Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring met een fout in je account AQHA

 
Profiel   

Wie oh wie..

Ik heb een account en lidmaatschap bij de AQHA, echter lijkt er een fout in mijn account te zitten.

Ik krijg niets in mijn winkelwagen want dan geeft de site aan dat ik geen lid ben. (Pasje ligt hier op tafel, zie mijn merrie op mijn naam staan) ik heb inmiddels al 8 mails aan ze verzonden maar ze geven geen reactie vanuit daar. Bloed irritant want ik wil mijn veulen registeren en een DNA kit en panel test aanvragen.

Hebben jullie dit wel eens aan de hand gehad en hoe is het opgelost?
Andere tips ook heeeeel erg welkom
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 06:00 



 
Profiel   

Geen ervaring mee, maar misschien kun je het nog via Facebook proberen? Via Messenger of desnoods openbaar onder een post

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 06:46 



 
Profiel   

Kan je dit niet opvragen via de NQHA? Misschien hebben die een iets korter lijntje richting de AQHA :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 07:12 



 
Profiel   

Sicayes schreef
Kan je dit niet opvragen via de NQHA? Misschien hebben die een iets korter lijntje richting de AQHA :)


Die heb ik ook al gemaild.. ook geen reactie.. heel erg frustrerend allemaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 07:22 



 
Profiel   

Hebben ze een telefoon nummer? Misschien kun je ze bellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 08:15 



 
Profiel   

wortel115 schreef
Hebben ze een telefoon nummer? Misschien kun je ze bellen?


Ja ik kan ze bellen (uiteraard moet ik dan even kijken met het tijdsverschil) maar omdat allemaal te moeten uitleggen telefonisch is ook weer een ding, dus ik dacht ik schrijft het uitgebreid in een mail.. inmiddels meerdere. Maar goed tot nu toe gewoon 0 reactie. Niet eens een bericht om te zeggen bel ons even..

Echt heel schandalig.. zowel van de NQHA als van de AQHA..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 08:35 



 
Profiel   

Juist daarom bellen. Als de uitleg te lastig is kun je ze altijd nog verwijzen naar de mail. Maar aan de telefoon zou je direct met de goede persoon kunnen spreken

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 08:36 



 
Profiel   

wortel115 schreef
Juist daarom bellen. Als de uitleg te lastig is kun je ze altijd nog verwijzen naar de mail. Maar aan de telefoon zou je direct met de goede persoon kunnen spreken



Ja ik ga ze wel bellen.. het is nu half 3 in de nacht daar dus ik zal vanavond het gaan proberen ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 08:38 



 
Profiel   

Maar je hebt wel gelijk het is niet netjes als er niet gereageerd wordt op je mail

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 08:39 



 
Profiel   

wortel115 schreef
Maar je hebt wel gelijk het is niet netjes als er niet gereageerd wordt op je mail


Het is niet zo dat ik ze lastig val om niets hè.. maar ik wil gewoon mijn paard registeren. Volgens hun regels tegen een hoop geld. Maar klantgericht ho maar

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 08:44 



 
Profiel   

Heb je het al eens geprobeerd met een andere browser? Of met de browser op incognito mode, misschien dat je dan wel kunt inloggen? Eventueel via een andere pc?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 10:42 



 
Profiel   

Of via een virtual LAN? Kan best dat ze niet shippen naar buiten de US en dus een Europees IP adres blokkeren. Daarmee even vergetend dat je ook andere dingen vanuit Europa wilt regelen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 10:49 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie tips mbt tot de verbinding.. mails komen daar binnen. Dat weet ik uit eerder contact.

Gister gebeld met Texas.. ik werd doorverbonden naar de juiste “afdeling” resultaat 58 min in de wacht en verbinding verbroken.. maandag maar weer een keer proberen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-23 07:36 



 
Profiel   

Niet vanwege de mails, vanwege dat winkelmandje. Daar kan een IP-beperking opzitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-23 08:04 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Niet vanwege de mails, vanwege dat winkelmandje. Daar kan een IP-beperking opzitten.


Hoi, nee dat is het niet.. de site zegt echt dat ik geen lid ben en daarom niet mag bestellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-23 08:21 



 
Profiel   

En jij denkt dat wat een site "zegt" ook technisch de reden is voor die melding?
Probeer gewoon eens een incognito sessie, zodat de site niet "weet" waar je vandaan komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-23 08:26 



 
Profiel   

Hmmm eerlijk dat heb ik nog nooit met de AQHA meegemaakt.
De volgende keer dat je ze belt, vraag dan gelijk naar the international department. Die zitten er speciaal voor de buitenlandse klanten. En grinnik daar heb ik bijna nooit te maken met lange wachttijden.

Er wil nog wel eens een keer wat fout in de database staan. Ja heb ik ook al meegemaakt, maar ze zijn daar altijd heel snel met fouten recht te trekken.

Ibbel schreef
Niet vanwege de mails, vanwege dat winkelmandje. Daar kan een IP-beperking opzitten.

Ze hebben daar geen IP blokkering opzitten. Er klopt wrs iets in de database niet, waardoor TS er niet doorheen komt. Ik heb zelfs 1 keer met hun aan de telefoon een bestelling doorgegeven. Dit ook omdat ik er niet doorheen kwam, en er ergens een fout in het systeem zat. Was overigens niet voor 1 van mijn eigen paarden/veulens. Ik heb ook anderen vaker geholpen het registratiewerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-23 09:10 



 
Profiel   

rina schreef
Hmmm eerlijk dat heb ik nog nooit met de AQHA meegemaakt.
De volgende keer dat je ze belt, vraag dan gelijk naar the international department. Die zitten er speciaal voor de buitenlandse klanten. En grinnik daar heb ik bijna nooit te maken met lange wachttijden.

Er wil nog wel eens een keer wat fout in de database staan. Ja heb ik ook al meegemaakt, maar ze zijn daar altijd heel snel met fouten recht te trekken.

Ibbel schreef
Niet vanwege de mails, vanwege dat winkelmandje. Daar kan een IP-beperking opzitten.

Ze hebben daar geen IP blokkering opzitten. Er klopt wrs iets in de database niet, waardoor TS er niet doorheen komt. Ik heb zelfs 1 keer met hun aan de telefoon een bestelling doorgegeven. Dit ook omdat ik er niet doorheen kwam, en er ergens een fout in het systeem zat. Was overigens niet voor 1 van mijn eigen paarden/veulens. Ik heb ook anderen vaker geholpen het registratiewerk.



Ahh bedankt .. ik ga dus vanavond weer proberen te bellen met ze want het moet gewoon geregeld worden. Als ik een dna en panel test bestel zegt de site dat ik geen lid ben. En als ik mijn veulen wil registreren dan zet de site dat mijn merrie niet bevallen is.. heel vreemd allemaal. Kortom er zit een dikke fout ergens. Hengsten houder ook voor de zekeheid nog maar een bericht gestuurd.. grrrr de Nederlandse chipper en schetser heeft ook al contact opgenomen maar ik kan niets op deze manier..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-23 05:28 



 
Profiel   

Als je het veulen niet kan registreren heeft of de hengsteneigenaar het niet online vrijgegeven, of het stallion breeding report is niet ingestuurd met de naam van jou merrie erop. Jep ook die heb ik al mee te maken gehad. En de fout met de dna en panel bestelling hangt daar denk ik aan vast.

Dus idd bel ze vanavond en vraag hun om hulp. Ze zijn altijd heel behulpzaam is mijn ervaring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-23 09:04 



 
Profiel   

Nou ik heb meer dan een uur contact gehad met ze.. het breeding rapport is gewoon goed doorgekomen. Ik had inderdaad een dikke fout in mijn account zitten maar hèt is opgelost. Nu begint de worsteling qua registreren maar er is weer hoop!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-23 07:53 



 
Profiel   

Welniet schreef
Nou ik heb meer dan een uur contact gehad met ze.. het breeding rapport is gewoon goed doorgekomen. Ik had inderdaad een dikke fout in mijn account zitten maar hèt is opgelost. Nu begint de worsteling qua registreren maar er is weer hoop!!


Maar ze hebben je dus wel geholpen. Had je de international department aan de foon? Die zijn echt aardig, er zit er zelfs 1 die Duits spreekt :D
Fout verholpen is registreren een kat int bakkkie. Zodra de DNA enz gedaan is hihihi. Succes ermee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-23 10:53 



 
Profiel   

rina schreef
Welniet schreef
Nou ik heb meer dan een uur contact gehad met ze.. het breeding rapport is gewoon goed doorgekomen. Ik had inderdaad een dikke fout in mijn account zitten maar hèt is opgelost. Nu begint de worsteling qua registreren maar er is weer hoop!!


Maar ze hebben je dus wel geholpen. Had je de international department aan de foon? Die zijn echt aardig, er zit er zelfs 1 die Duits spreekt :D
Fout verholpen is registreren een kat int bakkkie. Zodra de DNA enz gedaan is hihihi. Succes ermee.


Ik heb verschillende afdelingen gehad.. aan Duits heb ik helemaal niets . Maar inderdaad super aardig.. was ook wel nodig na ruim 45 min in de wacht want daar kan ik slecht tegen. het blijft jammer dat ze in Amerika zitten en dat die site lastig is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-23 11:26 



 
Profiel   

Daarom heb ik gewacht tot aqha aanwezig was op een wedstrijd om een transfer te doen, en zelf toen hadden ze uren computerproblemen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-23 11:33 



 
Profiel   

Ik had ook een fout en was in hun administratie 2x lid. Op ene lidmaatschap stonden andere paarden dan op het andere. Waar ik wel de pas van had en dus ook het nummer van had ingevuld stond mijn merrie niet op die registratie naam.

Ze hebben ooit een fout gemaakt en ik wist dat niet, maar kwam er dus achter toen ik vorig jaar veulen wilde registreren.

Op de eerste mail duurde het lang voor ik een reactie had, maar daarna reageerde ze steeds goed. Kon een foto van rijbewijs sturen en alles is op 1 lidmaatschap gezet.
Toen kon ik zo bij dekbewijs en was het vrij makkelijk allemaal. Had online papier ook snel binnen en later het origineel per post ook vrij vlot.

Ik heb zeker wel 5x heen en weer gemaild en alles in het Engels gedaan, maar achteraf tevreden over hoe ze het oppakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-23 11:39 



 
Profiel   

Op de euro summit show dir jaar waren ze zelf aanwezig. Dat is helemaal top en gaat veel sneller. Op de americana zijn ze ook vaker met een stand. Wij hebben ter plekke alle achterstallige administratie afgewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-23 14:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen