Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 233 van de 491 [ 12270 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 491  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Oeh Gernie, dat is inderdaad niet zo handig :(:)

Ik heb al bijna 2 maanden niet gereden. Mis het ontzettend. Nu zelfs longeren te zwaar wordt, moet die kleine maar snel geboen worden :+

Joy vermaakt zich overigens prima :D
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 10:05 



 
Profiel   

Ah lief plaatje <3
Ik heb nu 8 maanden niet meer op Jim gereden en ik mis het echt enorm :o
Nog 3 maanden, dan is de dag des oordeels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 10:08 



 
Profiel   

En ik vind 2 weken al erg :o maar ik wilde dat Rudi eerst even goed kon acclimatiseren op zijn nieuwe plek.
Van zeker de helft van de dag op stal naar 24/7 buiten is wel een aardige omslag maar ik ben zo blij dat we nu hier staan. Hij begon stiekem al wat ongewenste dingen te ontwikkelen doordat ze vaak zolang op stal stonden.
Inmiddels zijn ze zo relaxed dat ze gezellig met de buren (alpaca's) staan te grazen. Die waren in het begin doodeng, om van de Struisvogel maar te zwijgen :roll: _O-

Gisteren bijna alles een plekje gegeven en ingericht. Heerlijk al die ruimte!
Het begint eindelijk een beetje ons stekkie te worden <3 Moet nog wel een kast en zadelkar in elkaar fabriceren voor mijn zadel, voor nu staat die even op een bokje.
Ook een mooie plek gemaakt voor poets/wasplaats dmv stalmatten. De grond moet daar nog wel even een keer geëgaliseerd worden maar voor nu doen we het even met berg en dal :+ In de toekomst kunnen we daar evt ook nog een afdak zetten.

Vanmiddag even kijken of we tijd hebben om de buurt een stukje te verkennen want er schijnt een mooie wandelroute achter ons door te lopen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 13:57 



 
Profiel   

Klinkt als een fijn plekje en een goeie keuze!
Heerlijk!

Ik heb vandaag de camera weer eens meegenomen: [ITP] Het was weer de 10e - Zilveren boktveulen Noura en Jim
Noura wordt zo knap <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 20:59 



 
Profiel   

Ze wordt echt steeds knapper hoor! <3

[BEU] Overnachting omgeving Grathem gezocht 26/27 juni

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 21:28 



 
Profiel   

Noura is zeker knap!

Ik ben vandaag naar buiten geweest met de vrouw waar ik op stal sta.
Ze deed het super, ben 3 keer af gestapt (2x grote trekker, 1 keer de sproeier) voor het ellende zou worden en dat vond ze duidelijk fijn.
Op sommige stukken was ze bijna dapperder dan de bomproof Fries, haha.
Op het eind was ze doodmoe en dat van voornamelijk stappen, goede oefening voor haar :)
Zo trots op mijn puppy. Ze wordt steeds braver :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 12:10 



 
Profiel   

Wij hebben eergisteren ook een stukje buiten gewandeld, voor het eerst en het ging super goed *\o/* Alleen die mooie wandelroute waarvan ik dacht dat die er was...die ligt daar in ieder geval niet, alleen een heel bos met berenklauw :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 16:56 



 
Profiel   

Is ook een bos :=

Misschien als dat gemaaid is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 17:55 



 
Profiel   

Nou inderdaad haha maar ik sla effe over dan :P Zo te zien lag daar ook geen pad. Aan de andere kant wel, die moeten we nog even kijken waar hij heen loopt.
Ook nog een stal met rijbak gevonden op 850m lopen. Daar willen we vragen of we daar gebruik van mogen maken tegen betaling. Gaan we dalijk nog even langs. Zou wel heel fijn zijn als dat kan/mag

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 19:19 



 
Profiel   

Oh dat zou wel fijn zijn inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 21:40 



 
Profiel   

Kunnen jullie helpen kiezen?
[FK] [FOTO] Zwart/wit foto voor wedstrijd, help kiezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 13:50 



 
Profiel   

@Sevke, met wat starten jullie op de Benelux Show? Hoeveel paarden en hengsten/ruinen/merries?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 13:47 



 
Profiel   

Wij hebben over twee weken onze tweede wedstrijd van het seizoen, en de eerste keer dat we in ranch classes gaan starten. De zenuwen zijn al flink toegeslagen inmiddels.

Een paar maanden geleden hadden we onze eerste wedstrijd (twee pleasure classes en twee hunter classes) maar we hadden beide veel spanning en Nike was heel erg strak in het lijf. Gelukkig hebben we een paar lessen gehad waarin de trainer mij uitlegde dat Nike geen soepelheid in haar lijf had, waarschijnlijk omdat ze jarenlang alleen als trail paard gebruikt is. Hier zijn we vervolgens hard aan gaan werken door veel lateraal te flexen in stilstand (zowel onder het zadel als op de grond). Daarnaast heb ik haar aan de hand sidepassing en turns on the haunches aangeleerd (work in progress). Dit zijn we nu ook onder het zadel aan het oefenen.

Mijn doel voor de wedstrijd is om beter te rijden dan de vorige keer. Ik kijk veel filmpjes van Warwick Schiller, Dale Fredriks, en Tristan Tucker, en gebruik veel van hun ontspanningsoefeningen. Thuis merk ik hier veel profijt van en ik hoop dat we dit op de wedstrijd kunnen toepassen. We gaan starten in reining (op onze eigen manier dan, stops kan ze niet en spins ook nog niet dus we doen gewoon rustig aan), ranch riding, ranch rail, en een conformation class. Als ze lekker rustig en soepel blijft dan heb ik mijn doel bereikt en hebben we wat mij betreft al gewonnen!

Misschien wel leuk om ook weer te geven, de kosten van dit grapje. Een weekend stall kost 75$ (shavings inclusief), een class kost 25$ per stuk omdat er twee juryleden zijn (anders kosten ze meestal maar 10$), en daarnaast betaal je 6$ inschrijfkosten. Omdat deze arena midden in de stad ligt slaap ik thuis en betalen we niet voor de stallingskosten van de trailer (meestal is dit 25$ per nacht).

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 04:57 



 
Profiel   

Ik heb gisteren even rustig gereden. Alle gangen gingen wel weer en ook het doorzitten lukte wel. Voor het eerst sinds ik westernles neem zonder zweep gereden en dat ging eigenlijk erg goed. Mijn paard is wat flegmatiek en door wat bijrijders is ze aan de zweep geworden zeg maar en dat moet er weer uit. Maar mevrouw weet meteen als je niets in de hand hebt. Dus eerst gewoon altijd, toen af en toe een paar minuten niets en nu ben ik geheel zonder opgestapt. Ik kon altijd wel zonder rijden, maar dan blijf je pompen. En daar heb ik ook geen zin in natuurlijk. Als dan alleen het stokje in de hand al helpt zonder er wat mee te doen is het al een stuk fijner.

Verder is de osteo bij het paard geweest, niet dat er veel gevonden werd, maar dan weten we dat ook weer. Ik hoop dat ik er wat van ga merken, want ik ben best skeptisch en 13 jaar terug heb ik niets van een bezoekje van een osteo gemerkt. Het is een beetje omdat mijn paard laatst een paar weken zonder aanleiding (ik heb niets gezien waar het van kon komen) wat onregelmatig was, het was zo weinig dat als ze iets leuk vond dat ze dan ineens het niet meer had. En dan begint iedereen over een osteo. Goed, laten we dat dan maar eens doen, maar ik hoop niet dat het weggegooid geld is. Ook 1.5 jaar terug met een chiro en dryneedling kon ik niet zeggen dat het merkbaar was, dus vond dat ook zonde van het geld.
Beetje hetzelfde als een tandarts, nooit merk je enig verschil en altijd beweren ze dat het nodig is, en kraken een voorganger af. Of je nu 1 of 4 jaar tussen een tandarts laat, verschil is er niet. Nu moet ik zeggen dat deze osteo niets over een ander gezegd heeft en dat vind ik positief. De reviews zijn wel goed. Maar ik vind het allemaal er erg soft uitzien en die handopleggingen kan ik zelf ook wel. Dus we gaan het zien. Nog een positief punt is dat deze het niet had over 5 dagen rust o.i.d. Dat vind ik echt onzin als je een paard elke dag traint. Dat was ook een punt van die 13 jaar terug, ik reed 5 keer in de week en had aangegeven dat ik ook gewoon een wedstrijd had en dan zijn ze geweest en dan ineens zeggen ze dat je de wedstrijd beter af kunt zeggen omdat 5 dagen rust normaal is. Dacht het niet, er was ook niets gevonden en toch was het zooooo nodig, maar ik heb natuurlijk geen wedstrijd afgezegd, ben gewoon gegaan. En niets gemerkt waarom je niet zou moeten rijden. En ook niets positiefs achteraf. Nu was het gewoon van je kunt wel onder het zadel doorgaan, dus dat vond ik dan wel weer goed van deze osteo. Maar goed, omdat ik mogelijk van die discussies had verwacht had ik het gepland terwijl ik 1.5 week niet zou rijden. Over 1.5 week weet ik dus meer, dan rij ik pas weer. Bijrijder gaat er wel wat mee bezig. Hopelijk merk ik wat positiefs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 07:21 



 
Profiel   

Germie, denk je dat het concept van een osteo voor een paard een trend van deze tijd is, of kan het ook nuttig zijn? Ik heb nog nooit een eigen paard gehad en ook nog nooit een dierenarts of osteo hoeven inschakelen, maar ik lees er op Bokt wel vaak over. Wat gebeurt er tijdens zo'n behandeling?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 08:13 



 
Profiel   

Een osteo is wel degelijk nut!
Heb een aantal keer meegemaakt dat paard kreupel was en da niks gevonden kreeg. Hoop prikken, medicatie en weken afzondering vd andere paarden zonder enig resultaat (en de vele honderden euros lichter) -:(- liet ik osteo kijken, bleek paard 'simpelweg' vast in de rug te zitten. Na een behandeling van nog geen uur en nog geen 100 euro opgelost, daarna paar dgn weiderust en weer rustig opbouwen met longeren. Ik laat voortaan eerst osteo kijken en áls die t niet gevonden krijgt dan pas da.
Ik moet wel zeggen; ik zweer bij 1 osteo. Heb ooit s een andere laten komen maar daar kwam nix uit, weinig uitleg en paard had daarna nog steeds last v vastzittende spieren.

Equissage, magneetdekens etc vind ik wel trend en voegen in mijn ogen niks toe. Mn paard wilde zelfs geen equissage! Terwijl mini stond te slapen dr onder :P

De mensen die hier komen, praten niet zwart over anderen. Als professional doe je dat niet en ik zit er sowieso niet op te wachten. Doet iemand dat wel ben ik er zo klaar mee.

Net zoals osteo zweer ik bij 1 bekwame tandarts die ik jaarlijks laat komen. Hoeft paard niet behandeld te worden, zegt ie dat eerlijk en laat me zelf in de paardenmond voelen dat het ook echt zo is. Plus hij brengt daarvoor niks in rekening. Maar aangezien mn andere paarden nog niet zo oud zijn en de tanden nog blijven groeien moeten ze nog jaarlijks bijgeschaafd worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 09:17 



 
Profiel   

juniper schreef
Germie, denk je dat het concept van een osteo voor een paard een trend van deze tijd is, of kan het ook nuttig zijn? Ik heb nog nooit een eigen paard gehad en ook nog nooit een dierenarts of osteo hoeven inschakelen, maar ik lees er op Bokt wel vaak over. Wat gebeurt er tijdens zo'n behandeling?

Ik denk meer een trend.
Er wordt niet gezocht op triggerpoints, maar wat gevoeld, alleen rug en kaak.
Dus niet de benen of schenkel, of gehele hals. Staart kijken ze nog wel naar.
Ik heb dus 1 keer een osteo er bij gehad, dat was nadat mijn twenter in de sloot gevallen was. Daar uiteraard niets gemerkt, want reed er pas jaar later op. Mijn merrie toen ook laten doen, niet wegens klachten. Uiteraard was het bij beiden nodig vond osteo, maar niets van gemerkt.

Tandarts toen ze 7 was er eens bij, was va. Breekt een wolfskies af met verwijderen, was niet erg werd er gezegd. Verder elektrisch vijlen met sedatie. Paard zakt in elkaar door sedatie, we hebben haar met zwepen overeind geslagen. Ben nog uren blijven wandelen totdat sedatie uitgewerkt was. Daarna at ze 3 weken lang geen appels. Ging niet.
Omdat men adviseert elk jaar, jaar later andere va en om 9 uur afgesproken zodat ik 12 uur later naar les kon. Heeft ze niet sedatiemiddel bij zich met halfwaardetijd van 1 uur enjast er zonderoverleg middel in wat 4 uur werkt. Dus ik zo, en mijn les dan? Ja moest ik maar afzeggen. Niet gedaan, ben gegaan, heb rustiger gereden. Was sowieso al 3 keer gehalveerd. En daarna aas rekening 3 euro hoger dan afgesproken.
Wederom niets gemerkt.
Jaar later andere va, dat ging netjes en rustig totdat hij weggeroepen qerd voor spoedgeval. Ineens was hij klaar. Wederom niets gemerkt.

Toen over op gebitsverzorgers, geen sedaties meer. 1 man zei dringend nodig. Jaar later wegens verhuizing stal andere, die kraakte de vorige af. Toen nooit meer, totdat bijrijder het graag wilde. Nou, die grietkreeg het niet voor elkaar en begon zadeladvies tegeven, terwijlik een passend zadel had en heb. Ik was er niet bij, instructeur wel en die appte er speciaal over, prutswerk.
2 jaar later een andere, die lijkt het best, al merk ik geen verschil. Gaat zonder sedatie. Is nu bijna 2 jaar geleden. Paard eet goed. Dus ik wacht nog wel even.

Mijn paard geeft lastig na, nou ja, ze doet het wel, maar buigt hals net minder ver dan men graag ziet. Dus kwam het op osteo, maart 2019 iemand geweest, chiro, osteo en dry needler ineen.
Gewrichten leken soepeler, maar met rijden niets gemerkt. Bijrijder kreeg niets voorelkaar, haar instructeur beweerde dat paard wat mankeert. Maar bitloos zonder aanleuning, lees ronde hals, dus geen giraf, springt ze foutlize parcoursen met zelfs eerste prijzen. Dan is paard gezond hoor. Paard issnel beledigd.
Nam ze andere instructeur, ene karel i. Die beweerde tegen haar dat paard van alles mankeerde, en dat het kwam van veulen, ik moestosteo blabla er bij halen. En die was net zonder haar weten geweest 2 maanden eerder ( had ze niets van gemerkt dus).
Ik wilde instructeur spreken, zou orun gedaan hebben, maar ze wilde geen nummer geven. Tot op heden lijkt die man een verzinsel. De fotos die ze stuurde waar hij ongevraagd op mijn paard zat en trok zullen dus van een wannabee geweest zijn. Anders ga je gesprek met eigenaar aan.
Bijrijder is er niet meer, nu nieuwe.

Nageven blijft lastig, maar doet ze wel, ik kan ook ronder vragen, komt ze terug in tempo, maar dat was al zo toen ik nog in de sport reed. Maar het kan dus. Westernhouding ishaar ding. Lager en iets langer.
Maar goed, nu maar weer eens osteo, een andere.
Vond het bar weinig wat er gedaan werd, hoe dat 700 kg paard in balans moet brengen? Voordeel van twijfel. Over 2 weken weet ik meer.

Ik ben zelf wel naar chiro geweest, dat werkt echt, maar is ook op meer behandelingen dan nodig verkopen gericht. Puur chiro bij paarden niet gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 09:23 



 
Profiel   

De osteo die bij mijn paarden is geweest deed wel meer dan alleen een beetje kaak en rug. Zij loopt de rug langs, de hele hals, volledige benen, staart, lage rug, hoofd/hals.
Ik merk vaak zeker wel iets. Losser in het lijf, minder spanning. Maar dat voel ik ook na een goede sportmassage of lymfedrainage.
Maar eens, je moet wel een goede hebben.

‘Professionals’ die een collega afkraken hoeven niet meer terug te komen. Dat heb ik tot nu toe overigens alleen bij 2 hoefsmeden gezien en die leverden zelf nou niet echt briljant werk en hebben ook nooit meer aan mijn paard gezeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 09:54 



 
Profiel   

als je je niet aan de adviezen van de osteo houdt v.w.b. de rustperiode na de behandeling snap ik wel dat je niets merkt.

Verder is het wat mij betreft geen trend. Wij laten al dik 20 jaar minimaal eens per jaar checken. altijd sowieso na tandarts, en verder als we evt denken dat het nodig is (en dat heeft zeker nut. Voor ons paard, en die daarvoor. Een goede osteopaat, die bij mij meer moet beheersen dan alleen dat, zal anderen niet afkraken, en ook echt niet behandelen als er niets te behandelen valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 10:25 



 
Profiel   

BIj mijzelf heb ik wel baat bij een goede sportmassage, maar ik had voor een sportmassage ook een afspraak staan voor mijn paard. Helaas is die afspraak tot 2 keer toe verzet omdat de masseur zelf een lichamelijk probleem heeft en dat gaat helaas langer duren (hernia).

Ik heb vandaag niet gereden, geen tijd voor. Wel lekker beestje verzorgd en verwend met een nieuw halster. Niet dat het paard daar ook maar iets om geeft, maar goed, ik vond dat ze een nieuwe verdiend heeft. ;)
Verder staat er een slobber klaar voor vanavond met lucernebrok, slobber, en wat granenmix. Ik heb dat nu niet gevoerd omdat ik dan de blubberpaddock in moest en had er de kleren niet voor aan. Maar nu krijgen alle 3 de paarden straks een emmer lekkere 'rommel'.

Hoefsmeden die anderen afkraken ben ik niet echt tegengekomen. Ik hou er totaal niet van. Wel doe ik al enige jaren zelf de hoeven, dat is zo gegroeid. Dus recent heb ik geen hoefsmid bij mijn paard gehad. Mijn paard had een scheur in haar rechter voorhoef, en dat deed ze zelf hoor, ongeduldig zijn op weg naar huis in de trailer, dus tegen het deurtje stampen. Maar op een gegeven moment was het vrij erg en iedereen beweerde een schimmel. En toen kwam ik in het traject van ijzers en plaatjes op de scheur schroeven enz. Maar omdat de scheur niet geheel door de hoornlaag was heb ik toen besloten het op de natuurlijke manier te doen. Koperzouten gehaald om af en toe op de scheur te smeren en verder dus zonder ijzers bekappen. Ik ben niet zo dat alles natuurlijk moet, maar ik had er wel eens goede resultaten van gezien bij best ernstige scheuren die erger waren dan dat kleintje van mijn paard. Dus ik vond een natuurlijk bekapper, eentje die de tijd nam, wel echt een alternatieveling (zat op z'n knietjes met beschermers te bekappen, nu heb ik een mak paard, maar ik zal dat niet snel doen), en hij legde uit hoe ik het kon bijhouden. Nu had ik ook al eens bij een andere smid een dagje meegelopen om dingen te leren, dus bang om zelf te bekappen was ik niet. Ik had het al eerder een paar jaar zelf gedaan, maar wegens gemakzucht was ik er mee gestopt. Ik vind het heel zwaar om te doen. Dus nu ging ik zelf de hoeven bijhouden en elke 6-8 weken kwam die bekapper. Gelukkig ook niet iemand die commentaar had op een dekentje in de winter. Maar deze man kreeg rugproblemen en moest stoppen. Hij had wel een paar goede vervangers en heeft die namen doorgegeven. Echter, al bij het contact opnemen wist ik dat het niets zou worden. 1 was te duur (echt 70 euro voor bekappen) en de andere wilde echt alleen paarden die volledig natuurlijk gehouden werden. Dus toen besloot ik het eerst zelf te gaan doen. Materiaal weer nieuw gekocht en helaas bleek er geen bekapper of smid te zijn die niet direct bij die scheur met ijzers wilde beginnen. De smid die de andere paarden op stal doet beslaat ook, maar telkens had mijn paard na het beslaan een dag of 5 moeite met lopen en hij maakte er geen opzet in voor, het bleef een volledig vlak ijzer en dat was denk ik de oorzaak. Dus dat hielp ook niet. De scheur groeide er heel langzaam uit met dat zgn. natuurlijk bekappen door mijn eigen 'kunsten', dus ik besloot zo maar verder te gaan.
We zijn nu 7 jaar verder en het is een weg van lange adem geweest (zeker ook omdat mevrouw natuurlijk nog steeds stampt), en het is er nu helemaal uit.

Over dat niet behandelen als er niets te behandelen valt, dat zou natuurlijk nog kunnen bij mijn paard. Want het zijn of waren niet echt klachten. Ik geef zelf mijn paard wel eens triggerpoint massage en de bijrijder kan lymfe massage geven wat ze ook wel eens doet (heeft daar een humane opleiding in gedaan). Maar goed, we gaan het zien. Ik zal het laten weten wat ik er van denk over een paar weken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 16:55 



 
Profiel   

Osteo, geen ervaring mee. Ik ben daar een beetje te nuchter voor, denk ik. Als er iets is dan komt de dierenarts, de fysio of de tandarts.

Helaas, we hebben gevraagd om die bak te huren maar ze staan niet open voor anderen dan alleen hun eigen pensionklanten. Ik heb gisteren dus gewoon op onze eigen wei gereden. Ging eigenlijk heel goed.
Ik had in het begin wel een stalker maar al snel hield ze het voor gezien en ging ze grazen; een gedeelte van deze wei wordt onze rijbak en ze staan er nu op om het kort te eten.

[ img ]

[ img ]

[ img ]


De poets plaats in wording en rechts de deur van de stal waar ze in kunnen

[ img ]

[ img ]

In de schuur

[ img ]

[ img ]

En een familie kiekje <3
De mama's staan links van de omheining en de jonkies rechts. Grappig detail is dat Joan, de buckskin, de mama is van Rudi en Sal, de vos, de mama van Sydney. Dus licht krijgt een rode baby en rood krijgt een lichte baby :D

[ img ]

En vanuit hun inloopstal

[ img ]

Nog altijd de knapste <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 17:24 



 
Profiel   

Wel fijn met die matten buiten of niet?

Zijn er hier mensen die interesse hebben?
[FM] [H] Honden fotomeeting Leusderheide 14/8/21

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 12:45 



 
Profiel   

Prachtig plekje! Hoe groot zijn jouw matten? Wij hebben ze 50x50 onder de hooibak liggen, maar dat verschuift wel wat. We zijn nu aan het kijken om te betegelen met omgekeerde grindtegels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 12:57 



 
Profiel   

Deze zijn 1m bij 1m. Zijn inderdaad ideaal in het gebruik en als het nat wordt loopt het water er zo doorheen én het wordt niet glad.

Daihyo, ik denk ik eerder voor mudcontrol matten gaan dan ipv tegels. Dan kan al het natte tenminste gelijk weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 13:49 



 
Profiel   

Ja dat is ook 1 van de opties inderdaad. Alleen dat is wat kostbaarder :D
Wij hebben 1 plek op de track (dus zand) en willen niet dat het hooi met het zand gaat mengen ivm de waterdoorlaatbaarheid. Daar liggen nu rubberen tegels, maar dat werkt dus niet zo lekker. Maar dat gaat met paddockplaten ook niet werken.
De andere hooibak komt op gras/grond. Daar zouden die paddockplaten wel perfect voor zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 14:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 233 van de 491 [ 12270 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 491  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen