Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Reining stal

 
Profiel   

Ik ben de laatste tijd geïnteresseerd in de western tak reining, nou zullen er hier in zuidholland ongetwijfeld reining ruiters zijn, maar ik vroeg me af waar ze dan op stal staan want als je reining doet heb je een speciale bodem nodig toch? Wat ik had gevonden was wel stukje rijden :(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-20 21:59 



 
Profiel   

Er zijn maar zeer weinig stallen in ons land waar reining gereden kan worden. Je moet dus altijd ver weg zoeken.
stallen met de betere bodems zijn vooral de trainingsstallen of privé stallen. Deze bieden vaak geen pension aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-20 13:04 



 
Profiel   

Moordrecht, staan een aantal pensionners.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-20 13:06 



 
Profiel   

Ik zou eerst beginnen met goed lessen en als je een eigen paard hebt, goede huisvesting zoeken. Dat is al een uitdaging op zich.
Wanneer je de reining manouvres wil oefenen zal je af en toe een bak moeten huren, clinics moeten volgen etc.
Maar alle voorbereiding kan grotendeels in een normale bak en zelfs buiten in het bos.
Het is toch niet aan te raden om elke dag te stoppen en hard te spinnen etc. Er is genoeg te trainen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-20 13:33 



 
Profiel   

In Zuid-Holland zit Hippisch Centrum Westland waar ze ook western lessen geven onder de noemer Western Riding Westland, daar geven ze ook les in reining.

Ben er zelf nooit geweest dus kan geen ervaring delen, ik zit meer op allround vlak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-20 13:37 



 
Profiel   

Gezien westernvraag verplaatst naar WN.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-20 17:46 



 
Profiel   

ierr schreef
Moordrecht, staan een aantal pensionners.

Die nemen geen pensionners meer aan. Alleen nog trainingspaarden

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-20 17:50 



 
Profiel   

Waar in Zuid Holland zit je ongeveer? Dat maakt het wellicht iets makkelijker. Er zijn er wel een paar maar de meeste zullen inderdaad met paard op pad gaan eens in de zoveel tijd om bij een stal met reining bodem te gaan trainen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-20 18:06 



 
Profiel   

Popstra schreef
ierr schreef
Moordrecht, staan een aantal pensionners.

Die nemen geen pensionners meer aan. Alleen nog trainingspaarden

klopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 10:11 



 
Profiel   

Een stukje rijden zal je lot zijn. Er zijn heel weinig stallen met een goede bodem waar je kunt gaan trainen of je paard op pension zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-21 09:56 



 
Profiel   

In Ridderkerk zit een Reining stal met goede bodem (Palden heeft daar getraind) maar dat is allemaal privé. Ik zelf sta in Bergen op Zoom op de Pine Ranch met een goede reining bodem, maar moet daar inderdaad een stukje voor rijden. Heb ik er wel voor over want verder staat mijn paard hier ook nog eens geweldig in tegenstelling tot vele in omgeving Rotterdam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-21 10:20 



 
Profiel   

Silver Ranch Oosterwolde

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 20:43 



 
Profiel   

SemSa schreef
Silver Ranch Oosterwolde


Ahja, ruim 2 uur van Zuid-Holland vandaan :P :Y) Haha!

:knuffel:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 22:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen