Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe lang duurt het voor papieren APHA er zijn?

 
Profiel   

Iemand een idee hoe lang het duurt voor de papieren van de APHA terug zijn na opsturen voor de overschrijving? Ik heb echt geen idee van verzendtijden naar de VS en terug :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 20:09 



 
Profiel   

Als je pech hebt een jaar #) de een heeft er geluk mee en de ander zit echt lang te wachten en na te bellen. Ligt ook wel aan de hengsten houder of die het goed doorgegeven heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 20:17 



 
Profiel   

Een jaar? :oo
Dat is lang. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 20:26 



 
Profiel   

Normaal kan het met een aantal weken na ontvangst daar wel terug zijn, laatste keer was voor mij echter 2 jaar terug. Ik bestel wel eens wat in de VS en vertraging in de verzendtijd valt me nog mee nu tijdens corona. Ik ga dan uit van overschrijven op naam na koop, geen idee wat betreft een papier aanvragen voor een veulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 20:27 



 
Profiel   

Ja overschrijven op naam na koop. :j
Niet zelf gefokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 20:33 



 
Profiel   

Heb ik dan altijd wel vlot in huis gehad. Indien je al erg lang wacht, een keer een mailtje of telefoontje er aan wagen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 20:34 



 
Profiel   

Ja zolang is het nog niet. Vroeg het me gewoon af. Als ze er over een week of 4 nog niet zijn ga ik wel even mailen :j
Maar dan weet ik in ieder geval waar ik op kan rekenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 20:36 



 
Profiel   

Kennis van mij wacht nu al een aantal maanden op de transfer. De mijne gaat over de papieren van een zelf gefokt veulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 20:53 



 
Profiel   

Hier duurde het ongeveer 2-3 maanden. Dit was eind 2018.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 21:04 



 
Profiel   

Mijn papieren zijn dit jaar helaas niet eens aangekomen. Heb ze opnieuw moeten versturen maar heb het gewoon via mail gedaan! Gelijk antwoord dat ze het gaan verwerken. Vorig jaar had ik de papieren vrij snel binnen! Wel een mailtje er achter aan gestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-20 15:12 



 
Profiel   

Ik heb er nu ook even een mailtje achteraan gestuurd. Het is nu 6 weken geleden dat ik ze verstuurd heb, dus ben wel benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 11:42 



 
Profiel   

Nou, het duurt even maar dan heb je ook wat. Vandaag zat het papier bij de post *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 15:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen