mooi instapniveau. :) Je kunt hier vanuit België ook gewoon aan mee doen, wedstrijden zijn alleen wel overal in Nederland.
Kijk gerust eens rond op de website: https://www.wran-eu.nl/
We hebben altijd wel mensen uit België die mee komen starten, ook onwijs leuk!!

Als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 16:48 



 
Profiel   

Wat een onwijs leuke merrie! Waar heb je die van jou gevonden? :D

Ik heb ook een overo merrie uit 2017, Diamon Dina (Like A Diamond x Spat Olena, ook cutting lijnen dus!) :
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 18:07 



 
Profiel   

Popstra schreef
Ja kan overal starten. Helemaal als je paard zijn APHA papieren bezit en in geval van De discipline reining een Competition licence als je bij de NRHA wil gaan starten (weet niet of dit in andere ook disciplines zo is) en wellicht je lid moet zijn van verschillende instanties die shows uit schrijven


haar papieren heeft ze enkel moet ik ze nog zelf even op mijn naam zetten maar momenteel even alle rekeningen die tegelijk komen ;(
ze zou voornamelijk voor lange bosritten gaan dienen maar sinds ik met een hernia zit van half augustus ben ik weer naar barrel races en team penning en dergelijke gaan kijken en kriebelt het toch wel weer en daarom dacht ik aan iets aan de hand omdat ik momenteel nog niet durf te rijden ook al gaat het al stukke beter


Emita schreef
Wat een onwijs leuke merrie! Waar heb je die van jou gevonden? :D

Ik heb ook een overo merrie uit 2017, Diamon Dina (Like A Diamond x Spat Olena, ook cutting lijnen dus!) :
[ Afbeelding ]


wauwwwww zij is helemaal knap, komt echt nog dichter bij mijn droombeeld van een overo <3 (wat niet wegneemt dat ik niet gek ben van de mijne :P )


heb haar via via gevonden op facebook bij mensen in saint George (bij luik) eerst gaan kijken en de klik was er gelukkig ook snel <3 en na een week de knoop doorgehakt :D


xxwienekexx schreef
Wat leuk!! :D

Ik rij zelf al jaren bij de WRAN en dit is erg gezellig en een mooi instapniveau. :) Je kunt hier vanuit België ook gewoon aan mee doen, wedstrijden zijn alleen wel overal in Nederland.
Kijk gerust eens rond op de website: https://www.wran-eu.nl/
We hebben altijd wel mensen uit België die mee komen starten, ook onwijs leuk!!

Als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen :D


doe ik zeker wien :D heb je nr he :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 20:51 



 
Profiel   

Paintedtwice schreef
xxwienekexx schreef
Wat leuk!! :D

Ik rij zelf al jaren bij de WRAN en dit is erg gezellig en een mooi instapniveau. :) Je kunt hier vanuit België ook gewoon aan mee doen, wedstrijden zijn alleen wel overal in Nederland.
Kijk gerust eens rond op de website: https://www.wran-eu.nl/
We hebben altijd wel mensen uit België die mee komen starten, ook onwijs leuk!!

Als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen :D


doe ik zeker wien :D heb je nr he :P


Gosh ik zie nu pas dat jij het bent :Y) :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 21:29 



 
Profiel   

Hey!

Wat leuk, nog een Belgische :D
En wat een super mooie overo heb je.

Spijtig genoeg denk ik behalve reining en beetje cutting en beetje barrel dat je niet echt veel hebt in België.Gewoon in de westernwereld algemeen. Merk echt wel een verschil tov bijvoorbeeld Nederland.

Ik zou zelf eens een barrelrace willen zien of eens zelf proberen maar hier in mijn buurt is er echt niks en ken alleen maar de Gyspy...

Zelf als ik een reiningles wil nemen of op een westernstal wil staan met mijn merrie moet ik minimum 30min rijden en de faciliteiten is echt niet wat ik zou willen voor mijn eigen merrie. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 14:05 



 
Profiel   

ooh wat leuk :D
dankje dankje <3

nee inderdaad dat heb ikzelf dus ook al in de gaten ja, nu woon ik wel letterlijk op de grens met Nederland maar als ik dan helemaal naar het noorden zou moeten word ik gek _O-

ik ga zelf geregeld wel naar barrel races kijken :D paar routers houden mij steeds op de hoogte waar er zijn :P
rijd soms helemaal tot balen of inderdaad Heist op den berg

ja dat is inderdaad ook wel het nadeel hier ja al zou ik mijn weides echt niet willen ruilen voor een stalling :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 20:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Wat is t een knappert!! Antwoord op je vraag is al gegeven en de termen uit je hoofd; dat komt heus wel. Hoe meer je ze gebruikt/moet onthouden, blijven ze vanzelf hangen :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 10:19 



 
Profiel   

Luna01 schreef
Gefeliciteerd! Wat is t een knappert!! Antwoord op je vraag is al gegeven en de termen uit je hoofd; dat komt heus wel. Hoe meer je ze gebruikt/moet onthouden, blijven ze vanzelf hangen :-)


dankjewel :D ben heel trots op der, zo verliefd
helaas die ene wedstrijd net gemist om te gaan kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 19:23 



 
Profiel   

Wat een leukerd heb je.

Ik heb ook een overo

[ img ]

En gewoon rustig aan rondkijken en beginnen. Gaat vast goedkomen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 20:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen