Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Sheplers etc, verzending naar Nederland?

 
Profiel   

Wij wilden sinds lange tijd weer eens een bestelling doen bij Sheplers. Maar het lijkt erop dat die niet meer naar Nederland, zelfs het grootste deel van Europa leveren. Alleen Denemarken staat geloof ik nog in de landenlijst. Wie weet hier meer van? En iemand recent nog iets besteld toevallig?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 11:17 



 
Profiel   

Geen idee. Dan bestel je toch ergens anders? Ze zijn hartstikke duur bovendien! Opsturen en de invoer zijn echt niet grappig meer trouwens. Vorig jaar custom romal reins laten opsturen, was 75 dollar!! en invoerkosten waren ook niet leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 13:42 



 
Profiel   

ja duh :+ er stond wel gratis international shipping, en met wat wij wilden zijn we incl custom alsnog minder kwijt. Alleen lijken ze dus amper nog naar hier te sturen, en de andere shops waar we weleens bestelden ook niet. inmiddels wel PFI nog gevonden.
Punt is vooral dat je hier en in Duitsland bijvoorbeeld lang niet alle broeken vindt. En een zeker iemand hier is nogal extreem kieskeurig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 17:05 



 
Profiel   

Als je je wensenlijst hebt kun je ook een grotere shop in bv Texas bellen.
Die willen vaak het hele spul best voor je in een doos doen en opsturen. ;)
Ik kan wel raden wie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 07:47 



 
Profiel   

Neem even contact op met https://usa2you.nl/. Zij zorgen voor verzending vanuit Amerika, ook van shops die niet naar Nederland sturen. Wij maken regelmatig gebruik van hun diensten, voordeel is ook dat ze bestellingen van meerdere shops kunnen combineren. Ze vragen wel een vergoeding voor hun diensten maar die verdien je weer terug met hun manier van versturen.

Wat ik begrijp is dat Sheplers nog wel naar Europa verstuurd maar door allerlei wetten en bepalingen van sommige verkopers niet meer alles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 16:22 



 
Profiel   

Ah thanks ElCid, die gaan we even onthouden :j
Inmiddels is het wel gelukt (ben naam shop even kwijt, en nu niet thuis).
Van Sheplers had ik inmiddels al antwoord, zij verzenden momenteel in elk geval niets naar Nederland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 10:51 



 
Profiel   

Ik heb wel eens meegedaan met een bestelling via Cowgirlstore, misschien kun je Carla vragen waar zij nu bestelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 11:15 



 
Profiel   

Sandra_H schreef
Ah thanks ElCid, die gaan we even onthouden :j
Inmiddels is het wel gelukt (ben naam shop even kwijt, en nu niet thuis).
Van Sheplers had ik inmiddels al antwoord, zij verzenden momenteel in elk geval niets naar Nederland.


Jammer dat Sheplers niet verzend, hopelijk is het tijdelijk. In onze ervaring is het soms goedkoper om USA2you te gebruiken ;-). Scheelt soms al in de verzendkosten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 11:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen