Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 272 van de 491 [ 12270 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275 ... 491  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

 
Profiel   

Oh jee jumpyhorse, da's niet best. Dat je dan nog even een rondje gaat rijden _/-\o_ beterschap!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 13:29 



 
Profiel   

Oh woow! De reactie van de 'jury(?)' op je laatste val-foto spreekt ook wel boekdelen, halleluja zeg! Flinke klap gemaakt. Ik hoop dat je snel en vooral goed hersteld hiervan.

En klopt germie, tuig zegt helemaal niets over wat en hoe je moet rijden :) Fijn dat het stukje straat goed ging. Een goede omgang en verkeersmak hoort bij ieder paard; daar heeft een discipline geen reet mee te maken. :')

Hier vandaag weer naar stal geweest. Afgelopen donderdag en vrijdag zonder zadel gereden dus ik heb vreselijke spierpijn. Toen ik op mijn zadel ging zitten was dat nog erger want pony + zadel = nog breder :') Kanonnen zeg.
Daarna even snel onder een turbo douche want ze kregen eten en ik wil dan dat ze lekker buiten staat. Ze is bruin dus echt vies was ze niet, maar even het extreme zand er vanaf gewassen. Natuurlijk ging ze direct rollen in de paddock en was haar mooie witte vlek helemaal zwart -O- Morgen bij tijds naar stal om te checken hoe schoon ze is. Maar goed .. ze glimt en is niet wit dus dat scheelt. Hoofd wassen vond ze overigens niet tof :(:) (doe ik ook niet zo vaak, ze draait dan zo gek met haar ogen weg en één keer bleef het oogvlies ofzo zitten, dus erg geschrokken. Precies ook t oog waar ze uiteindelijk aan behandelt is).

[ img ]


Morgen de fotoshoot. Ik ben zó benieuwd.
Vooral of ik niet in het ziekenhuis beland ofzo. Ik met mijn wilde ideeën.


Edit: Nou bummer. Het weer slaat ineens negatief om voor morgen. Dus waarschijnlijk gaat het niet door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 15:20 



 
Profiel   

En nu mag ze zeker nog even in de blub rollen? ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 16:01 



 
Profiel   

Dat heeft ze al lang en breed gedaan :') Ik ga mijn paard daar niet voor binnen houden hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 16:04 



 
Profiel   

xDenies schreef
Wauw hee Noisy, in welk mooi stukje van Nederland zit jij met dat prachtige uitzicht? Gaaf!

In het zuidoosten, onder de rook van Nijmegen. Dit zijn de Hatertse en Overasseltse vennen, mijn achtertuin zeg maar :D

Rottige val met een nog rottigere afloop Jumpyhorse. Succes en beterschap met het herstel. Nu je dan toch meer tijd hebt kun je je ook richten op een keer een mooie bijleespost ;)

Berdien ook lekker aan de wandel :)


Wij hebben gisteren even in de bak getraind. Nou ja, meer wat losmaken want hij was toch wel een beetje stijf van de bosrit. Daarna hebben we grote zus, van Candalisa, nog even meegenomen een stukje het bos in, even lekker uitgestapt daar. Echt zo heerlijk, ik kom elke keer helemaal zen het bos uit :z

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 16:07 



 
Profiel   

Leuke foto's!!

Morgenochtend wordt het prima weer hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 16:52 



 
Profiel   

Oe wat een nare val!

Maar als dan toch gebeurd is en redelijk goed afgelopen dan toch wel wat als je het op foto hebt vind je niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 17:12 



 
Profiel   

Wat een heerlijke foto's Noisy, prachtige plek om te wonen!



Bellatrix schreef
Leuke foto's!!

Morgenochtend wordt het prima weer hoor!


Ja maar het staat voor morgen avond gepland :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 17:17 



 
Profiel   

Oh ja dat is wel jammer dan. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 17:19 



 
Profiel   

Oef, beterschap jumpyhorse! Balen zeg!

Is je fotoshoot nog doorgegaan Denise?!

Heerlijk Noisy, ik snap dat dat genieten is!

Bedien ook lekker op pad geweest met haar knappe blondie :D

Boomloze zadels heb ik te weinig verstand van om wat zinnigs te kunnen bijdragen :+

Retedruk hier verder, dus sorry, korte bijleespost deze keer.
Maaaarrr maandag krijg ik na lang wachten eindelijk de sleutels van mijn huisje :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 02:00 



 
Profiel   

Ben weer flink aan het balen |( Smoothie was eindelijk opgeknapt ve gewrichtsontsteking en had t rijden rustig aan weer opgebouwd hij liep superfijn *\o/* dus ik dacht ik neem m weer mee naar de les.

Ondanks dat hij heel gespannen was en dus niet fijn aanvoelde gingen stap en draf goed.....totdat we gingen galopperen ;( weer met hartstikke stijve achterbenen en wilde absoluut niet galopperen |( hij had nu ineens wat bulten op zn hamstring :? Pppffffff zo balen dit |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 08:52 



 
Profiel   

Nee, het viel wellicht uiteindelijk allemaal mee maar hier thuis in Barendrecht was het ook een heel somber luchtje. Het heeft wel geregend. We hebben het verplaatst naar de 24ste of 27ste, dus we gaan maar weer duimen. Ik krijg volgende week mijn 2e corona prik dus hoop dat die geen roet in het eten gooit :')

Spannend!! Nog even geduld :D

Oh jeetje dat is niets met Smoothie! Misschien een osteopaatje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 08:53 



 
Profiel   

Het weer is heel onvoorspelbaar blijkt...ik vind het niet kloppen de laatste tijd.
Ik zou nu ook veel regen hebben maar het is nog even droog...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 08:57 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Het weer is heel onvoorspelbaar blijkt...ik vind het niet kloppen de laatste tijd.
Ik zou nu ook veel regen hebben maar het is nog even droog...


Nou door de mist is het hier zo nat dat je het haast regen kan noemen :P Maar goed. We hebben gister wel op een andere manier lol gemaakt. ZE poepte tijdens het rijden en ik wil dat altijd gelijk opruimen. Dus er af, op zoek naar een riek ie spoorloos was. De hele rijbak door ... pfff, en dies groot. Dus ze moest maar even blijven staan.


[ img ]

Hier was ik weer terug bij de mest, ik heb haar daar achtergelaten en ben toen nog helemaal naar voren in de rijbak gerend. Volgens mij is die van ons 70x50 of 80x50 :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 09:02 



 
Profiel   

Dat is een enorme bak Denies, heerlijk! Die grondtie moet ik Rudi ook nog eens leren, als ik hem zo laat staan gaat hij mooi op schuimtocht, kijken of er ergens wat lekkers te halen valt.

Oh Yvette, wat ontzettend balen zeg. Hopelijk is het nog maar een hobbeltje in de weg naar herstel Y;(

Dat onvoorspelbare weer heeft mij de keuze voor een stal met binnenbak doen maken. Voorheen jaren op een stal gestaan met alleen een buitenbak maar sinds een jaar of 3 hebben we zoveel slecht weer gehad dat ik er wel klaar mee was. Dan maar wat dieper in de buidel voor wat extra comfort

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 11:54 



 
Profiel   

Zo'n bak is wel lekker.

Ik heb besloten om toch nog eens een oproepje te plaatsen op facebook. Ik ben op zoek naar een Karel I. die ooit een bijrijder eenmalig lesgegeven zou hebben. En hij heeft ook op mijn paard gereden (zonder overleg). Daarna kwam de toenmalige bijrijder met allerlei verhalen over scheve paarden door veulens enz wat door de instructeur gezegd zou zijn. Daarop heb ik gezegd dat het verhaal EN niet klopt EN dat ik graag eens met die instructeur wil praten. Zij wilde dat toen niet en wilde ook geen telefoonnr doorgeven. En niemand uit mijn kennissenkring kende een Karel I. Maar na een jaar knaagt het nog, ik wil zonder ruzie gewoon het verhaal de wereld uit hebben over veulens en scheve paarden. Als dat al gezegd is door de persoon.
Dus hopelijk lukt het nu om die persoon op te speuren.
Het heeft niets met western te maken, was een orun instructeur ofzo. Maar niet actief, want dan was hij te vinden geweest.

HIer zou het vandaag regenen en gelukkig nog geen druppel gezien. HEt is best lekker weer buiten eigenlijk. Straks nog maar even rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 14:10 



 
Profiel   

Jeetje jumpyhorse, wat een val. Hoe is het nu met je?

xDenies: jammer van de regen. Ben benieuwd hoe ze uiteindelijk gaan worden.
En lekkere bak zeg!

Balen MissYvette4u. Weer geblesseerd?

Yinthee: welkom bij de club klussers en verhuizers :D

Hier ook druk aan de klus. Nog 2,5 week tot de verhuizing. We hebben echt bergen werk verzet, maar het wordt mooi!
Tussendoor nog tijd gehad voor een rondje met Jim <3
[ img ]

[ img ]

En Noura is officieel net zo groot als Jim. Of er eigenlijk al voorbij. Nu nog wat breder worden :D
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 14:33 



 
Profiel   

Hopelijk kan het dan wel doorgaan!
En braaf peerd! Ik wist trouwens niet dat je zo dichtbij woont. :)

Ik ben inderdaad ook heeeel blij (en verwend/verziekt) met een binnenbak. :=

Haha thanks Amanda! Ik volg jouw topic in stilde inderdaad, echt een tof project!
Ik verwacht dan geen hele grote verrassingen (nieuwbouw) maar ik heb toch nog wel genoeg kluswerk te doen straks! :))

Heerlijk, ze zien er beide heel goed en blij uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 15:01 



 
Profiel   

Jaa, zo'n rijbak is heerlijk! Maar de paarden staan hier ook goed en ze komen heerlijk buiten en alles, dus dat is het belangrijkste :P Maar de rijbak is ideaal! Ook volledig reiningzand, alleen jammer dat we geen trainer meer hebben. Hoop nog iemand te vinden die fijn les geeft en 'aan huis' komt.

Toffe fotos Amanda!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 15:08 



 
Profiel   

Komt Karel niet in jouw regio? Hij had altijd een route in de Hoeksche Waard.

Yinthee: ook bij nieuwbouw heb je werk. Alleen niet van die verrassingen zoals wij hebben als het goed is :+
Het knapt wel op hoor! We moeten alleen de grote keukendeuren nog afmaken en een paar muurtjes boven verven. Zaterdag de vloer in de woonkamer schuren en lakken. En ik ga dan op zolder aan de gang. Dan nog wat dingen als lampen enzo. Maar dan zijn we bijna klaar. Mooi op tijd. 2 oktober verhuizen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 15:19 



 
Profiel   

Ja, daarom zeg ik al, alsnog wel genoeg kluswerk te doen, haha.
Lekker als het zo op schema loopt. Ik heb best een strakke planning en wil zo snel mogelijk over.. :=
Ik moet na deze week nog 2 weken werken en dan heb ik verlof. Maar ik hoop dat ik het ook in de eerste week van oktober wel zo ver 'af' heb dat het in zoverre bewoonbaar is dat ik er in ieder geval kan slapen/koken/douchen. :D

Het ziet er bij jou echt al een heel stuk beter en frisser uit inderdaad! Je keuken wordt ook echt heel tof, heel mooi kleurtje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 15:27 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Komt Karel niet in jouw regio? Hij had altijd een route in de Hoeksche Waard.


Wie? :Y) En ik zit in Bergen Op Zoom, dat valt niet meer onder Hoeksche Waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 16:18 



 
Profiel   

Ooh ik dacht richting Barendrecht. Ik bedoel Karel Bauer. Maar geen idee of hij een route Brabant heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 16:32 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Ooh ik dacht richting Barendrecht. Ik bedoel Karel Bauer. Maar geen idee of hij een route Brabant heeft.


Ja klopt, ik woon in Barendrecht. Beeb in Bergen op Zoom :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 17:30 



 
Profiel   

Is Peter Simons nog actief? Die zat ook altijd in die hoek.. Geen persoonlijke ervaring mee dus of het überhaupt wat is durf ik ook niet te zeggen :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 17:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 272 van de 491 [ 12270 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275 ... 491  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen