Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Western rijden Noord Holland (omgeving KEN / Alkmaar / Zaan)

 
Profiel   

Hoi, ik ben nieuw hier... Ruim 30 jaar op de rug van een paard doorgebracht.
Altijd eigen paarden gehad en Engels gereden. Ik merk dat ik jullie western ruiters interessant begin te vinden en zou graag willen lessen, leasen of bijrijden. Het kriebelt wel weer om een paardje te kopen, want de tijd is er. Het enige nadeel is het stallen van een paard hier in de randstad. Het lijkt me vreselijk een stal te hebben en je niet naar je zin staat. Maar dat is van later belang, eerst maar eens kijken of ik met jullie hulp ergens terecht kan...

Alvast bedankt !

Jane...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 08:25 



 
Profiel   

Hoi! Leuk dat je wilt overstappen. Heb ik ook 10 jaar geleden gedaan, en nooit meer terug gegaan. Inmiddels heb ik een 5-jarige quartermerrie en sta ik in Uitgeest op een pensionstal.

Bij ons zou je kunnen lessen op de eigen merrie van Naomi Tinneveld. Gewoon om eens te kijken of het iets voor je is. In Starnmeer (vlakbij Purmerend) heb je trainingsstal Starnmeer. Daar heeft Joy in de opfok gestaan. Ze geven daar manege-lessen (western), hebben pensionpaarden en fokken ieder jaar 4 of 5 quarterveulens. Daar zou je groepsles kunnen nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 09:11 



 
Profiel   

heey trainingstal starnmeer doen ze aan westernrijden heb daar zelf ook eens les gehad echt super leuk mis daar even informeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 09:12 



 
Profiel   

Leuk meiden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 09:44 



 
Profiel   

Hoi Jane,

Ik rij zelf bij Trainingsstal Starnmeer. Ik heb daar een bijrijdpaard, maar de lespaarden zijn ook super leuk. Ik les zelf gemiddeld 2 a 3 keer per week bij Evelien.
Van dinsdag tot en met zondag zijn er groepslessen en privélessen is ook mogelijk (ook kan je grondwerklessen doen met de lespaarden, mocht je dat ook leuk vinden). De paarden zijn zeer geschikt om de basis van western te leren, maar zeker ook voor een gevorderde reining ruiter.
Evelien, de eigenaresse en trainster, kan je ook helpen bij het vinden van een geschikt paard. Ik ben zelf inmiddels ook opzoek en zij helpt mij bij onze zoektocht.
We hebben op dit moment inderdaad ook 3 veulens zijn. Je kan altijd contact opnemen. Kijk ook eens op onze website http://www.trainingsstalstarnmeer.nl/ of op onze Facebook pagina. Je kan natuurlijk altijd een keertje komen kijken of je het wat vindt bij ons op stal.
Veel succes met je zoektocht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 13:31 



 
Profiel   

Ik ga een lesje rijden bij Starnmeer.. ben zo benieuwd ....
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 05:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen