Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

wie heeft er een nakomeling van brio pat bars?????

 
Profiel   

wie kent of heeft er een nakomeling van brio pat bars???????ik ben namelijk sinds kort trotse eigenaar van tops beauty bars Pling Party!! en ik ben heel nieuwschierig na andere nakomelingen van deze hengst!!!!deze merrie is zo super van karakter en loopt als een trein!!!!!ene petje af voor kim van manen want dit paard is zo super fijn aangereden!!!!ik loop helemaal naast mijn schoenen dat ik de kans heb gehad om dit paard te kunnen kopen!!!!!en dat is nog niet alles ik wordt 3 maal in de week begeleidt om staks goed voor de dag te komen op de wedstrijden!!!!nou dat vind je volgens mij bijna nergens of het kost je een vermogen!!!maar terug naar brio ik ben heel nieuwschierig of al zijn nakomelingen zo super lopen?????? *LOL*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-02 20:44 



 
Profiel   

Er zijn er volgens mij vele van. Iemand hier op Bokt heeft een merrie en ook daarvan weer een veulen. Ze zegt altijd dat ze zit als een bankstel. Ze zal zelf wel reageren. Ik kan me voorstellen dat je erg blij met zo'n paard bent.
Heel veel plezier en succes met je paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-02 21:04 



 
Profiel   

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. tops beauty bars is werkelijk een hele mooie merrie. fijn dat ze ook zo goed aangereden is.

ik heb zelf de oudste dochter van brio pat bars, namelijk silver briolette.
en zoals carys al schreef zit ze inderdaad als een bankstel. briolette is een kopie van haar vader, met hetzelfde mooie koppie en haar kleur is ook goud palomino (nu een beetje uitgebleekt in de zon). haar nu driejarige dochter (van lotta zippo) ben ik net aan het beleren. dit jaar heeft briolette weer een veulentje van justa tad rad, een hengstje. eerst was hij buckskin maar nu de veulenvacht eraf is (bijna) blijkt hij buckskin roan (red roan) te zijn.

heel veel plezier met je paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-02 07:55 



 
Profiel   

Hoi,

Van harte gefeliciteerd !!!!

Bij deze... wij zijn de fokkers v. Beauty, dus ik weet dat het een plaatje is !!! Haha!

Ook vindt ik het helemaal geweldig dat je met haar naar de wedstrijden wil !!!!

Ik ga jou & Beauty dan zeker zien, leuk joh !!! Cool

Groetjes Jolanda

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-02 18:00 



 
Profiel   

hoi jolanda wat leuk om zo de fokker tegen het lijf te lopen!!!!!! heb je geen spijt dat je dit paardje hebt verkocht??????niet dat ik het erg vind want ik ben er dols gelukkig mee!!hopelijk kunnen we gauw een paar wedstrijdjes mee lopen!ik heb zelden op een 3 jarig paard gezeten wat zo onwijs goed loopt! Party!! Party!! dus ik zit echt op een grote roze wolk Schijnheilig

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-02 00:26 



 
Profiel   

Hoi,

ik heb je even een pb gestuurd !

groetjes Jolanda

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-02 11:08 



 
Profiel   

Hoi,

wat leuk dat je dat paard hebt gekocht,ik ken haar van de tijd dat ze nog van colinda was,leuk beestje.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

groetjes monique

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-02 19:14 



 
Profiel   

Ingrid zelf is inmiddels overleden. Maar hier is een directe nakomeling, Silver Briolette. Inmiddels 29 jaar.
Allebei haar nakomelingen zijn helaas ook al overleden. Jackie en Moon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 14:34 



 
Profiel   

Oeh jeetje, een topic van 19 jaar oud :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 15:55 



 
Profiel   

Maeve schreef
Oeh jeetje, een topic van 19 jaar oud :o


In dit geval geen probleem, omdat het relevante nieuwe info betreft :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 21:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen