Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 78 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] De overstap naar western? of toch niet?

 
Profiel   

Banjer schreef
Balen zeg ;(

Nou ja, gelukkig kunnen we wel trainen. En het is gewoon een drukke periode in de weekenden voor mij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 11:34 



 
Profiel   

Gelukkig kunnen jullie wel gewoon trainen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 16:50 



 
Profiel   

We trainen nog steeds. Nu wel een paar maanden tussen de lessen omdat ik niet kan als de instructeur kan en andersom.
Omdat ik ook wat minder tijd heb om te rijden de komende maand ligt mijn westernzadel thuis. Dus trainen we dan gewoon op een dressuurzadel (met westernhoofdstel).

De ruin rij ik eerst min of meer Engels verder. Achterwaarts heeft hij wel vervroegd geleerd, dat zit pas in de L2, maar hij beheerst het als groen paard al. Af en toe oefen ik een stukje pattern uit een horsmanshipproef. NIet dat het geheel netjes gaat, maar het maakt zowel paard als ruiter scherp, want een B proef is eigenlijk erg saai en langdraderig.

Dus het westernzadel is er nog, maar heeft een paar maanden rust. De ruin is te veel veranderd, die heeft denk ik een ander zadel nodig. Daar kijk ik dan volgend jaar wel naar. Het is tenslotte niet mijn paard en zadels zijn niet goedkoop. Op dit moment wordt hij gereden met een passend Wintec zadel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 07:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 78 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen