Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 126 [ 3135 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 126  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hét Engelse Volbloeden topic!

 
Profiel   

Ja, ook herkenbaar dat als het moet ze ineens heel dapper zijn. Op de Veluwe reed ik steeds achteraan. Tot er een menkarretje ons tegemoet kwam en het voorste paard flipte. Zijn we omgedraaid en hij moest ons “redden”. Nergens naar gekeken, geen stap verkeerd. En dus ook het spiegelen. Want ik was degene die op dat moment eigenlijk ineens heel stoer reed.

De mijne vindt douchen ook lekker, maar niet op zijn hoofd.

Gaaf snow_white!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 17:19 



 
Profiel   

Nou wij hebben vandaag smakelijk gelachen. Belde een springpaarden fokker of ik volbloed merries voor de verkoop wist. Ik heb bij contacten wel het een en ander in stille verkoop op basis van moet niet weg, mag weg.
Uiteraard moesten ze ook nog jong zijn en maat hebben etc.
Uiteraard viel hij gelijk voor de beste merrie van stal. Kan hem geen ongelijk geven.
Deze merrie komt uit blacktype ouders. De moeder heeft 2 blacktype nakomelingen zowel in vlakkebaan rennen als hindernisrennen. En de merrie zelf heeft ook gewonnen. Mega lief, 1.65m groot. Tja gewoon echt een zeer kwaliteitsvol dier. Dacht hij die even voor 4000 mee te kunnen nemen :+

Hebben hem maar gezegd dat we voor 6500 konden praten. Ja zegt hij misschien belt hij over een uur wel op of ik hem toch niet wil hebben. Dus wij met zijn 3en nouuuu droom lekker verder.

Voor degene die niet weten wat blacktype is: dit is als een renpaard op het hoogste niveau (listed of groep rennen) in de top 3 is geëindigd. Dit is dus echt het neusje van de zalm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 23:54 



 
Profiel   

Wij maken echt mega sprongen! <3 [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:13 



 
Profiel   

Dat ziet er fijn uit inderdaad! Ook wbt de kleuren matchen jullie mooi :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:20 



 

Heel netjes, die onderste foto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:24 



 
Profiel   

Ja op de bovenste foto heb ik wat kritiekpuntjes op je zit :') grapje

Maar ziet er fijn uit en Nobli is een knap paard :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:30 



 
Profiel   

Dankjullie!
Dat mijn zit niet goed is, is wel zo hoor _O- Maar daarom zijn we aan het trainen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:35 



 
Profiel   

Het lijkt alsof je een beetje de neiging hebt om voorover te vallen :+ :P hahaah nee maar ziet er goed uit! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:38 



 
Profiel   

Sintara schreef
Het lijkt alsof je een beetje de neiging hebt om voorover te vallen :+ :P hahaah nee maar ziet er goed uit! :D


Waha zou je denken? :') :Y)
Dankje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:56 



 
Profiel   

Ziet er fijn uit AlwaysH!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 19:20 



 
Profiel   

Ziet er super uit Always. Heerlijk he als het in een keer gewoon allemaal lukt.

Ok even Roi spam. De happy clown.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
42km Q Endurance by the Sea. Op naar de klasse 3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 22:34 



 
Profiel   

Bedankt!!

Gave foto’s. Ik was wel benieuwd; waarom zijn die hoofdstellen altijd zo fel gekleurd in endurance? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 22:38 



 
Profiel   

Knap paard is Roi toch <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 23:32 



 
Profiel   

AlwaysH schreef
Bedankt!!

Gave foto’s. Ik was wel benieuwd; waarom zijn die hoofdstellen altijd zo fel gekleurd in endurance? :P



Puur eigenlijk net wat je mooi vind.
Zo zijn mijn stalkleuren bordeaux rood/ neon groen. Hoofdstellen en martingaal etc zijn meestal van biotaan. Dit ivm al het water wat er overheen komt.

Nu is mijn hoofdstel wel helemaal een bonte kermis want het halsterhoofdstel is een gewonnen show model in tich kleuren haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 23:37 



 
Profiel   

Goed gedaan roi

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 08:12 



 
Profiel   

Gaaf hoor kyrkelover!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 08:21 



 
Profiel   

Gave foto’s!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 08:44 



 
Profiel   

Je zit er ook zo super enthousiast op :D leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 09:19 



 

Die derde foto :)) Superleuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 09:44 



 
Profiel   

Mkango schreef
Die derde foto :)) Superleuk! :D

Ja en Roi die er dan ook echt bij kijkt van pfffff mafketel ik denk er het mijne van.

Hij gaf ook echt nergens iets om. Kon zelfs de waterflessen aangrijpen zonder dat ooit geoefend te hebben. Over zijn kont leeg gieten was ook geen probleem. Misschien dit jaar nog een 80 proberen, maar dat weet ik nog niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 10:15 



 
Profiel   

Haha heerlijk.
Doet hij ook nog steeds de ren wedstrijden? Kan je dat naast elkaar trainen?
Geen idee hoor hoe dat werkt, puur interesse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 10:37 



 
Profiel   

Ik zou ook graag eens endurance rijden :) lijkt me leuk! Maar momenteel zijn we daar niet aan toe.

Willy zijn hoofd is gelukkig mooi aan het genezen. Hij heeft eerder deze week wel nog koliek gehad :') maar gelukkig was het met een spuitje en een nacht zonder eten snel beter.

Ondertussen heb ik ook eens overlegd met mijn veearts qua voeding. Zij heeft uitgerekend wat hij nodig heeft qua voedingstoffen. Momenteel krijgt hij niet genoeg binnen om tot aan zijn ideale gewicht te komen dus gaan we zijn voeding wat aanpassen. Hopelijk over een paar maand resultaat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 15:43 



 
Profiel   

san4nie schreef
Haha heerlijk.
Doet hij ook nog steeds de ren wedstrijden? Kan je dat naast elkaar trainen?
Geen idee hoor hoe dat werkt, puur interesse.


Nee op het moment niet.
Niet omdat het niet te combineren valt, maar puur omdat ik het kwa tijd en financiën gewoon niet red momenteel. Je bent echt wel tussen de 600-800 kwijt per maand om ze in rentraining te hebben en een 5 a 6x per week trainen is dan ook een must.
Ipv de 3 a 4 scheppen krachtvoer die hij nu krijgt, moet hij dan echt naar 6+. Daarnaast supplementen er bij, nog veel meer verplichte entingen, afdrachten you name it.
Nee hij is momenteel met een soort pre pensioen. Het kan zijn dat ik hem nog op pak, maar dan eerder volgend jaar oid. Dan paar keer proberen en kijken wat hij doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 15:48 



 
Profiel   

Vandaag een spontaan rondje naar buiten. Ging super. Hooguit hier en daar wat gedribbel, maar heel braaf. +:)+ <3

[ img ]
[ img ]

De jasjes maken overigens wel goed indruk. Geen enkele auto met rotgang gepasseerd. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 15:48 



 
Profiel   

Ziet er gezellig uit!
Is ook prachtig weer er voor.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 126 [ 3135 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 126  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen