Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Foto's Jumping Amsterdam 1995 of 1996 Western Demo

 
Profiel   

Dit is écht een zoekertje...

In 1995 (of 1996) heeft Marc Gregoire met Chico samen met Patrick van Coningslooy en Jay Crew een demo gegeven op Jumping Amsterdam. Ze hebben de basis uitleg gegeven, een demo met koeien gedaan met de zwarte pick-up van Marc in de bak ( met Tripl-X reclame erop) en een reining demo.
Uiteindelijk is er een barrel race geweest waarbij Piet Raaymakers SR en Marc tegen elkaar reden. Zij hebben toen ook van paard gewisseld en Piet Raaymakers heeft dus op Chico die barrelrace gedaan, en Marc op dat springpaard.

Wat ik me nu afvraag is of er misschien een oude western-ruiter/fan of gewoon een bezoeker van Jumping hier op bokt zit die daar foto's van heeft? Ik helaas geen enkele foto ervan omdat ik zelf groom was en stond te kijken bij ingang van de baan destijds....
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 15:31 



 
Profiel   

Heeft Patrick hier zelf geen foto's van? Die post zo vaak oude beelden op fb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 20:52 



 
Profiel   

Ga ik eens vragen!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-20 10:17 



 
Profiel   

Dat leverde niets op,
Inmiddels de organisatie van Jumping zelf benaderd, en zij hebben dit niet.
Zij hebben me doorverwezen naar een specifiek persburo en net reactie gekregen, ze gaan maandag in het archief zoeken voor me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 15:50 



 
Profiel   

Ow, dat zou leuk zijn als je die zou kunnen vinden!

Heb het wel gezien, maar had nooit een camera mee.

Zet het ook op fb. Kunnen wat mensen het misschien delen? Daar zitten meer "oude" western ruiters die ook wel op Jumping hebben gereden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 02:33 



 
Profiel   

Ja precies!!!! Ik had ook geen camera mee en maakt me alleen druk over Chico toen..... die was helemaal gek met die barrelrace.... hahaha, Zet het zéker op fb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 09:05 



 
Profiel   

Ben je inmiddels al wat verder gekomen met je zoektocht? Ik ben ontzettend benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 18:45 



 
Profiel   

nope, het buro had ook geen foto's uit die tijd.
En de groom van Pietje jr heeft het gevraagd aan Piet sr en helaas, dan houdt het op....
was leuk geweest....

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 10:02 



 
Profiel   

Je moet misschien tegen een bezoeker aanlopen die toen foto's heeft gemaakt of heeft gefilmd. Misschien op fb een oproep en in wat paarden groepen. Grotere kans dat je een bezoeker van Jumping toen gaat treffen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 12:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen