Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 20 [ 481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show jouw Groninger of kijk mee

 
Profiel   

Ik krijg mijn proef niet geupload, bestand is te groot (600 mb). Ik heb al geappt met WeAllRide maar nog geen respons helaas.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 11:01 



 
Profiel   

Heb ik ook gehad vorige keren. Ik heb toen mijn bestand via WeTransfer naar ze gestuurd en kreeg vervolgens een verkleind bestand terug wat ik kon uploaden

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 11:02 



 
Profiel   

Inmiddels wacht ik 4 dagen op de punten van het proefje (ik heb best geduld, maar dan moet er niet staan dat je binnen 48 uur wordt geoordeeld).

In de tussentijd zijn mijn dochter en ik een paar dagen op Terschelling, waar ik gisteren een strandrit heb gemaakt, jawel, op een Groninger merrie. Superleuk om eens te hebben gedaan en wat een schat van een paard <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 06:43 



 
Profiel   

Wat heerlijk Muronia !
En grote kans dat ‘mijn ‘ hoefsmid dit paard bekapt.
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een smid.
Wat heeft hij veel voor mijn paard betekent !
Het is wat uit de buurt voor hem, maar hij gaat eens in de zoveel weken naar Terschelling en bekapt daar Groningers.
En heeft zodoende veel ervaring met het toch iets stuggere, maar harde bewegingsmechanisme van de Groninger .
Daar waar de dierenarts mij had laten weten dat het eigenlijk einde verhaal zou zijn voor mijn paard ,en ik hem zou mogen laten gaan als ik dat wilde, loopt hij werkelijk geen pas meer kreupel en dat op blote voeten .

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 07:36 



 
Profiel   

Wat heerlijk genieten Muronia!

Ik wacht ook nog op mijn punten. Heb gisteren contact gehad met WeAllRide, 48u is 48u... Blijkbaar had de jury problemen gehad met de laptop en komen de punten vanmorgen. Ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 10:09 



 
Profiel   

Goh mirim, kun je nagaan hoeveel verschil een goede hoefsmid kan maken! Gelukkig dat het nu goed gaat met je paard. Voor hetzelfde geld had je het advies van de dierenarts opgevolgd..

Maaike aangezien de ochtend om was en ik nog geen punten zag, heb ik er ook maar een berichtje aan gewaagd. Ik kreeg ook te horen dat er problemen met een laptop waren en nu werd gezegd dat de beoordelingen vanavond komen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 13:19 



 
Profiel   

even een vraagje tussendoor voor een vriendin, dit leek mij namelijk het meest passende topic:

Waar worden Groningers doorgaand te koop aan geboden? Zij heeft de tijd, ruim budget maar weet niet goed waar precies te zoeken?
Eventueel een aantal fokkerijen oid welke ook paarden van 3+ aanbieden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 13:22 



 
Profiel   

In de facebook groep Groninger Paarden een oproepje doen denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 13:28 



 
Profiel   

Daar kreeg ik wel veel reacties. Binnen twee dagen heb ik er eentje gekocht via m’n oproepje haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 13:42 



 
Profiel   

oké, ik zal dat sowieso even aan haar doorgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 13:49 



 
Profiel   

Mooi uitzicht toch? Niet alleen de omgeving, maar ook die 3 paar Groninger billen <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 07:30 



 
Profiel   

kom zo even binnen waaien..

vraag: welke groninger hengst raden jullie aan?
we zijn op stal in het bezit gekomen van een groninger merrie en nu wil de staleigenaar haar laten dekken door een friese hengst om met haar een wat rankere veulen te krijgen...dood zonde als je het mij vraagt !
hebben jullie een idee of de gouden tip?

dan kunnen we hem misschien nog ompraten :D

of zeggen jullie...friese hengst prima combi

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 15:13 



 
Profiel   

Lanzo B fokt slankere Groningers door. En van de Catshoeve casanova boy, en die hebben nog meer hengsten staan die rank zijn qua type. WV Saron is ook rank. En anders zou ik er een Gelderse hengst bij zoeken. Van een Fries gaat een Groninger niet slanker worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 15:18 



 
Profiel   

super bedankt voor de info! ik ga mn best doen:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 15:29 



 
Profiel   

Dat is zeker zonde, ik zou altijd voor een Groninger hengst kiezen of anders een Gelderse. Wat is de afstamming van de merrie? Dat maakt ook nog wel wat uit hoeveel keuze je dan nog hebt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:24 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met de Groningers?

Mijn veulen groeit als kool en ze ontwikkelt zich mooi. Ik ben erg blij met mn keuze voor Eminenz vorig jaar!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Mijn dochter rijdt sinds een tijdje op haar moeder en dat gaat erg leuk

[ img ]

[ img ]


Ik ga Veronia volgend voorjaar weer laten dekken. Ik heb al een idee over mn hengstenkeuze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 08:25 



 
Profiel   

Mooie paarden Muronia .
Ik had ze al op Facebook gezien, maar leuk dat je ze ook hier post.
Het is een heel mooi veulen.
Met Fallan gaat het goed.
Helaas hebben we al een hele tijd geen bosritten gemaakt en staat hij al lange tijd stil.
Een soort van dan , want ze staan bij mij 24/7 buiten met schuilstal.
Fallan zou graag aan het werk, maar door allerlei op een volgende omstandigheden kon het niet.
Op dit moment staat zijn vriend apart van de kudde vanwege sterke verdenking droes.
Natuurlijk mochten mijn paarden niet van het erf. Dus ook Fallan niet.
We zitten in de slotfase +:)+
Dus hopelijk kunnen we snel weer wat leuks ondernemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 08:35 



 
Profiel   

Jeetje, nou hopelijk kun je gauw weer met hem op pad. Niks aan als het allemaal even tegenzit en droes is zeker geen grapje, maar gelukkig lijkt het de goede kant op te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 07:34 



 
Profiel   

[ img ]

Mijn baby is inmiddels bijna een half jaar, en vermaakt zich prima met zijn twee vrienden in hun winterappartement dat ze delen met twee ezels en een bejaarde minipony. Hoewel het eigenlijk de bedoeling was om hem te verkopen, is ie zo leuk uitgevallen dat hij voorlopig blijft. Ik wilde gewoon 1 keer een veulen bij mijn merrie fokken voor de aardigheid, maar nu volgend jaar het laatste jaar is dat zijn papa Meindert beschikbaar is, twijfel ik om toch nog een volle broer of zus te bestellen. <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 20:35 



 
Profiel   

Ik ben vooral heel erg aan het genieten van Lucas( het veulen) hij doet het super hier. Leander vind het allemaal wel best. Het is ook leuk om te zien dat ze wel familietrekken hebben( ze hebben allereerst Landos als vader). En wat leuk om dat jonge spul voorbij te zien komen! En Mirim ik hoop dat jij weer snel heerlijk kan rijden in het bos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 12:53 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Dit zijn ze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 12:55 



 
Profiel   

Fokken is verslavend hoor, kijk maar uit _O- . Fijn dat je hem toch eerst aanhoudt, ik ben benieuwd hoe hij uit groeit.

Wat leuk dat je 2 van dezelfde vader hebt, dan kun je echt mooi overeenkomsten en verschillen zien. Lucas is een leuk dier.

Zijn die van jullie ook al zo groot? Elonia is nu 7 maanden en ik heb haar gemeten (met meetstok op betonvloer) op 1.44. Haar moeder is wel aardig aan de maat met 1.70 maar Eminenz is maar 1.64, dus ik verwachtte eigenlijk niet dat dit veulen echt een grote zou worden. Tot nu toe ligt ze tot mijn verbazing ruim voor op het kwpn-groeischema.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 08:03 



 
Profiel   

Ik heb Lucas net even gemeten en die tikt de 135 cm aan. De fokker verwacht wel dat hij 170 cm gaat worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 14:56 



 
Profiel   

Hoe oud is hij yumi?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 15:01 



 
Profiel   

Dat is leuk aan de maat Yumi! Uit Brigitta is hij toch?

Snob en ik hadden begin oktober een fotoshoot <3
[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 16:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 20 [ 481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen